Kilttinainen, kerro vähän itsestäsi!
Mitä harrastat, millaisessa työssä olet, millaisen miehen haluaisit jne
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidät kilttinaiset löytää?
t. kiltti-mies 35v
Kotoa.
Oven taakse huohottelemaanko odotat?
Mielestäni aika kiltti. Sairaanhoitaja.
Seurustellut kohta vuoden maailman kilteimmän ja suloisimman seksikkään miehen kanssa joka silittää hiuksiani kunnes nukahdan iltaisin.
Käsittämättömän onnellinen.
Tykkään lukemisesta ja olen kiinnostunut maailmasta, katson mielelläni dokumentteja ja kuuntelen Yle Suomesta radiouutiset. Olen ujo uusien ihmisten seurassa ja introvertti. Minulla on muutamia läheisiä ystäviä, vähemmän tuttavia. Tykkään vaihtelusta eli mennä vaikka kaupunkilomalle tai mökille, mutta en välitä mistään extremereissuista tai pitkistä lentomatkoista. Viihdyn kotonakin, mutta välillä pitää nähdä eri maisemat. Käyn usein kävelylenkillä ja välillä jumpassa.
En meikkaa tai värjää hiuksia, joskus harvoin laitatan vaaleita raitoja. Käytän farkkuja ja neuleita. Olen normaalipainoinen. Olen kilttinainen jota miehet eivät yleensä huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kiltti-mies 35v
Kotoa.
Missä se "koto" on...
nimim: mul on seissy koko viikon...
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni aika kiltti. Sairaanhoitaja.
Seurustellut kohta vuoden maailman kilteimmän ja suloisimman seksikkään miehen kanssa joka silittää hiuksiani kunnes nukahdan iltaisin.
Käsittämättömän onnellinen.
Mieheltä ihan sivuhuomautuksena tähänkin että tykkäisin itsekin silitellä mutta aina on naisella kuin naisella jotain tahmaa päässä johon sormet tarttuu ja tuntuu kitkaa eikä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen insinööri, neulon villasukkia, pelaan pleikkarilla, leivon ja ulkoilen, talvisin hiihdän. Haluaisin miehen, joka on ystävällinen, rauhallinen ja maanläheinen. Niin ja kiinnostunut minusta.
Kuulostaa ihanalta. T. 30v mies.
Sivusta: tuollaisia naisia on Suomi täynnä. Kummasti moni heistä ei todellisuudessa miehille kelpaa.
Kyllä pantavaksi kelpaa! Parisuhde onkin sitten toinen juttu.🤔
Vierailija kirjoitti:
Harrastan lukemista. En ole töissä. Haluaisin tumman ja komean miehen.
Arvaa saatko?🤔 minä haluaisin voittaa lotossa! No arvaa voitanko?😂🙏
Vierailija kirjoitti:
En ole sinkku, mutta jos olisin, niin minäkin haluaisin kiltin naisen. Mutta täällä nämä kuvatut kilttinaiset ovat kyllä liiankin hiiriä.
Itse haluaisin täyspäisen ja syvällisesti ajattelevan naisen, joka olisi samalla kiltti sekä rauhallinen persoona, ei missään nimessä impulsiivinen. Kuitenkin sellainen, joka osaisi välillä irottautua arjesta myös alkoholin voimalla. Tarvittaessa näkisi omia kavereitaan ilman minua ja taas hyväksyisi, jos minä kävisin illanvietossa joskus omassa porukassani.
Tällaisia naisia vaan ei ilmeisesti liiemmin ole tarjolla. Täytyy toivoa, että oma nykyinen suhde kestää pitkään. On toki jo vuosia kestänytkin.
Täällä olisi jos joskus sinkkuunnut.
Olen alle 30-vuotias työtön. Yritän saada viimein opiskeluja jotenkin kuntoon. Työelämästä ei kannata kohdallani puhua, kun ei se sisällä mitään mainitsemisen arvoista. Sinnekin pitäisi siltä joskus päästä. Olen aika introvertti ja ujokin. Huonoja kokemuksia ihmisistä. Viihdyn yksin, mutta kaipaan kuitenkin seuraakin. Olen ihan mukava muita kohtaan, mutta vaikeaa tutustua ihmisiin. En tykkää isosta porukasta. Minulla erittäin hyvä mielikuvitus. Harrastuksia ei "virallisesti" nyt ole, mutta pidän ulkoilusta ja olen riippuvainen musiikista ja olen joskus itsekin soittanut. Tykkään hyvin monentyylisestä aina rapista metalcoreen, mutta juuri rock ja metallimusiikki tärkeintä. Olen hyvin tavallisen näköinen ja normaalipainoinen. 170 cm pitkä ja pitkät hiukset.
Miehessä arvostaisin luotettavuutta ja sitä, että kohtelee muita hyvin. Sellaista kykyä, että olisi itselleni tarvittaessa jokin peruskallio jos olisin levoton. Voisin minäkin silti sellainen olla ja arvostan sitä, että pystyy puhumaan tunteistaan. Jos mies haluaisi herättää kiinnostustani niin hän voisi olla vähän erikoisen ( tai erilaisen) näköinen ja pitkät hiukset. Silloin ainakin voin sanoa, että huomaisin hänet heti. Tämäkin silti vaan niin sanottuna, että mies muuten luonteeltaan mukava. Jos pidät musiikista niin pidän sinusta jo vähän. Ja siis sinun ammatillasi, työlläsi, koulutusellasi yms ei olisi mitään väliä itselleni. No tämäkin nyt kirjoitettu niin että tiedän todellakin mahdollisuuksien olevan heikot ja en usko että minua onnistaa tässä asiassa. Olen myös niin huono ja hidas tutustumaan muihin, että se jo rajoittaa paljon. Vaikea aina olla sopivasti sosiaalinen eli että pystyisin puhumaan, mutta kuitenkin ettei menisi siihen hermostuneeseen höpötykseen kuitenkaan. Ai niin olen myös vähän tylsäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kilttinaisista on erittäin tylsiä.
Minä tunnustan tämän itsestäni. Tykkään olla rauhassa ja puuhailla omia, kuivia juttujani. En ole kovin tarvitseva. Elämä on minusta älyttömän mielenkiintoista ja minulla on vilkas pâänsisäinen maailma, mutta olen varmasti ulkoa arvioituna supertylsä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. kiltti-mies 35v
Jännisten karvaisten pakaroiden alta.
Sieltä kaikkein vähiten, kilttikset eivät uskalla toteuttaa seksuaalisuuttaan, mikä on se todellinen ongelma.
Asiakaspalvelussa töissä.
Tykkään ulkoilusta ja muusta liikunnasta, mikä ei ole aikatauluun sidottuja vaan voi mennä ja tehdä, kun itse haluaa.
Pidän ruoan laitosta ja siivouskaan ei tuota ongelmia.
Mies löytyy jo. Jos haluat toki voin läheä häntä haukkumaan, koska kukaan ei ole täydellinen, mutta miestä en aio vaihtaa.
Olen opettaja. Harrastan opiskelua, puutarhanhoitoa, sienestystä ja marjastusta, lintujen tarkkailua, käsitöitä ja kaunokirjallisuutta sekä klassista musiikkia.
Olen täysin raitis, en tupakoi, olen kasvissyöjä, tatuoimaton, käytän mielelläni hameita ja mekkoja. Tukka on erittäin pitkä ja värjäämätön.
Valitettavasti en etsi miesseuraa. Olen elämääni tyytyväinen juuri näin. Työ, sukulaiset, ystävät ja harrastustoverit riittävät täyttämään kaikki sosiaaliset tarpeeni.
Kiva ja naisellinen kilttinainen tänne myös kiitos 😍
t. Skottimies
Vierailija kirjoitti:
Olen opettaja. Harrastan opiskelua, puutarhanhoitoa, sienestystä ja marjastusta, lintujen tarkkailua, käsitöitä ja kaunokirjallisuutta sekä klassista musiikkia.
Olen täysin raitis, en tupakoi, olen kasvissyöjä, tatuoimaton, käytän mielelläni hameita ja mekkoja. Tukka on erittäin pitkä ja värjäämätön.
Valitettavasti en etsi miesseuraa. Olen elämääni tyytyväinen juuri näin. Työ, sukulaiset, ystävät ja harrastustoverit riittävät täyttämään kaikki sosiaaliset tarpeeni.
Jatkokysymys: Vaikka et nyt etsikään miestä, niin millaisesta pitäisit jos etsisit?
Olen alle 30-vuotias nainen, sinkku ja työkkärissä töissä. Pidän klassisesta musiikista, taiteesta ja murhamysteereistä. Lempivuodenaikani on syksy, kuukausista erityisesti lokakuu.
Olen viimeksi seurustellut kohta 10 vuotta sitten, joten tähän yksineloon on jo tottunut. Introverttinä ja hiljaisuudesta pitävänä viihdyn hyvin omassa seurassani, eli mulla ei ole haku päällä. En pidä deittisovelluksista, mutta jos joku mukava samanhenkinen mies pyytäisi treffeille, mikä on erittäin epätodennäköistä, sillä ei kukaan enää nykyään lähesty ketään missän arkisissa tilanteissa, lähtisin kyllä ilomielin. Olisin tosin varmaan aika ujo aluksi.
On muuten hassua, että moni on sanonut, että näytän ja vaikutan hyvin itsevarmalta, sosiaaliselta ja menevältä, että yllättyvät kuullessaan mun olevan sinkku, kaveriton ja omasta mielestäni ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys: Vaikka et nyt etsikään miestä, niin millaisesta pitäisit jos etsisit?
Luonnossa viihtyvä mies olisi mieluisa, plussaa jos työkalut pysyvät käsissä eikä alkoholi maistu kuin satunnaisesti jos ollenkaan. Ei tarvitse olla akateeminen, mutta jonkun ammatin osaaminen hankittuna. Tosin voisin kuvitella eläväni myös sairaan tai vammaisen miehen kumppanina, jos luonteet sopisivat yhteen. Valoisa maailmankatsomus, kuten itsellänikin.
Rakastan syömistä. Ruoka on elämä. Juu pullea kiltti nainen olen.
Ovatko kilttinaiset seksuaalisesti vapautuneita?
Kotoa.