Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni sai tietää että olen varattu :(

Vierailija
12.12.2014 |

Vähän harmittaa. Kiinnostus loppui siihen. Totta kai tämä näin on oikein, mutta harmittaa kun nyt ei ole enää mitään piristystä arjessa.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:02"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:51"]No vai harmi! Toivottavasti miehesi sai tietää kanssa. [/quote] Samaa toivon myös. Ihmettelen tätä ihmisten alapeukutusta, taitaa olla puolisonsa pettäjiä koko sivu täynnä. "Eihän juttelu ja ajatukset haittaa" ym kakkaa. Hyvin usein se siitä ajatuksesta ja viattomasta juttelusta kehkeytyy tapaamisiin ja tekoihin. Jos omalta puolisolta täytyy salata tälläisiä asioita, niin joku haisee! [/quote]Elämäsi tylsyys ja tosikkomaisuus ne haisevat. Montakohan kertaa olen tässä melkein 20 vuoden suhteemme aikana ihastunut? Ehkä viisi tai kuusi kertaa. Mutta kuinka monta kertaa olen pettänyt? Nolla kertaa. Enkö todellakaan ole kertonut miehelleni ihastuksistani, en keksi yhden yhtä syytä miksi tällaisesta alkaisin miehelleni tilittämään, jo ajatuskin on outo. En tilitä hänelle myöskään jos näen kadulla tai vaikka telkkarissa kivan näköisen miehen tai jos joku mies nyt vain sattuu hymyilemään minulle. Jos joku ihminen saa minut hymyilemään ja jos jonkun ihmisen jutut jopa naurattavat minua, niin mitä sitten? En kyttää miestänikään hänen kodin ulkopuolisista jutuistaan, sehän olisi jo sairasta. Mustasukkaisuus on turhaa, se ei hyödytä ketään. N40 [/quote] Vedätätkö myös miehiä esittämällä sinkkua jotta saisit vähän säpinää?

[/quote]Jos joku luulee minua sinkuksi kun kuljen lasteni kanssa tai kun ostan kaupassa viidakkomuroja ja muumi limpparia tai kun lompakossani on lasteni tarrakuvat tai kun autossani on kaksi lasten istuinta takapenkillä ja niiden välissä pino Aku Ankkoja tai kun sormessani on sormukset, niin ehkä sitten. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi