20v bloggaaja NAIMISIIN
Tuleeko arvauksia kauan kestää? itse annan tuolle ehkä kaksi kuukautta.. On se ihme että teineillä ei ole älyä, eikö tuokaan tajua että ei varmasti tule mitään oikeaa avioliittoa kestämään. Itse en antaisi kyllä tyttäreni mennä tuossa iässä naimisiin.
Kommentit (54)
Meikkibloggaaja Rose Shock siis kyseessä ilmeisesti.
En kyllä ymmärrä mitä ihmeellistä tässä on. Onnea kauniille hääparille! :)
Itse menossa naimisiin parin kuukauden päästä, olen 21 v. Kuinka monta kuukautta annat meille, saadaanko me kolme tai jopa neljä kun olen kuitenkin vuoden vanhempi? :o
Me mentiin naimisiin kahden vuoden seurustelun jälkeen kun olin 20, nyt 3,5 vuotta myöhemmin ollaan edelleen onnellisesti naimisissa ja odotetaan alkuvuodesta syntyvää esikoista. Ei se ikä kerro mitään, 20-vuotiaita on hyvin erilaisia ja eri kiinnostuksen kohteilla, en kyllä 20-vuotiasta enää teiniksi luokittelis..
Itse olen 20 ja menen tässä kuussa naimisiin. Olemme tosin olleet jo yhdessä seitsemän vuotta ja asuneet viisi vuotta yhdessä :) ei se ikä, vaan se, kuinka kauan on ollut yhdessä ennen naimisiinmenoa. Nämä parit jotka tunnen jotka ovat olleet alle 3v yhdessä ennen häitä ovat eronneet kaikki, pitempään yhdessä olleet pysyneet yhdessä, ja kaikenikäisiä molemmissa "ryhmissä".
Menin naimisiin 18 vuotiaana tyttönä, olen nyt 45, edelleen saman miehen kanssa naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:20"]Itse olen 20 ja menen tässä kuussa naimisiin. Olemme tosin olleet jo yhdessä seitsemän vuotta ja asuneet viisi vuotta yhdessä :) ei se ikä, vaan se, kuinka kauan on ollut yhdessä ennen naimisiinmenoa. Nämä parit jotka tunnen jotka ovat olleet alle 3v yhdessä ennen häitä ovat eronneet kaikki, pitempään yhdessä olleet pysyneet yhdessä, ja kaikenikäisiä molemmissa "ryhmissä".
[/quote]
2v yhdessä ennen häitä ja 5. Hääpäivää juhlittiin viime kesänä o/
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 19:48"]
Nyt vähän ohi aiheen mutta onko tuolle tytölle tehty kasvoihin jotain täytejuttuja vai miksi näyttää noin omituiselta..?
[/quote]
Ehkä sillä on allerginen reaktio?
[/quote]
Tai joku syndrooma?
[/quote]
Myös insestilapsilla turvonneet piirteet..
Oma äiti ja isäni menivät naimisiin kun äiti oli 17v. Juhliivat alkuvuodesta 38. hääpäiväänsä :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:27"]
Vain idiootit menevät tuon ikäisenä naimisiin...minun tuttavapiiristä/sukulaisista kaikki parikymppisenä sitoutuneet ja perheen perustaneet ovat nyt päälle 30vuotiaana eronneet..ihan kaikki..
Oikeasti fiksut nuoret ei halua kiirehtiä tollasen asian kanssa vaan tajuaa että sitä ehtii kyllä myöhemminkin naimisiin ja perhettä perustamaan! :) Tuon ikäsellä tervejärkisellä nuorella on muutakin kiinnostuksenkohteita kuin häät ja paskavaippojen vaihto.... kuten opiskeluun ja töihin keskittyminen, nuoruudesta nauttiminen ja matkustelu :)
Vaikka osa ton ikäsenä solmituista liitoista kestääkin, niin sanoisin 80-90% lopahtaa.
Summa summarum, en haluaisi myöskään että tyttäreni tai poikani menisi tuossa iässä naimisiin, olisin pettynyt :)
[/quote]
Sinulla menee nyt kaksi asiaa vähän keskenään sekaisin: naimisiinmeno ja lasten hankinta. Itse menin 22-vuotiaana naimisiin, esikoisen saimme 27-vuotiaina. Siinä viiden vuoden aikana ehti hyvin suorittaa ylemmän korkeakoulututkinnon, nauttia elämästä ja matkustella (aivan yhtä paljon avioliitto rajoitti elämää kuin "pelkkä" seurustelu). En olisi tosiaan ollut 22-vuotiaana valmis paskavaippojen vaihtoon, eikä elämäntilannekaan olisi sitä sallinut, mutta olin valmis sitoutumaan elämäni rakkauteen, jonka kanssa olin viisi vuotta jo ollut, ja jonka rinnalla olin varttunut aikuiseksi.
Enkä ihmettele, vaikka joku olisi jo 22-vuotiaana valmis vanhemmaksi, sillä kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä. Kyseinen bloggaaja kuitenkaan ei halua lapsia, joten kommenttisi ei ollut kovin relevantti.
Siis oikeastiko te täällä epäleitte jotain syndroomaa tai instestiä?! Tuo tyttöhän on aivan tavallisen näköinen, ei ehkä ihan kotimaiset piirteet mutta ei nyt todellakaan kehitysvammaiselta näytä
Tuntuu kyllä että tää oli vaan joku läppä. Eihän noilla ollut edes sormuksia?
No vähän kyllä säälittää että ei ole ollut rahaa edes siihen mekkoon tai sormukseen :( No, eipä ainakaan ottanut tuota miestä rahan takia.
Oi mä oon ettiny tätä blogia varmaan kaks vuotta! :D kiitos av
20-vuotiaana naimisiin, liitto kestänyt nyt 25 vuotta.