Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko ottaa yo-laketin lakitukseen?

Vierailija
04.12.2014 |

Perinteisen lakin sijaan siis. Tänään ois lakkiaisharjoitukset ja päähine jää varmaankin niiden jälkeen koululle odottamaan huomista.

Voisin vielä lainata lakkia avokilta, mutta mitä sitä tuossa peilailin niin ei se kyllä kaunis ole. Onko yo-laketti nolo, kehtaako sitä oikeasti pitää siellä lakituksessa ja mahtaako tulla koulun puolelta asiasta jotain sanomista? Olen kuitenkin aikuislukiosta valmistumassa, että sinänsä luulis, että normien rikkominen on ihan ok.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:09"]

Siis onko miehelläsi ollut laketti?

[/quote]

Ei vaan lakki, kuten aloitusviestistä pitäisi käydä ilmi. Laketin tilasin itselleni ja avokin lakki on vähän niin kuin hätävararatkaisuna jos en kehtaa laketin kanssa mennä.

[/quote] Mika ihme on laketti? t.ulkosuomalainen

Vierailija
2/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan ruma tuo laketti. Kuulostaakin niin dorkalta kuin olla ja voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi minulle liian erkoista

http://cailap.fi/yo-laketti

Vierailija
4/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis erkoista kun on tottunt lakkiin, no miehelle ei ainakaan sovi

Vierailija
5/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoista

Vierailija
6/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:17"]

siis erkoista kun on tottunt lakkiin, no miehelle ei ainakaan sovi

[/quote]

Joo, miehellä ois kyllä vähän outo :D Haluaisin tavallaan sulautua massaan päähineeni puolesta ja pelkään negatiivisia kommentteja mutta toisaalta taas ei se lakki ole yhtään mun tyyliseni enkä kyllä kehtais pitää sitä vappunakaan... hmm.

AP

Vierailija
7/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koulusta saako laketin ottaa lakitukseen, meillä vuonna 2010 ei saanut vaan kaikilla oli oltava lakit, illalla/koulun juhlan jälkeen muutamat sitten vaihtoivat lakettiin. Ota varmuuden vuoksi molemmat mukaan. Ja kannattaa muuten varmistaa että saatko laketin asetettua päähän yhtä helposti ja nopeasti ilman peiliä kuin lakin!

Vierailija
8/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitää vielä lisätä että oletko kokeilllut vain avokksi lakkia? Oletko varma että teidän päät on varmasti saman kokoiset? Oikea koko vaikuttaa valtavasti istuvuuteen ja siten siihe än miltä se näyttää! Tietysti näyttää tyhmältä jos lakki on sinulle aiva liian suuri ja uppoaa päähän kuin pipo tai kos se on liian pieni ja keikkuu päälaella..

Aika myöhään mietit tällaisia jos huomenna jo pitää lakki viedä koululle..

6

Vierailija
9/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:20"]

Riippuu koulusta saako laketin ottaa lakitukseen, meillä vuonna 2010 ei saanut vaan kaikilla oli oltava lakit, illalla/koulun juhlan jälkeen muutamat sitten vaihtoivat lakettiin. Ota varmuuden vuoksi molemmat mukaan. Ja kannattaa muuten varmistaa että saatko laketin asetettua päähän yhtä helposti ja nopeasti ilman peiliä kuin lakin!

[/quote]

Eikös laketti lanseerattu 2011? Mutta juu, tuota oon miettinytkin, kai se on sitten pelattava varman päälle. Saan laketin kyllä ilman peiliäkin heti päähän nätisti, sen testasinkin jo :) Ärsyttää kyllä jos ne sen laketin sieltä kieltää mutta itsepähän en ajoissa asiaa varmistanut.

Vierailija
10/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:20"]

[/quote]

Eikös laketti lanseerattu 2011? Mutta juu, tuota oon miettinytkin, kai se on sitten pelattava varman päälle. Saan laketin kyllä ilman peiliäkin heti päähän nätisti, sen testasinkin jo :) Ärsyttää kyllä jos ne sen laketin sieltä kieltää mutta itsepähän en ajoissa asiaa varmistanut.
[/quote]
Wtf niinpä näkyy, mitenköhän ainakin kahdella meidän koulussa oli vuonna 2010 :D vai muistanko jotain aivan väärin.. No ei liity asiaan :) kannattaa varmistaa koululta etukäteen

Vierailija
11/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:23"]

Ja pitää vielä lisätä että oletko kokeilllut vain avokksi lakkia? Oletko varma että teidän päät on varmasti saman kokoiset? Oikea koko vaikuttaa valtavasti istuvuuteen ja siten siihe än miltä se näyttää! Tietysti näyttää tyhmältä jos lakki on sinulle aiva liian suuri ja uppoaa päähän kuin pipo tai kos se on liian pieni ja keikkuu päälaella.. Aika myöhään mietit tällaisia jos huomenna jo pitää lakki viedä koululle.. 6

[/quote]

Olen kokeillut myös äitipuoleni lakkia aiemmin, eikä se näyttänyt sen paremmalta. Tokihan joo oman pään mukaan valittu lakki ois paras, mutta koskaan en oo sitä lakkia kovin esteettisenä kapistuksena pitänyt. Ja lakki/laketti pitänee jättää koululle jo tänään :D Itse lakitus on huomenna. Oon mä tätä aiemminkin pohtinut, mutta luulin voivani mennä ihan pokkana laketin kanssa. Taannoin vasta aloin miettiä että onkohan tää sittenkään varmasti niin hyvä idea ja mitäköhän muut sanoo. Ja googlailemalla löyty ihan hirveen vähän lakettiaiheisia keskusteluja yhtään mistään, mikä vielä lisää epävarmuuttani.

Vierailija
12/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähäh?

T.Ylioppilas vuosimallia 2000

Vierailija
13/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa nyt kun muistelen niin muutamat olisivat halunneet olla kokonaan ilman lakkia ja se ei käynyt koululle. Laketit ilmestyivät muutamille seuraavana vappuna :) nyt poistun, anteeksi :D

Vierailija
14/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
15/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/16 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:09"]

[/quote]

Ei vaan lakki, kuten aloitusviestistä pitäisi käydä ilmi. Laketin tilasin itselleni ja avokin lakki on vähän niin kuin hätävararatkaisuna jos en kehtaa laketin kanssa mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme