Kuukautiset
Mikähän voisi olla syy, kuukautiset ovat jo 10päivää myöhässä (yleensä heitto +/- 1 max 2), raskaustestit negatiivisia.
Joka kuukautisten alussa tulee akne, nytkin tuli ajallaan millon kuukautisten pitäisi alkaa. Väsymystä ja pahoin vointia ollut ajoittain ja välillä jopa pieniä kuukautis tuntemuksia. Runsasta voidemaista valkovuotoa myös alkanut lähipäivinä tulemaan.
Raskauteen en tietenkään enää usko, koska testit vielä eilen ollut negatiivisia. Ei ollut alkuun kuitenkaa poissuljettu vaihtoehto, koska "ehkäisynä" toimii keskeytetty yhdyntä. Mistä tämä voisi kuitenkin johtua, tälleen ei ole ikinä vielä käynyt ja siksi kuumottelee että onko jokin pielessä!?
Kommentit (7)
Mulla on myös kerran ollut melkein 2vk myöhässä. Syytä en koskaan selvittänyt (tästä siis vuosia aikaa), mutta sen jälkeen kaikki ollut ok eikä tuota ole tapahtunut uudestaan. Jännä juttu.
Terveyskirjastosta:
"Nainen saattaa tunnistaa raskauden merkit jo siinä vaiheessa, kun kuukautiset ovat kaksi viikkoa myöhässä. Tällaisia merkkejä ovat kuukautisten poisjäännin lisäksi muun muassa väsymys, rintojen pingotus ja aristus, aamupahoinvointi ja hajujen muuttuminen epämiellyttäviksi. Odottava äiti saattaa myös huomata painontunnetta ja nipistelyjä alavatsassa sekä tihentynyttä virtsaamisen tarvetta. Valkovuoto on monella lisääntynyt, mutta tulehdusoireita ei esiinny."
Onko noita muita oireita ollenkaan? Voisiko olla että olet raskaana mutta testit väärässä?
Minä plissasin vasta 2 vkoa menkkojen jäätyä pois, joten ihan normaalivaihtelua tai stressiä tai raskaus.
Vierailija kirjoitti:
Minä plissasin vasta 2 vkoa menkkojen jäätyä pois, joten ihan normaalivaihtelua tai stressiä tai raskaus.
*plussasin
Tiheentynyt virtsaamisen tarve joo kuulostaa tutulta. Pitäisi varmaan käydä verikokeessa testaamassa ensiviikolla jos kuukautisia ei kuulu. Ovulaatio testejä en ole tehnyt, mutta uskon ovuloineenikin silloin kuin pitikin, luulen ainakin liman takia tunnistavani sen.
Jos olet ottanut koronarokotteen niin syy on todennäköisesti siinä.