Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on inhokki vaatekappaleesi?

Vierailija
14.10.2021 |

Itse vihaan trenssitakkeja. Niitä beigejä.

Kommentit (268)

Vierailija
241/268 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipo. Ei sovi mulle yhtään. Vanhentaa todella!

242/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginssejä.  Minulle tulee niissä jotenkin epämukavan reitevä olo. Käytänkin enimmäkseen vain joko farkkuja tai hametta (ei minaria). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkahousut, ei koskaan enää.

Vierailija
244/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimapatjan näköiset talvitakit. On vaikea löytää hyvännäköistä ja tosi lämmintä talvitakkia nykyisin kun kaikki näyttävät uimapatjoilta. 

Vierailija
245/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut. Ihan kaikki. Menen yleensä töihinkin vaan alushousuissa.p

Vierailija
246/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat. Ei varmaan kaipaa selitystä 😫

Vierailija
247/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja lähes kaikki sukat. Harvat sukat ovat tarpeeksi tiukat, eivät valu eivätkä mene ruttuun mistään kohtaa. Pahimmissa sukissa on löysä ja huonosti istuva sukkaosa, jossa vielä paksu sauma, hyi olkoon. 🤮

Sen sijaan ilman rintsikoita en ole edes öisin, ja rakastan hyviä, tiukkoja ihonmyötäisiä sukkahousuja! 😂 Tosin sellaiset sukkikset, joissa on leveä haarakiila, ovat kidutusväline pahimmasta päästä.

Vierailija
248/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni vihaa sukkahousuja ja luulen tietäväni syyn. Sukkikset kannattaa ostaa mahdollisimman isoina, jolloin ovat oikeasti mukavat päällä. 10 kokoa suuremmat ovat suositukseni. Ihmiset tuppaavat ostamaan omaa kokoaan, jolloin sukkahousut rullaantuvat ja tuntuvat epämiellyttäviltä. Kokeilkaa sukkisten vihaajat mun vinkkiä.

Vierailija
249/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen takki joka ylettyy hädin tuskin selän puoliväliin asti. En tiedä miksi kutsutaan.

Vierailija
250/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varsinaisesti inhokki, mutta minulla on upean näköisiä villapaitoja. Jotkut niistä ovat pitkiä, jotkut lyhyempiä. Mutta - missä niitä käytetään?

Jos menen vaikka ulkoilemaan ja laitan villiksen päälle, tuuli painattaa läpi siitä ja palelee. Jos laitan alle aluspaidan, hiki virtaa. Jos laitan villapaidan ylleni ja vieläpä vaikka takin (jos on kova pakkanen), menen kauppaan, olen pyörtyä kuumuudesta sinne hyllyjen väliin. 

Käyttämättöminä ne roikkuvat vaatekaapissani. Joskus ihmettelen, miksi olen hankkinut ne. 

Vierailija
251/268 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit,

Löysät farkut

Leveät farkut

Levenevät farkut

Hip hop look

Tupladenim

Leveät housut

Vierailija
252/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkahousut. Käytän vain erittäin harvoin, en edes kerran vuodessa. Vain jos olen menossa juhliin, joissa vedän mekon päälleni. Muuten housujen alla käytän legginsejä.

253/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 60 % puuvillaa ja 40 % akryyliä yläosat. Hiostaa pakkasellakin.

Vierailija
254/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sukkahousut, ei koskaan enää.

Sama. En ole käyttänyt 20 vuoteen.

Vierailija
255/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki.

Välttelen viimeiseen asti. Käytän mielummin villapaitaa tai villatakkia, suosin kerrospukeutumista. Jos takkia pitää käyttää niin se on auki. Kiinni oleva takki tuntuu että olen "vangittu", enkä saa henkeä, ahdistavaa.

Vierailija
256/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni kalukukkaro.

Vierailija
257/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

legginssit lyhyillä lihavilla naisilla.

Vierailija
258/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut akr???? materiaaliset ulkoiluvetimet joilla ei kylmässä tarkene millään ja auringonpaisteessa tulee järjettömän tukala olo. 😖

Vierailija
259/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni vihaa sukkahousuja ja luulen tietäväni syyn. Sukkikset kannattaa ostaa mahdollisimman isoina, jolloin ovat oikeasti mukavat päällä. 10 kokoa suuremmat ovat suositukseni. Ihmiset tuppaavat ostamaan omaa kokoaan, jolloin sukkahousut rullaantuvat ja tuntuvat epämiellyttäviltä. Kokeilkaa sukkisten vihaajat mun vinkkiä.

Sukkahousuvihani johtuu siitä, että ne menevät aina ensin jalkaan jotenkin niin, että kantapäävahvike on jalkapöydän päällä. Ehkä kolmannella kerralla on oikealla kohdalla. Ärsyttävää.

Vierailija
260/268 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat, villahanskat, villahousut...

Lapsuudesta muistan miten ahdistavaa oli kun villa pisteli joka puolella. Ulkona oli lämmin, mutta sisällä luokassa villasukat sulivat ja niistä alkoi tippua vettä lattialle. Märän villan haju on myös epämiellyttävä. Nykyään on paljon vaihtoehtoja ja voi hankkia pehmeitä paksuja sukkahousuja ja leggingsejä. En tiedä, eikö niitä mun lapsuudessa 80-90-luvulla ollut, vai suosiko mun vanhemmat vain villaa jostain syystä. Nyt saan itse päättää.

Ennen käytettiin  raakaa ja karkeaa suomenlampaan villaa, mikä pistelee ja haisee kastuessaan lampalle. Kotona neulottiin näistä langoista lapsille vaatteita ja siitä syystä osa kärsii lopun ikänsä traumoista. Nykyisin on saatavilla muitakin villoja (esim alpakka, merino), mitkä ovat todella pehmeitä, ohuita, kevyitä ja laadukkaita villoja, eivätkä haise kastuessaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi