Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pyydän miestäni kohteliaasti ajamaan alapääkarvansa?

Vierailija
12.12.2014 |

Siis kyllä miehellä minun mielestäni pitää karvoja olla, muttei mitään kauheaa pusikkoa siellä alapäässä! Miehelläni on tällainen kauhea karvapuska. Se ei edes näytä seksikkäältä, ja jos otan mieheltäni suihin, niin ne karvat tunkeutuvat naamaani! Miten voisin hienovaraisesti häntä siistimään alapääkarvoituksensa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies suostu sitten millään moiseen karvojen ajeluun. Vituttaa. Karvat aina suussa...

Vierailija
22/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 14:59"]Ei mun mies suostu sitten millään moiseen karvojen ajeluun. Vituttaa. Karvat aina suussa...
[/quote]
Sitten otetaan sytkä ja deodoranttispray käteen ja kysytään poltetaanko vai ajellaanko. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
24/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii hyvin, kun hivelee vähän palleja ja kysäisee, että saisinko hieman trimmailla, niin olisi mukavampi kielituntuma :) Ei ole kieltäytynyt palvelusta.

Vierailija
25/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:45"]

Meillä toimii hyvin, kun hivelee vähän palleja ja kysäisee, että saisinko hieman trimmailla, niin olisi mukavampi kielituntuma :) Ei ole kieltäytynyt palvelusta.

[/quote]

No tässä oli asia esitetty kauniisti ja myyntihenkisesti. Pisteet sinulle, vaikken itse karvattomista miehistä pidäkään.

Vierailija
26/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/27 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies onneksi tajusi sanomattakin.
Mutta jos ei olisi tajunnut, sanoisin suoraan että en ota suihin ennenkun pusikko on siistitty.