Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nainen voi kehdata ostaa kortsuja kaupasta?!?

Vierailija
03.12.2014 |

En ole ikinä nähnyt naisen ostavan kortsuja kaupasta ja vaikka törmäisikin johonkin hooot mieheen niin aina vain parempi syy jättää ostmaatta!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei kehtaa? Kannattaa olla harrastamatta seksiä (ja/tai mennä terapiaan) jos ehkäisy nolottaa.

Vierailija
2/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin? Sittenhän niille tulis heti käyttöä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pro-naiset ainakin kehtaavat.

Vierailija
4/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:50"]

En ole ikinä nähnyt naisen ostavan kortsuja kaupasta ja vaikka törmäisikin johonkin hooot mieheen niin aina vain parempi syy jättää ostmaatta!

[/quote]

Miksi ei kehtaisi ostaa? Mistä luulet sitten saavasi niitä jos et osta?

Vierailija
5/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli? Et taida ostaa ruokia vielä itse?
Olen näin nelikymppisenä, jolle ei hormoniehkäisy toimi, ostanut satoja kortsupaketteja. Kuten on miehenikin. Siinä ne menee ruokaostosten seassa. Usein kerralla pari säästöpakkausta.

En edes ajattele asiaa, vaikka tulee nähtyä naapureita kaupassa tms.

Vierailija
6/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä ainakin kehtaa, lauloihan se Robinkin kesärenkaista. Aamuisin kun kävelen pikkumekossa pitkin katuja joltain miekkoselta korkkarit kädessä, niin ajattelen vain että ei se ole mikään walk of shame vaan you've got laid! Kateeliset vaan kattelee että toipa saikin eilen MUNAA.

Vierailija
7/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuja ostava nainen tukee sitä tosiasiaa, että valitettavan monet miehet osaltaan haluavat/koittavat laistaa kortsun käytöstä.

Vierailija
8/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskittyy siihen omaan elämäänsä, niin huomaa pian ettei muiden mielipiteillä ole hitonkaan väliä. Silloin ei tarvitse hävetä kortsuja ostoskorissa. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
9/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kondoomit oo ihan normaali juttu jos harrastaa seksiä :D kyllä mulla on ainakin pari lompakossa aina varalta. ei pääse ainakaan miehet luistamaan sillä varjolla ettei muka ole mukana jos multa löytyy.

Vierailija
10/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että naisen ei ole soveliasta harrastaa seksiä, tai ainakaan nauttia siitä.

Vierailija
11/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yks vaan ampuu näitä saako naiset sitä tätä tota - otsikoita. Muista lääkkeet!

Vierailija
12/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään kehtaamista. Menet kauppaaan, valitset hyllystä mieleisesi kortsupaketin ja laitat sen muiden ostosten joukkoon. Maksat kassalla.  No problem!

Vierailija
13/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta siinä ei ole mitään noloa. Ihan samalla tavalla kehtaan ostaa kuin vaikka tomaatteja tai perunoita. Eikä minulle vielä koskaan ole naurettu tai kassamyyjäkään ihmetellyt, joskaan nuokaan eivät minua estäisi ostamasta kortsuja.
Ajattelepa, että ostan niitä jopa lastenvaunujen kanssa asioidessani!

Vierailija
14/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehtaa harrastaa seksiä, niin kehtaa myös ostaa kortsuja.

Vierailija
15/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin aikoinaan kortsuja kun olin menossa illalla poikaystävän kanssa ulos ja eihän sitä koskaan tiedä mitä voi tapahtua. Tietysti kassalla istunut akka nosti muiden ostosten sekaan piilottamani paketin päällimmäiseksi niin että varmasti kaikki kassajonossa näkivät sen.

Vierailija
16/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamalla kaupasta kortsuja nainen paljastaa seurustelevansa pikkupilimiehen kanssa jolle marketin kumit mahtuvat. Noloa.

Vierailija
17/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin että joku nainen ostaisi kortsuja ei hetkauttaisi minua pätkän vertaa. En ymmärrä edes koko kysymystä.

terveisin mies

Vierailija
18/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nainen ei pakota miestä käyttämään kumia joka vie nautinnon vaan hankkii kierukan tai syö pillereitä.

Vierailija
19/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, kannattaa miettiä sitten että kehtaako sinne sukupuolitautiklinikalle mennä? 

Vierailija
20/36 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua nolottaa ostaa eldoradon kuivaa omenasiideriä kun ei rahat riitä crowmooriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme