Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni sai tietää että olen varattu :(

Vierailija
12.12.2014 |

Vähän harmittaa. Kiinnostus loppui siihen. Totta kai tämä näin on oikein, mutta harmittaa kun nyt ei ole enää mitään piristystä arjessa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...

Vierailija
2/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä paskiainen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin paskiainen? En ole tehnyt yhtään mitään väärää. Iloa toi ihan viattomalla tasolla tuo. Mitään ei siis ole tapahtunut välillämme. Näin on kuitenkin parasta. Meille molemmille.

Vierailija
4/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää. Vedätät sivullista miestä ja toimit miehesi selän takana.

Vierailija
5/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla ei kukaan ihastu kuin omiin puolisoihin ja kaikki muu tuomitaan jyrkästi. Ymmärrän sinua ap. Minä olen ihastunut vaikka olen onnellisessa parisuhteessa mutta en koskaan pettänyt, en edes harkinnut. Ihastuksia tulee ja menee, se on ihan normaalia. Eri asia on sitten ne teot.

Vierailija
6/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta annoit sille ihastuksellesi toivoa, että teillä joskus voisi vielä jotain olla. kivat sille.

Vierailija
7/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:41"]

mutta annoit sille ihastuksellesi toivoa, että teillä joskus voisi vielä jotain olla. kivat sille.

[/quote]

Mutkun minä minä minä :( ap

Vierailija
8/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen toisten selän takana pelailu ja epärehellinen toiminta parisuhteessa ei ole hyväksyttävää. Jos haluat jännitystä arkeesi, niin sooloile sinkkuka äläkä loukkaa toiminnallasi muita!

Vierailija
9/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä!

Vierailija
10/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:41"]

Av:lla ei kukaan ihastu kuin omiin puolisoihin ja kaikki muu tuomitaan jyrkästi. Ymmärrän sinua ap. Minä olen ihastunut vaikka olen onnellisessa parisuhteessa mutta en koskaan pettänyt, en edes harkinnut. Ihastuksia tulee ja menee, se on ihan normaalia. Eri asia on sitten ne teot.

[/quote]Sama juttu täällä. Ihastukset piristävät kummasti päivää ja myös mieheni saa vapaasti ihastua mukaviin naisiin jos haluaa, mutta teot ovat eri asia kuin ajatukset. Ajatuksissani ja unissani voin vapaasti haaveilla vaikka mitä, mutta arkea pyöritän silti täsmälleen niin kuin ennenkin. Koskaan en ole edes ajatellut peitellä naimisissa oloani ja lapsiani muilta ihmisiltä, en varsinkaan ihastuksiltani.

Vierailija
11/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vai harmi! Toivottavasti miehesi sai tietää kanssa.

Vierailija
12/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:45"]

Tollanen toisten selän takana pelailu ja epärehellinen toiminta parisuhteessa ei ole hyväksyttävää. Jos haluat jännitystä arkeesi, niin sooloile sinkkuka äläkä loukkaa toiminnallasi muita!

[/quote]Höpsistä! Ihmeellisiä tosikkoja täällä taas pörrää. Kuka tässä ketään on loukannut? Päinvastoin ap:n mieskin on voinut saada vaikka kuinka hyvää seksiä ap:lta kun ap on itseään ajatuksilla ihastuksestaan ensin vähän kiihdyttänyt! :-D Ei se keneltäkään ole pois, toisen ajatukset.

Vierailija
13/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua ap. Olen ihan oikeasti ihastunut enkä vedätä enkä kiusaa vaikka olen varattu. En voi ihastukselleni yhtään mitään. Joku jännite on ja se on maagista.

Vierailija
14/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua vedätettiin samalla tavalla..harmi, että ihastus oli muuttunut vakavaksi siinä vaiheessa. Vuosien epätoivo ja suru. Eikä siinäkään ollut tapahtunut vielä mitään pettämiseksi laskettavaa. Että kiitos vaan kaltaisillesi tyypeille, jotka ajattelevat vain omaa persettään. Eikö olisi reilumpaa erota jos oma kumppani ei enää kutkuta?

Vierailija
15/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:45"]

[/quote]Höpsistä! Ihmeellisiä tosikkoja täällä taas pörrää. Kuka tässä ketään on loukannut? Päinvastoin ap:n mieskin on voinut saada vaikka kuinka hyvää seksiä ap:lta kun ap on itseään ajatuksilla ihastuksestaan ensin vähän kiihdyttänyt! :-D Ei se keneltäkään ole pois, toisen ajatukset.
[/quote]
Ajatukset? Sillähän oli jo jotain meneillään sen toisen miehen kanssa, kerta kirjoitti että sen miehen kiinnostus lopahti kun sai tietää ap:n olevan varattu.

Vierailija
16/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:51"]No vai harmi! Toivottavasti miehesi sai tietää kanssa.
[/quote] Samaa toivon myös. Ihmettelen tätä ihmisten alapeukutusta, taitaa olla puolisonsa pettäjiä koko sivu täynnä. "Eihän juttelu ja ajatukset haittaa" ym kakkaa. Hyvin usein se siitä ajatuksesta ja viattomasta juttelusta kehkeytyy tapaamisiin ja tekoihin. Jos omalta puolisolta täytyy salata tälläisiä asioita, niin joku haisee!

Vierailija
17/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:51"]No vai harmi! Toivottavasti miehesi sai tietää kanssa. [/quote] Samaa toivon myös. Ihmettelen tätä ihmisten alapeukutusta, taitaa olla puolisonsa pettäjiä koko sivu täynnä. "Eihän juttelu ja ajatukset haittaa" ym kakkaa. Hyvin usein se siitä ajatuksesta ja viattomasta juttelusta kehkeytyy tapaamisiin ja tekoihin. Jos omalta puolisolta täytyy salata tälläisiä asioita, niin joku haisee!

[/quote]Elämäsi tylsyys ja tosikkomaisuus ne haisevat. Montakohan kertaa olen tässä melkein 20 vuoden suhteemme aikana ihastunut? Ehkä viisi tai kuusi kertaa. Mutta kuinka monta kertaa olen pettänyt? Nolla kertaa. Enkö todellakaan ole kertonut miehelleni ihastuksistani, en keksi yhden yhtä syytä miksi tällaisesta alkaisin miehelleni tilittämään, jo ajatuskin on outo. En tilitä hänelle myöskään jos näen kadulla tai vaikka telkkarissa kivan näköisen miehen tai jos joku mies nyt vain sattuu hymyilemään minulle. Jos joku ihminen saa minut hymyilemään ja jos jonkun ihmisen jutut jopa naurattavat minua, niin mitä sitten? En kyttää miestänikään hänen kodin ulkopuolisista jutuistaan, sehän olisi jo sairasta. Mustasukkaisuus on turhaa, se ei hyödytä ketään. N40

Vierailija
18/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:51"]No vai harmi! Toivottavasti miehesi sai tietää kanssa. [/quote] Samaa toivon myös. Ihmettelen tätä ihmisten alapeukutusta, taitaa olla puolisonsa pettäjiä koko sivu täynnä. "Eihän juttelu ja ajatukset haittaa" ym kakkaa. Hyvin usein se siitä ajatuksesta ja viattomasta juttelusta kehkeytyy tapaamisiin ja tekoihin. Jos omalta puolisolta täytyy salata tälläisiä asioita, niin joku haisee!

[/quote]Elämäsi tylsyys ja tosikkomaisuus ne haisevat. Montakohan kertaa olen tässä melkein 20 vuoden suhteemme aikana ihastunut? Ehkä viisi tai kuusi kertaa. Mutta kuinka monta kertaa olen pettänyt? Nolla kertaa. Enkö todellakaan ole kertonut miehelleni ihastuksistani, en keksi yhden yhtä syytä miksi tällaisesta alkaisin miehelleni tilittämään, jo ajatuskin on outo. En tilitä hänelle myöskään jos näen kadulla tai vaikka telkkarissa kivan näköisen miehen tai jos joku mies nyt vain sattuu hymyilemään minulle. Jos joku ihminen saa minut hymyilemään ja jos jonkun ihmisen jutut jopa naurattavat minua, niin mitä sitten? En kyttää miestänikään hänen kodin ulkopuolisista jutuistaan, sehän olisi jo sairasta. Mustasukkaisuus on turhaa, se ei hyödytä ketään. N40
[/quote]
Vedätätkö myös miehiä esittämällä sinkkua jotta saisit vähän säpinää?

Vierailija
19/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:00"]

No minua vedätettiin samalla tavalla..harmi, että ihastus oli muuttunut vakavaksi siinä vaiheessa. Vuosien epätoivo ja suru. Eikä siinäkään ollut tapahtunut vielä mitään pettämiseksi laskettavaa. Että kiitos vaan kaltaisillesi tyypeille, jotka ajattelevat vain omaa persettään. Eikö olisi reilumpaa erota jos oma kumppani ei enää kutkuta?

[/quote]Jaa että ap ajattelisi vain omaa persettään? Tuskin! :-D

Vierailija
20/21 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalontoveri. Olemme tosin molemmat varattuja. Sydän särkyy vaikka näin on molemmille parempi. Miksimiksi miksi.... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan