Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää, kun kuvittelin yhden miehen olevan kiinnostunut

Vierailija
14.10.2021 |

Mutta olinkin tulkinnut kaiken väärin ja sain nolot pakit, vastaus alkoi vielä yhdellä hirveimmistä tyyleistä: "Ei millään pahalla, mutta...".

Totta kai kyseessä oli työkaveri ja tekis mieli lähinnä irtisanoutua ja jäädä koko loppuelämäksi kotiin.

Miten tästä voi ikinä toipua?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mutta ethän tehnyt mitään väärää tuossa. Kyllä sä selviät. Katselet kohta muita kiinnostavia tyyppejä. Keskityt nyt hetkeksi vaan töihin ja elelet ihan normaalisti.

Vierailija
2/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta töissä tehdään töitä, eikä aleta panemaan työkavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuukautta asiansa osaavan setämiesdomin peppuseksiorjattarena saa sinut unohtamaan tämän kiusallisen episodin.

t. setämiesdom

Siihen verrattuna tosiaan mikään ei tunnu enää nololta.

Vierailija
4/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia ahdistelet työkavereitasi seksuaalisesti?

Jätäpä tuollainen toiminta pois ja keskity töihisi.

Noloa tosiaan.

Vierailija
5/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.      Kunnon panotyttö ei luovuta näin pienestä.

Vierailija
6/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuormasta ei syödä, ellei sitten olla vaihtamassa pikapuoliin työpaikkaa.

Vierailija
7/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla niinku ei olikaan ja siirtymällä seuraavaan tyypiin. Ei elämässä mitään saa jossei uskalla edes kokeilla.

Vierailija
8/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä nähdä miehen jolla on varaa kieltäytyä naisesta. Jos ei siis ole varattu ennestään. 

Vierailija
9/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan saattoikin olla kiinnostunut, mutta ehkäpä on jo tyttöystävä tai jopa perhettä. Jossain toisissa olosuhteissa olisi onnistunut.

Kyllä mies tavallaan aina on kiinnostunut, jos kehon kieli niin kertoo.

Vierailija
10/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh mitä vastauksia!

Eihän tuossa mitään noloa ole. "Ei millään pahalla"-alun käyttö on jotenkin todella mielikuvituksetonta ja tympeetä :D se on vähän sellaista toisen yläpuolelle asettumista.

Mitä sitten tulkitsit kiinnostukseksi?

Vierailija
11/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, työkaveri ei varmasti pahastunut, vaikka olisikin ollut hämmentynyt tilanteessa. Pahastuisitko itse jonkun osoittamasta kiinnostuksesta?

Vierailija
12/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, työkaveri ei varmasti pahastunut, vaikka olisikin ollut hämmentynyt tilanteessa. Pahastuisitko itse jonkun osoittamasta kiinnostuksesta?

Töissä?

No todellakin. Ahdistavaa.

-eri

Vierailija
13/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä nähdä miehen jolla on varaa kieltäytyä naisesta. Jos ei siis ole varattu ennestään. 

Voi olla homoseksuaali.

Vierailija
14/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on käyttäytynyt että tulkitsit kiinnostuneeksi?

Vierailija
15/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl ehkä veemäisin lausahdus ikinä toi "ei millään pahalla/en tarkoita pahalla". Juu, hyvällä sitten varmaan.

Vierailija
16/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat täältä. Mulle kävi samoin. Se äijä notku koko ajan eronsa jälkeen mun toimiston ovella ja teki tikusta asiaa. Kun sitten puolen vuoden jälkeen ilmaisin kiinnostuksen mies väitti olleensa vaan kaverilinjalla koko ajan. Mua hävetti mut mies vaihto vaan kasuaalisti seuraavaan työpaikan naiseen.

Eli kyllä sä selviät. Ja mun mielestä harva silti kuvittelee niitä kiinnostuksen merkkejä. Usein vaan kun asian nostaa pöydälle, toinen osapuoli vetäytyy kun on halunnut vaan leikitellä.

Vierailija
17/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että löytyy jotain niitä jotka haluaa elää mukavaa elämää ilman jatkuvia ongelmia.  

Veikkaan että ne ei haluaisi että näet ne.        Voisi tulla nyrkistä jos tulet siihen ilkkumaan.

Vierailija
18/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "ei millään pahalla, mutta..." olisi jotenkin hirveää? Luultavasti sanoi niin, koska ei halua sinulle mitään pahaa tai loukata, mutta halusi sanoa suoraan miten asia on.

Vierailija
19/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaah. Mun mielestä on aivan normaalia kieltäytyä jo ihan sillä perusteella, että on työkaveri.

Vierailija
20/102 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies käyttäytyi jos kuvittelit hänen olevan siinä mielessä kiinnostunut eikä vain ystävällinen?