Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin sosiaalisen elämän! Olen yh

Vierailija
12.12.2014 |

Välillä harvoin pääsee jonnekin ihmisten ilmoille, mutta kaveruudet pääsee ainoastaan orastamaan hetkeks ja sitten kuihtuu. Juttelen jossain kaverin juhlissa/baarissa jollekin kivalle, niin ei se mua enää niin muista joskus 3 kkn päästä jos uudestaan näkee kun itse on tavannut paljon muitakin välissä. Tietenkin iltaisin meille vois kutsua lapsen nukkuessa, mut se tuntuu vähän oudolta jos ei kovin hyvin tunne. Opiskelen etänä. Mitä ehdotatte? Onko kellään samaa ongelmaa ollut? En suostu tyytymään, että elän vaan yksinäisenä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele. Tänäkään perjantai-iltana ei muuta tekemistä kuin tiskata illalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

peekele ei oo muuta tekemist ku olla taalla.kotityot jo tehty...

Vierailija
4/15 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Vierailija
5/15 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan oo sosiaalista elämää, mutta se ei johdu siitä etten pääsisi lastenhoidolta "ulkoilemaan". Lapset kuitenkin jo kouluiässä. Se johtuu siitä, että koko aikuisikäni olen asunut usealla eri paikkakunnalla ja ihmiset joihin olen parhaiten tutustunut, ovat jääneet edellisille paikkakunnille. Nykyisellä paikkakunnalla olen asunut nyt 4 vuotta, mutta vaikealta tuntuu ystävystyä lähemmin kehenkään.

Vierailija
6/15 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Hämeessä. Olen asunut jo pitkään, mutta monet kaverit muuttaneet pois.. Oltiin tänään yhdellä kaverillani käymässä, mutta kyllähän elämäänsä jotain uuttakin tahtoisi joskus, ettei aina vain samojen ihmisten kanssa tarvitse puhua... Ap

Vierailija
7/15 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis miehen elämääsi?

Vierailija
8/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan etusijassa kavereita, joiden kanssa puhua ja viettää aikaa. Semmoisia et paremmin tutustuttua voidaan kyläillä ja tehä jotain ruokaa yhdesä jne. Ap

Vierailija
9/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:23"]

Ei mullakaan oo sosiaalista elämää, mutta se ei johdu siitä etten pääsisi lastenhoidolta "ulkoilemaan". Lapset kuitenkin jo kouluiässä. Se johtuu siitä, että koko aikuisikäni olen asunut usealla eri paikkakunnalla ja ihmiset joihin olen parhaiten tutustunut, ovat jääneet edellisille paikkakunnille. Nykyisellä paikkakunnalla olen asunut nyt 4 vuotta, mutta vaikealta tuntuu ystävystyä lähemmin kehenkään.

[/quote]

Onko sinulla sitten tylsää ilman kavereita, vai oletko ihan tyytyväinen tilanteeseen?

Vierailija
10/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:23"]

[/quote]

Onko sinulla sitten tylsää ilman kavereita, vai oletko ihan tyytyväinen tilanteeseen?
[/quote]

Välillä kärsin tilanteesta. Olisi ihanaa kun olisi ystäväporukka, jonka kanssa voisi järjestää esim. illanistujaisia. Minulla on muutama ystävä, mutta he asuvat muualla ja nähdään harvoin. Onneksi minulla on mies, lapset ja työkaverit, että on sentään jutteluseuraa.

Vierailija
11/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity paikalliseen hätäkahvit -ryhmään facebookissa tai perusta semmoinen jos ei jo ole. Saa kavereita sekä lastenhoitoapua. Itse liityin, on tosi kiva kun voi huikata siellä vaan että "kuka tulis kahville tänään" tms.

Vierailija
12/15 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan keksinyt mulle mitään vinkkiä :-) suomessa on vähän vaikea olla sosiaalinen, jos on lapsia!
Taidan yrittää sitten ehtiä netissä tutustua ihmisiin sekä hankkia vähän useammin lapsenvahti, niin että pääsee jonnekin.

Vierailija
13/15 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku äitiporukka somen kautta. 

Vierailija
14/15 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiseen ruusuun juttelemaan samanhenkisille.

Vierailija
15/15 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sosiaalinen elämä piristyi valtavasti muutettuani Tampereelle. 

Terveisin toinen yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi