Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistaa mennä jouluksi anoppilaan :(

Vierailija
12.12.2014 |

Miehen mielipide on järkkymätön siinä, että pitää mennä taas kerran anoppilaan jouluksi. Kaiken huipuksi hän haluaa mennä sinne jo melkein viikko ennen joulua ja tulla vasta vuodenvaihteen jälkeen takaisin kotiin. Joudun siis taas vierashuoneeseen kökkimään ja laskemaan päivien kulumista. Jouluaattona syödään tuttuun tapaan eineslaatikoita ja eineslisukkeita - kaikki suoraan valmisrasioista. Tai sitten pitää syödä hänen epähygieenisesti valmistettuja epäesteettisiä virityksiään, kun appikin on aina tottunut anopin antimiin, joten en tietenkään voi auttaa missään ja tehdä parempaa kotitekoista itse. Kuuseen viritetään vanhat rumat muovihelyt ja aattona katsotaan jotain mäkihyppyä tms. ja anoppi murjottaa omassa huoneessaan. Ahistaa!!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:59"]

Mutta MIKSI sun on PAKKO mennä anoppilaan? Mieskö sen yksin päättää? Mitä taphtuu, jos sanot, että et lähde, nyt ollaan kotona.

[/quote]

Mainitsin asian ja itse asiassa melkeinpä pyysin ja rukoilin, että oltaisiin jääty kotiin jouluksi (olen pyytänyt samaa aiempinakin jouluina). Mies ehdottikin sitten, että menisi sinne esikoisen kanssa ja jäisin kuopuksen kanssa kotiin jouluksi. Toinen vaihtoehto lienee se, että menen sinne lähempänä joulua junalla. Mun mielestäni ärsyttävyyden huippu on juuri se, että sinne pitäisi mennä lähes kolmeksi viikoksi (miehellä on niin paljon lomaa ja mulla hoitovapaa).

Ei ole kiva istua vieraana "loisimassa" kolmea viikkoa ympäristössä, joka ei ole koti ja jossa on tietyn "tarkkailun" alla sekä jossa pitää syödä anopin ylisuolattuja ruokia tai sitten eineksiä päivästä toiseen. Ja jos itse tarjoudun auttamaan ruokien valmistamisessa, sekään ei käy, kun appivanhemmat itse tykkäävät reilusti suolatusta ruoasta ja karsastavat kaikkea hieman modernimpaa ja uudempaa sekä hienostuneempaa.

Ärsyttävää on myös nukkua huonolla ohuella patjalla vierashuoneessa ja neuvotella suihkuvuoroista jne. Ja liian kotoisaksikaan ei voi ruveta, kun kuitenkin on kylässä. Pitää kohteliaisuuden vuoksi myötäillä niissä naapurijuoruissa ja tietyissä ahdasmielisissä keskusteluissa. Jos sanon liian suoraan oman mielipiteeni, sekään ei ole ok. Mieheni toimii mielestäni todella itsekkäästi pakottamalla lähtemään sinne. Huoh.

T. Ap
[/quote]
käytä ruoka-asioissa lapsia tekosyynä? Et kai voi heille antaa pelkkää ylisuolaista ruokaa viikkotolkulla?? Teet heille ja itsellesi jotain terveellisempää ja tuoretta, talon tarjoilun ohelle.
.
3 viikkoa on kyllä uskomattoman pitkä aika kituuttaa, tuskin isäntäväkikään tuosta nauttii jos meno on kuvaamasi mukaista? Menkää ihmeessä kuopuksen kanssa lyhyemmäksi ajaksi. Varaa heti junaliput, jos niitä edes enää on.

Vierailija
22/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menettekö te sinne joka joulu? Kauheeta, en ikinä, en IKINÄ suostuis tuohon. Joulu on mulle vuoden tärkein juhla, silloin mä vietän mun perheen kanssa joulua ihan rauhassa.
Mikser vain ap sanoisi miehelles että hei nyt me kyllä jäädään kotiin. Vai miksi ihmeessä miehelläsi on niin kauhea pakkomielle mennä sinne äidin ja isän luokse ja olla siellä 3 viikkoa?? Miksei ne voisi tulla teille, tai syödä kahdestaan niitä eineksiä.
Sano oikeasti sun äijälles että minä jään kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano, että tänä jouluna ei käy ja piste. Nyt vähän selkärankaa nainen!

Vierailija
24/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:59"]

Mutta MIKSI sun on PAKKO mennä anoppilaan? Mieskö sen yksin päättää? Mitä taphtuu, jos sanot, että et lähde, nyt ollaan kotona.

[/quote]

Mainitsin asian ja itse asiassa melkeinpä pyysin ja rukoilin, että oltaisiin jääty kotiin jouluksi (olen pyytänyt samaa aiempinakin jouluina). Mies ehdottikin sitten, että menisi sinne esikoisen kanssa ja jäisin kuopuksen kanssa kotiin jouluksi. Toinen vaihtoehto lienee se, että menen sinne lähempänä joulua junalla. Mun mielestäni ärsyttävyyden huippu on juuri se, että sinne pitäisi mennä lähes kolmeksi viikoksi (miehellä on niin paljon lomaa ja mulla hoitovapaa).

Ei ole kiva istua vieraana "loisimassa" kolmea viikkoa ympäristössä, joka ei ole koti ja jossa on tietyn "tarkkailun" alla sekä jossa pitää syödä anopin ylisuolattuja ruokia tai sitten eineksiä päivästä toiseen. Ja jos itse tarjoudun auttamaan ruokien valmistamisessa, sekään ei käy, kun appivanhemmat itse tykkäävät reilusti suolatusta ruoasta ja karsastavat kaikkea hieman modernimpaa ja uudempaa sekä hienostuneempaa.

Ärsyttävää on myös nukkua huonolla ohuella patjalla vierashuoneessa ja neuvotella suihkuvuoroista jne. Ja liian kotoisaksikaan ei voi ruveta, kun kuitenkin on kylässä. Pitää kohteliaisuuden vuoksi myötäillä niissä naapurijuoruissa ja tietyissä ahdasmielisissä keskusteluissa. Jos sanon liian suoraan oman mielipiteeni, sekään ei ole ok. Mieheni toimii mielestäni todella itsekkäästi pakottamalla lähtemään sinne. Huoh.

T. Ap

Vierailija
25/25 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ikävää sulla tosiaan.