Lempivanukkaasi?
Täällä Dr. Oetkerin Paula vanukas, varsinkin tuo uusi suklaapähkinä on taivaallista :) täyteläinen maku ja rakenne, nam!
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:01"]Suklaavaahto kermasta ja kaakaosta
[/quote] teetkö itse? Ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:01"]Suklaavaahto kermasta ja kaakaosta [/quote] teetkö itse? Ap
[/quote]
Teen
Syöttekö oikeesti vanukkaita? Eikö ne ole lasten juttuja...
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:01"]Suklaavaahto kermasta ja kaakaosta [/quote] teetkö itse? Ap
[/quote]
Teen
[/quote] saisiko reseptiä udella? :) ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:05"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:01"]Suklaavaahto kermasta ja kaakaosta [/quote] teetkö itse? Ap [/quote] Teen [/quote] saisiko reseptiä udella? :) ap
[/quote]
Kerma vaahdotetaan ja siihen liätään kaakajauhoa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:07"]Syöttekö oikeesti vanukkaita? Eikö ne ole lasten juttuja...
[/quote] no minä ainakin syön, olen suklaaholisti ja kyllä mulle suklaa kelpaa tässäkin muodossa :) ap
Alpro Soyan kaikki vanukkaat, etenkin tumma suklaa. Maistoin vuosien maitotauon jälkeen Jacky makupalaa, ja on kyllä ihan karmeaa litkua Alpro soyaan verrattuna. Olen aikuinen ja syön oikeasti joskus vanukkaita.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:09"]Alpro Soyan kaikki vanukkaat, etenkin tumma suklaa. Maistoin vuosien maitotauon jälkeen Jacky makupalaa, ja on kyllä ihan karmeaa litkua Alpro soyaan verrattuna. Olen aikuinen ja syön oikeasti joskus vanukkaita.
[/quote] juu nuokin on muuten hyviä! Ap
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:12"]Se vihreä jacky makupala :D
[/quote] niitä kaipasin muuten monta vuotta takaisin, kun lapsuudessa olivat parasta vanukasta mitä tiesin! :D ei nyt ehkä sitten kumminkaan ihan niin hyviä kuin muistin :) ap
Edesmennyt Kokkikartanon mokka-suklaavanukas, ihanan paksua "tököttiä"!
Grand dessertin vanukkaista tumma suklaa on hyvää.
Jacky-vanukkaista kaksikerroksinen vanilja-suklaavanukas (muistaakseni punaisessa pikarissa) sekä Jacky-kinuskivanukas.
En kovin usein osta vanukkaita, koska annos on niin pieni, että se loppuu aina kesken ja sitten harmittaa :)
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Siis ihan oikeastiko aikuiset syö vanukkaita?
Alpro soya tumma suklaa
Oh nom. Vaikken oo kasvissyöjä
Vierailija kirjoitti:
Olenn aikuinen, saan syödä mitä halua, kokeile sinäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja jotkut miespossut on ihan tunnettuja siitä että syövät lasten vanukkaat jääkaapista.
Suklaavaahto kermasta ja kaakaosta