Kilttinainen, kerro vähän itsestäsi!
Mitä harrastat, millaisessa työssä olet, millaisen miehen haluaisit jne
Kommentit (43)
Tatuoimaton, ilman lävistyksiä, pitkähiuksinen, minimaalisesti meikattu, luonnonkaunis, normaalipainoinen, hyväkuntoinen, huumorintajuinen, iloinen, avioliitossa ja lapsia saanut.
Olen pikkutarkassa keskipalkkaisessa työssä ja harrastan luontoa ja liikuntaa. Luen paljon. Katson mielelläni dokumentteja. Olen utelias uuden oppimisen suhteen. Opiskelen vieraita kieliä. Lisäksi harrastaisin perheen kanssa matkailua, jos koronaa ei olisi.
Olen insinööri, neulon villasukkia, pelaan pleikkarilla, leivon ja ulkoilen, talvisin hiihdän. Haluaisin miehen, joka on ystävällinen, rauhallinen ja maanläheinen. Niin ja kiinnostunut minusta.
Kilttinaisen ei sallita kertoa elämästään täällä. Se on syvä yksinäisyys ja katkeransuloinen epätoivo on liikaa jopa palstan ylläpidolle ja joutuu sensuuriin. T. Kilttinainen
Olen ruma ja työtön, jolla ei ole erityisiä harrastuksia, muuta kuin epämääräinen tietokoneella oleminen. Ehkä minua voisi mielenterveysongelmaiseksikin sanoa.
Unelmieni mies olisi moraalinen pyhimys, joka ei käyttäydy kuin olisi kenenkään ylä- tai alapuolella eikä esitä "pahempaa" muiden miellyttämiseksi, vaan toimii rohkeasti hyveellisten arvojensa mukaan. Mutta tiedostan, että tällaisilla on jonossa asti ottajia kaikin puolin paremmista naisista kuin itse olen, ja sen he ansaitsevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen insinööri, neulon villasukkia, pelaan pleikkarilla, leivon ja ulkoilen, talvisin hiihdän. Haluaisin miehen, joka on ystävällinen, rauhallinen ja maanläheinen. Niin ja kiinnostunut minusta.
Kuulostaa ihanalta. T. 30v mies.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoimaton, ilman lävistyksiä, pitkähiuksinen, minimaalisesti meikattu, luonnonkaunis, normaalipainoinen, hyväkuntoinen, huumorintajuinen, iloinen, avioliitossa ja lapsia saanut.
Olen pikkutarkassa keskipalkkaisessa työssä ja harrastan luontoa ja liikuntaa. Luen paljon. Katson mielelläni dokumentteja. Olen utelias uuden oppimisen suhteen. Opiskelen vieraita kieliä. Lisäksi harrastaisin perheen kanssa matkailua, jos koronaa ei olisi.
Hän voi myös olla kiltti.
Harrastan lukemista. En ole töissä. Haluaisin tumman ja komean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: tuollaisia naisia on Suomi täynnä. Kummasti moni heistä ei todellisuudessa miehille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta: tuollaisia naisia on Suomi täynnä. Kummasti moni heistä ei todellisuudessa miehille kelpaa.
Mäkin oon ollut monta vuotta (vastentahtoisesti) sinkku..
T. Tuo ihanalta kuulostava nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon ollut monta vuotta (vastentahtoisesti) sinkku..
T. Tuo ihanalta kuulostava nainen
Niin juuri. Se on aina tätä. Paperilla halutaan fiksu ja kiltti ja maanläheinen nainen, todellisuudessa ei.
Teen käsitöitä, opiskelen ja harrastan luontoa. Olen puhelias ja monessa mukana.
Mistä teidät kilttinaiset löytää?
t. kiltti-mies 35v
Vierailija kirjoitti:
Mistä teidät kilttinaiset löytää?
t. kiltti-mies 35v
Jännisten karvaisten pakaroiden alta.
Olen kiltti, luotettava ja hieman ujo. Harrastan kuorolaulua, valokuvausta, maalaamista, lautapelien pelaamista, kuntonyrkkeilyä ja modernia tanssia. Teen vapaaehtoistyötä vanhusten ja kehitysvammaisten parissa ja se on minulle erittäin tärkeää. En ole tällä hetkellä palkkatyössä vaan teen väitöskirjaani. Halusin kiltin, luotettavan, älykkään ja empaattisen miehen ja juuri sellaisen sainkin.
Kilttejä naisia ei ole olemassakaan.
Suurin osa kilttinaisista on erittäin tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama, pl. lapset, elän avoliitossa.
Itselleni on korvissa pieni lävistys ja kiltteydestäni huolimatta olen kapinoinut uteliaisuudella ja tutkimalla maailmaa, ihmisiä sekä erilaisia asioita, kuten lukemalla kielien lisäksi psykologiaa.
Luonnon lisäksi olen kokeillut elämässäni useita harrastuksia kuten joogaa, surffausta, tankotanssia, laitesukellusta...useita korkean sykkeen lajeja. Kilttinaisella on diagnosoitu add ja äö 129 (15), toki keskittyminen ei onnistunut täydellisesti testissäkään.
Miehiä enemmän olen pitänyt elämässäni kaikesta muusta tutkien erilaisia ilmiöitä ja opiskelemalla.
En ole sinkku, mutta jos olisin, niin minäkin haluaisin kiltin naisen. Mutta täällä nämä kuvatut kilttinaiset ovat kyllä liiankin hiiriä.
Itse haluaisin täyspäisen ja syvällisesti ajattelevan naisen, joka olisi samalla kiltti sekä rauhallinen persoona, ei missään nimessä impulsiivinen. Kuitenkin sellainen, joka osaisi välillä irottautua arjesta myös alkoholin voimalla. Tarvittaessa näkisi omia kavereitaan ilman minua ja taas hyväksyisi, jos minä kävisin illanvietossa joskus omassa porukassani.
Tällaisia naisia vaan ei ilmeisesti liiemmin ole tarjolla. Täytyy toivoa, että oma nykyinen suhde kestää pitkään. On toki jo vuosia kestänytkin.
Mun unelmamies ois kiltti, välitön ja statuksella ei ois mitään väliä vaikka olisi työtön. Sellainen kiva hissukka jonka kanssa vois käydä lenkillä ja elää tavallista arkea mut haaveeksi taitaa jäädä...