En antaisi 20-vuotiaan lapseni mennä naimisiin tai perustaa perhettä.
Kommentit (22)
Valitettavasti asia ei taida olla sinun päätettävissäsi, vaikka lapsesi käyttäytyisikin kuin teini.
Täysi-ikäisellä on oikeus päättää asioistaan. Mutta onhan 20 todella nuori. Minäkin aina ajattelin, että olen joutunut aikuistumaan nuorena kun ei ollut isää ja äiti huiteli ties missä, mutta huhhuh mikä pentu olin vielä parikymppisenä.. Ei siinä iässä voi tietää mitä haluaa elämältä!
Serkku meni 17-vuotiaana naimisiin. Yhä ovat naimisissa ja lapset ovat jo yläasteella. :) mitäs nyt?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:26"]Serkku meni 17-vuotiaana naimisiin. Yhä ovat naimisissa ja lapset ovat jo yläasteella. :) mitäs nyt?
[/quote] uskovainen?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:26"]Serkku meni 17-vuotiaana naimisiin. Yhä ovat naimisissa ja lapset ovat jo yläasteella. :) mitäs nyt?
[/quote] uskovainen?
[/quote]
ei oo.
Hän ei sinulta lupaa kysy... PROVOILIJA!
Se riippuu niin ihmisestä, mikä sopii kenellekin.Jos on työpaikka molemmilla eikä ainakaan mitään hirmu pitkäkestoisia opiskeluja suunnitelmissa, niin mikä ettei. Mutta kyllä kakskymppisen vanhemmilla on musta oikeus kieltäytyä auttamasta lastenhoidossa ja rahallisesti.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:29"]
Se riippuu niin ihmisestä, mikä sopii kenellekin.Jos on työpaikka molemmilla eikä ainakaan mitään hirmu pitkäkestoisia opiskeluja suunnitelmissa, niin mikä ettei. Mutta kyllä kakskymppisen vanhemmilla on musta oikeus kieltäytyä auttamasta lastenhoidossa ja rahallisesti.
[/quote]
Musta kaikenikäisten vanhemmilla on oikeus kieltäytyä lastenhoidossa ja rahallisesti.
Miksi ihmiset lähtee vastaamaan tälläisiin aloituksiin?
Se on aika vaikeaa, kun lapset kasvavat aikuisiksi ja pitäisi päästää irtiä. Tsemppiä ap.
Onneks et oo mun mutsi. Oon 21, raskaana ja menossa naimisiin kesällä:D
Toivottavasti et sitten saa kutsua lapsesi häihin jos päättää nuorena mennä naimisiin. Eikä tuo lapsenlapsia näytille.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:37"]Onneks et oo mun mutsi. Oon 21, raskaana ja menossa naimisiin kesällä:D
[/quote]
Minäkin olen 21, menossa naimisiin ensi kesänä ja samalla pienen poikavauvan äiti :D
Mä oon 22v ja menin viime lokakuussa naimisiin ja laskettupv tammikuun 26
Onneksi oma äitini ei ole ikis :) menin naimisiin ja sain esikoiseni 20-vuotiaana.
älä jaksa olla kukkahattutäti, anna lapsesi elää elämäänsä. voin vain kuvitella kuinka raskasta lapsesi teineys on/ollut. älä ole nikn tiukka kaikessa, lapsesi on myös ihminen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:34"]
Miksi ihmiset lähtee vastaamaan tälläisiin aloituksiin?
[/quote]
Niin, miksi SINÄ lähdit vastaamaan minua aloitukseeni? T: Ap.
Kato ikis, taas lomilla hullujen huoneelta :)
Ei taida olla sinun antamisestasi kiinni.