Mistä tietää löytäneensä Sen Oikean?
Mun kihlattu haluaa kehua mua. Lähipiirinsä tietää meistä. Tekee kaikkensa, jotta pääsisimme jossain vaiheessa perustamaan perhettä. Hirmu hellyydenkipeä. Inspiroin kuulemma harrastejärjestölle suunnitellussa lehden teossa. Tärkeintä! Mulla on turvallinen olo ^_^
Kommentit (10)
20v suhteessa alkaa saamaan jotain kuvitelmaa. Mutta kuten edeltävä kirjoitti, kuoli vuoteella vasta tietää.
Jotenkin ap tekstistä huokuu, tuoresuhde jossa kihlat tehty aikaisessa vaiheessa. Jolloin kaikki kirjoittama aiheuttaa enemmän epäilyksiä ulkopuolisille.
Sen tietää varmuudesta. Ei ole mitään epävarmuutta, että onko vai ei se oikea! Siksi voikin toimia nopeasti. Nopea yhteenmuutto, naimisiin, lapsia.
Tuntuu hyvälle.
Ajattelee toisen parasta.
Siitä kun saat toteutettua sen jokaisen unelma-avioliiton kohokohdan eli "mun ero":n.
Siitä kun tietää satavarmasti että talous on turvattu loppuiäksi..eli hilloa riittää..
Siitä kun luotat häneen ja saatte käytännön asiat järjestymään.
Yhteisestä sopimuksesta aloitimme seksin ja muutimme yhteen vasta avioiduttuamme.
Siitä kun sulla on rauha ja molemmilla jalat maassa.
Siitä, kun alkaa rakastaa ja tietää, että jos joutuisi nyt luopumaan toisesta se olisi lähes maailmanloppu. Kannattaa viimeistään tuossa kohtaa kertoa tunteensa toiselle.
Kai sen sitten aikanaan kuolinvuoteellaan tietää.