HUNAJAKUU!!!
Moi, Olen sun juttujsai seuraillut, kun niitä olen täällä nähnyt, vaikutat tosi kivalta tyypiltä, ja ajattelin vain kysyä, että onko teidän lapsiluku nyt täysi?
Oeln sun juttujas jukenut jo jostain 7-8:nnen lapsen paikkeilta, ja silloin sanoit, että 10 on se luku. Onko?
Kommentit (3)
Oikein hyvää jatkoa teidän perheelle! Kaiketi se on aina lapsirakkaalle ja vauvoihin hullaantuneelle kova paikka, kun tietää, että kyseessä on se viimeinen... : )
Eiköhän tästä " kriisistä" vielä hyvin selvitä ilman sitä " yllärivauvaakin" , sillä onhan noita " elämän aurinkoja" tuossa ympärillä jo nuo 10 ja rakkaus omaan mieheen on tällä hetkellä suurempaa kuin koskaan aikaisemmin:)!
Ihanaa jatkoa sinunkin perheellesi, kuka sitten oletkin:)!
t. hunajakuu
Vai että ihan joku muistaakin täällä minutkin:)
Kyllähän tämä meidän nuorimmainen (nyt jo reilu 1v.) on meidän " hännänhuippumme" eli enempää lapsia emme ole koskaan ajatelleet " hankkia" :)
Itselläni kyllä on ihan krooninen vauvakuume, joka jyllää koko ajan, mutta lupaus mikä lupaus (olen siis jo aikoinaan luvannut miehelleni että jos 10 lasta onnistumme saamaan niin lisää en kinua:D) ja niinpäs en voi kuin odottaa että jospa Luojallakin olisi jokin " bonusjärjestelmä" ja saisimme vielä joskus " yllärivauvan" :)
t. hunajakuu