Pettymys lapsen testamenttiin
Lapseni teki testamentin, jonka mukaan lapsen isä ja tämän uusi puoliso perivät kaiken, onko tämä ihan ok toimintaa? Minä sen kuitenkin olen hoitanut, ruokkinut ja pessyt, uuden vaimon kelpaa nyt nauttia minun kasvatukseni hedelmistä
Tiedän, että on laillista (soitin juristiystävälleni ja kyselin pari tuntia) mutta se ei muuta sitä että TÖRKEÄLTÄ TUNTUU
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:57"]
Onko tämä lapsi vielä elävien kirjoissa? Jos on, kysy häneltä perustelut.
[/quote]
On, mutta en halua. Pelkäisin lapsen luulevan, että suren salaa rahoja (kuten osa vastanneista) eikä siitä syrjäänjäämisen tunteesta.
[/quote]
No nyt tuli paha mieli aiemmasta viestistäni. Siis ymmärrän toki syrjäänjäämisen tunnettasi. Onko teillä ollut jotain eripuraa? Turvallisen ihmisen kanssa on helppo tapella, yleensä se on äiti. Älä anna tämän vaikuttaa väleihinne!
Lapsesi tekee testamentin ja ainoa huoli sulla on et jäät ilman rahaa? Seeeelvä.
Itse ehkä olisin enemmän huolissani lapsestani.
Oot enemmän huolissaan siitä ettet saa rahaa lapsesi kuoltua kuin siitä mitä lapsesi ajattelee sinusta ollessaan vielä elossa? Olisiko aihetta itsekritiikille tässä vaiheessa?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:57"]
[/quote]
On, mutta en halua. Pelkäisin lapsen luulevan, että suren salaa rahoja (kuten osa vastanneista) eikä siitä syrjäänjäämisen tunteesta.
Useimmin kuitenkin vanhempi kuolee ennen lasta eikä toisinpäin, joten ole huoleti. Onko lapsellasi sitten huomattavan suuri omaisuus, koska mietit tätä?
Kysy syy ratkaisuun lapseltasi. Hän osaa varmaan selittää sinulle, miksi hän päätyi tuollaiseen ratkaisuun.
Olit huono äiti. Simple like that.