Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvat s-lomat lapsettomuushoitojen takia

Vierailija
12.12.2014 |

Onko oikein, että työkamu on toistuvasti sairauslomalla lapsettomuushoitojen takia. Tuntuu, että työpaikalla monet kokee epäreiluksi, mutta kukaan ei uskalla sanoa mitään, koska on niin arka asia... Mun mielestä on ihan ok, mut onhan se tavallaan epäreilua. Toisaalta, onhan sekin epäreilua, että kaikki eivät onnistu saamaan lasta, vaikka olisivatkin varmasti mahtavia vanhempia... Mitä mieltä ootte?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan on ottanut ihan palkatonta vapaata? Miten tää asia sulle kuuluu?

Vierailija
2/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se reilua ole mutta saikut tuskin ovat palkallisia.Ei nimittäin kuulu työnantajan maksettavaksi tuolla syyllä.Jos tämä nyt sinua lohduttaa.Työmäärää se tieto ei vähennä.Ja arka aihe tosiaan edes ottaa puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina nainen joka on jatkuvasti sairauslomilla kun sen lapsi on kipeänä. 

Vierailija
4/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, ettei sairasloman syy tai palkanmaksu kuulu työkavereille sitten pienintäkään rahtua!

Vierailija
5/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:26"]

Mulla on työkaverina nainen joka on jatkuvasti sairauslomilla kun sen lapsi on kipeänä. 

[/quote]

Miten äiti voi olla sairaslomalla jos lapsi on kipeä?

Vierailija
6/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen itsekästä toimintaa hakeutua pitkiin ja kalliisiin lapsettomuushoitoihin, kuten myös abortointi mukavuussyistä. Siinä pari ongelmaa jotka ratkaisisvat toisensa jos ihmiset eivät olisi niin kuvottavan itsekkäitä. Mielummin hankitaan kymmenillä tuhansilla euroilla sairas lapsi kuin adoptoidaan koditon.

Antakaa alapeukkujen sataa, saan niistä suurta tyydytystä. ;)

Vierailija
7/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:26"]

[/quote]

Miten äiti voi olla sairaslomalla jos lapsi on kipeä?
[/quote]

Töistä saa kolme palkallista s-päivää lapsen sairauden takia.

Vierailija
8/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:47"]

Sairaalloisen itsekästä toimintaa hakeutua pitkiin ja kalliisiin lapsettomuushoitoihin, kuten myös abortointi mukavuussyistä. Siinä pari ongelmaa jotka ratkaisisvat toisensa jos ihmiset eivät olisi niin kuvottavan itsekkäitä. Mielummin hankitaan kymmenillä tuhansilla euroilla sairas lapsi kuin adoptoidaan koditon.

Antakaa alapeukkujen sataa, saan niistä suurta tyydytystä. ;)

[/quote]

Valiteattavasti adoptio ei ole mahdollista kaikille aikamoisen byrokratiaviidakon ja säännöstön takia, joten se ei todellakaan ole itsestäänselvä vaihtoehto lapsettomuushoidoille.

Vierailija
9/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut lapsettomuushoidoissa ja nyt olen onnellinen 3-vuotiaan tytön äiti. En kyllä koskaan ollu töistä pois hoitojen takia, enkä kyllä halunnu niistä edes työssä kertoa. Onneksi kuitenkin kaikki nyt hyvin!

Vierailija
10/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat, eivät ole olleet saikuilla hoitojen vuoksi...

Vierailija
11/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullla ei ainakaan niissä lapsettomuushoidoissa mennyt aina kuin 1 päivä, vaikka ne olivat 200 km päässä lapsettomuusklinikassa. Palkattomia vapaitahan ne olivat. Ultrakontrollit kävin lähikaupungin gynekologilla, nekin omalla ajalla .

Vierailija
12/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että sitten työkyvyttömänä hänen täytyisi raahautua töihin? Oletko itse käynyt läpi lapsettomuushoidot, jotta tiedät, ettei sairauslomaa tarvita niiden ja niihin liittyvien mahdollisten komplikaatioiden takia? Ja kuten yllä on jo mainittu, lapsettomuushoitoihin liittyvät sairauslomat ovat palkattomia.

Vierailija
13/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes pitäisi olla pois töistä? En siis oikeasti tiedä. Tuleeko huono olla ihan fyysisesti, vai onko henkistä laatua syy olla pois? Siis jos ei onnistu... En kans ole koskaan kuullu, että niistä hoidoista oikeasti tulisi kipeäksi.

Vierailija
14/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittais, on se vaan sen verran rankkaa käydä hoidoissa. Varsinkin, jos vielä työkaveri tylyttäis, voi v****! Jotain ymmärrystä ja myötäelämisenkykyä!

Vierailija
15/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lääkäri on määrännyt sairausloman (palkallista) tai työkaverisi on sopinut asiasta työnantajan kanssa: Kummassakaan tapauksessa ei ole sinun ongelmasi.Olisitko mieluummin valinnut lapsettomuuden kuin uhrin ja mielensäpahoittajan osan?

Vierailija
16/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai trollin osan :) t.16

Vierailija
17/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:54"]

Joko lääkäri on määrännyt sairausloman (palkallista) tai työkaverisi on sopinut asiasta työnantajan kanssa: Kummassakaan tapauksessa ei ole sinun ongelmasi.Olisitko mieluummin valinnut lapsettomuuden kuin uhrin ja mielensäpahoittajan osan?

[/quote]

Lapsettomuushoidot eivät ole PALKALLISTA saikkua.

Vierailija
18/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18. Ovat, jos aiheuttavat sellaisia oireita, joiden takia ei pysty työskentelemään.

Vierailija
19/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä vaan kaikkien ei kuulu saada lapsia...

Vierailija
20/45 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:47"]

Miksi edes pitäisi olla pois töistä? En siis oikeasti tiedä. Tuleeko huono olla ihan fyysisesti, vai onko henkistä laatua syy olla pois? Siis jos ei onnistu... En kans ole koskaan kuullu, että niistä hoidoista oikeasti tulisi kipeäksi.

[/quote]

Niihinhän voi huonolla tuurilla vaikka kuolla. Googleta hyperstimulaatiosyndrooma. Lievempänäkin muotona se aiheuttaa hankalia vatsakipuja, vaikeana voi tappaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi