Mitä olette saaneet työpaikalta joululahjaksi?
Me saatiin tänä vuonna pieni vihkonen, jossa on yhden joululaulun sanat, muutama jouluruno ja yksi jouluinen resepti.
Kommentit (104)
Juustoja, viiniä, suklaata ja hilloa.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:33"]Kolmatta vuotta peräkkäin Pentikin valkoista astiastoa, jossa firman nimi painettu pohjaan. Olen tykännyt! Lisäksi suklaata.
[/quote]
Taitaa meillä olla sama firma! ;)
Meidän firman lahjarahat on annettu varmaan johonkin marsujen keinonivelrahastoon :/
25€ lahjakortti kinkulle tai kuka mitä nyt ostaakaan ja 10€ lahjakortti jolla saa makeisia.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:27"]
No olin sijaisena välitysfirman kautta puhelinvaihteessa lehtifirmassa ja sain lahjakortin, glögiä ja vaikka mitä. Nyt olen vakituisena yksityisellä enkä saa mitään, pelkkää kyykytystä ja en edes lomapäivää aatonaattona vaan lapsi on vietävä tarhaan. Esimies pn lapseton asshole.
[/quote]
Aatonaatto on ihan normaali arkipäivä, älä valita ei esimiehesi keksintö.
terveisin työssä käyvä kolmen äiti.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:28"]
3 ylimääräistä vapaapäivää. Se oli kiva, aineeton lahja.
[/quote]
Mulla ihan sama! Pikkufirmassa pomo näin varmistaa että voi pitää itsekin laillisesti lomaa pistämällä firman kiinni.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 20:52"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:28"]
3 ylimääräistä vapaapäivää. Se oli kiva, aineeton lahja.
[/quote]
Mulla ihan sama! Pikkufirmassa pomo näin varmistaa että voi pitää itsekin laillisesti lomaa pistämällä firman kiinni.
[/quote]
Lisään vielä, että meidän firmassa projektit mitoitettiin siten, että ehditään pitää firmi kiinni välipäivät. Kiire on sitten joulun jälkeen, mutta mitä sitten. On se välillä muutenkin.
Viime vuonna sain kaksi Marimekon kulhoa. Kiva saada lahja tietenkin, mutta en välitä Marimekon tyylistä tai mistään mustavalkoisesta. Käytössä ne kuitenkin ovat. Saisin varmaan tänäkin vuonna jotain, mutta en jaksa ottaa selville, enkä oikeastaan kehtaa, koska en ole tehnyt vuoroja kolmeen kuukauteen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:37"]
Ei niin mitään olla saatu vuosiin, eka oli selityksenä "huonot ajat", ja nyt on keksitty miellyttävämpi "lahjoitetaan hyväntekeväisyyskohteeseen" (kohdetta ei mainita, joten epäilen...). Iso yksityinen yritys.
[/quote]
Sama meillä. MEillä tosin sanottiin, että on lahjoitettu PeLa:lle, mutta mistäpä tuota tietää, onko oikeasti lahjoitettu.. Veikkaisin, että ei.
Ei ole vuosiin saatu mitään.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:10"]
Me saadaan yleesä kännykkä, tietokone, pelikonsoli tai jotain vastaavaa.
[/quote]
En. It-tukussa työskentelen.
Oletko sosiaalitoimen asiakas?
[/quote]
Herkkukori, viinipullo ja suklaarasia. Tämä on meidän firmassa vähäistä sillä aiemmin on tullut kylkiäisiksi tuhdit bonarit. Eipä tule enää.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 16:04"]
Mitä ihmettä? Jaetaanko työpaikoilla joululahjoja? Ei meillä vaan ole ikinä jaettu.
[/quote]
Näin meilläkin, työnantajana kunta. Edes jouluruokaa ei tarjota. Mies saa omalta työpaikaltaan joulukinkun, jokainen sai tilata sellaisen kuin halusi.
Joskus ennen, kun olin pankissa töissä, sain parikin kertaa herkkukoria vastaavan pakkauksen, paksuja laadukkaita froteepyyhkeitä ja jotiain mainoskamaa. Julkiselta puolelta ei heru joululahjoja, tosin joukluateria.
Paskaa niskaan sen takia, että annoin todistukseen seiskan. Olisi pitänyt antaa ilmeisesti kasi, vaikka kokeesta tuli 6½.
Muuta ei sitten ole tullut.
Edellisessä pienessä päiväkodissa(yksityinen) pomo muisti erilaisin luxustuottein ja hemmottelulahjakortein. Nykyisessä suuremmassa, mutta myös yksityisessä olen ollut vasta vuoden alusta töissä, joten jännään mikä meininki siellä on... Epäilen kuitenkin, ettei lahjuksia firman puolesta tipu. Oppilaiden vanhemmat on sitten toinen juttu. :)
Joka vuosi sama: 100euron lahjakortti ruokakauppaan ja suklaarasia
Saatiin ilmanen jouluateria, kinkkulahjakortti ja pikkujoulut oli kolmen vuoden tauon jälkeen ilmaset :)
Joka vuosi 50euron lahjakortti, ja suklaarasiat :) kiva!