Niinistö altistunut koronalle - eikö ole rokotettu?
Miksi altistuminen haittaa? Eikö rokote riitä suojaamaan?
Kommentit (29)
Oikeastiko ihmiset uskovat propagandan siitä, että kaikki vaikutusvaltaiset ovat oikeasti ottaneet sen rokotteen?
Eiköhän tässäkin päde se vanha totuus, että älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.
Vaikka olisi kuvalliset "todisteet" olemassa "rokotuksesta", niin varmaan aika monessa tapauksessa sinne on vain jotain suolaliuosta silmänlumeeksi ruiskautettu, että saadaan lampaat seuraamaan esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyseessä on influenssa... asiat oikeisiin mittasuhteisiin.
Vakava sairaus sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni sairastui juuri todennäköisesti koronaan vaikka oli Phizer-tuplarokotettu. Itse olen myös altistunut naisystäväni kautta ja olen Phizer-tuplarokotettu. Itsellä ei mitään oireita.
Naiseni on aika kipeä mutta taitaa selvitä säikähdyksellä. Alkuperäinen tartuttaja on tällä hetkellä hengityskoneessa...
Jättäydyin altistumiseni takia etätöihin loppuviikoksi vaikka työnantaja on etätyövihassaan komentanut kaikki toimistolle. Mielenkiintoista nähdä minkälaisia käänteitä tämä yksittäinen asia vielä saa. No... mitään tiukkoja paluusääntöjä ei ole tosin määritetty... Itse katsoin parhaaksi olla riskeeraamatta tiimiäni konttorilla. Tiimin sairastuminen vaarantaisi koko firman bisneksen. Varaudun saamaan kovaa kritiikkiä lusmuillessani kotikonttorilla...
Itseäni mietityttää miten voi olla, että rokotteesta huolimatta sairastuu. Perinteisesti rokotteet ovat toimineet juuri niin, että ne nimenomaan estävät sairastumisen täydellisesti. Ja nyt väitetään, että rokote estää pahemman sairastumisen.
Noh... omalla kohdalla ainakin toistaiseksi näin näyttää käyvän - rokottamaton tartuttaja tartutti rokotetun naiseni 24 h altistuksella mutta minä taas intensiivisellä 2 h altistuksella naisystävääni en saanut tautia (tai sitten se iskee pitkällä viiveellä tai immuniteettini on poikkeuksellisen kova... tiedän että immuniteettini on hyvä mutta sen ei pitäisi olla juurikaan parempi kuin naisellani...).
Niinistön altisti kahdesti rokotettu Latvian presidentti joka sairastui Koronaan.
Nyt vaan tuplarokotetut bailaamaan passin kera. Kyllä se siitä.
Eikös se tartuja pressa ollut rokotettu?
Niinistöä ei tarvitse testata! Ka Tarja Halonen sanoi, että korona on ohi!
Vierailija kirjoitti:
Niinistön altisti kahdesti rokotettu Latvian presidentti joka sairastui Koronaan.
Nyt vaan tuplarokotetut bailaamaan passin kera. Kyllä se siitä.
Ei koronaa kun rokotukset suojaavat. Hyvä Sauli!
Jättäydyin altistumiseni takia etätöihin loppuviikoksi vaikka työnantaja on etätyövihassaan komentanut kaikki toimistolle. Mielenkiintoista nähdä minkälaisia käänteitä tämä yksittäinen asia vielä saa. No... mitään tiukkoja paluusääntöjä ei ole tosin määritetty... Itse katsoin parhaaksi olla riskeeraamatta tiimiäni konttorilla. Tiimin sairastuminen vaarantaisi koko firman bisneksen. Varaudun saamaan kovaa kritiikkiä lusmuillessani kotikonttorilla...