Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset pääsevät existään yli, miehet rakastavat heitä aina?

Vierailija
12.12.2014 |

Onko kukaan huomannut, että miehillä tuntuu olevan exällensä erityinen paikka sydämessä, vaikka erosta olisi jo vuosia. Osa tunnustaa jopa rakastavansa heitä aina vaikka ovat uuteen suhteeseen jo siirtyneet. Exää saatetaan jopa auttaa muutoissa, remonteissa jne.

Tuntuu, että kun nainen lähtee suhteesta, jättää hän myös miehen taakseen, eikä haikaile samalla tavalla. Vähän yleistystä toki, mutta onko kukaan muu huomannut tällaista ja mistä se johtuu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen huomannut ja siis nimenomaan niiden exien paikka on miehen sydämessä aina jonka/joiden kanssa on yhteisiä lapsia.

Vierailija
22/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään kyllä ex-naisistani edelleen. Eron jälkeen tietysti kestää aikansa, mutta muutaman vuoden jälkeen heidän kanssaan on ihan kiva taas jutella. Ainoastaan yhden kansaa tuli vielä mentyä sänkyyn eron jälkeen... ei siitä pidempää suhdetta enää syntynyt, mutta ehkä se oli tarpeen. 

Ei soitella eikä viestitellä, mutta kyllä minusta on kiva jos exillä menee hyvin, jos sattumalta kuulen asioista. Ei itseni ole kenestäkään heistä pahaa jälkikäteen puhua. Hyvää voin puhua kaikista.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika miesmäinen nainen sitten kai, koska minunkin sydämessä on aina paikka exille. Yhtä kaipaan erityisesti, vaikka kyseessä ei ollut edes varsinainen eksä vaan ex-salarakas.

Vierailija
24/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan rakasta, hyi!

Vierailija
25/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti, siinähän kärvistelee ikävissään. Itse haluaa lopettaa suhteen ja nyt minäkin olen valmis siihen.

Vierailija
26/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. Miehet jatkavat helpommin eteenpäin ja naiset jäävät vatvomaan vuosien takaisia juttuja. Minulle mieheni exä katsoi jopa tähdelliseksi lähettää sähköpostia, jossa korosti moneen otteeseen jättäneensä mieheni ja haluavansa kertoa tämän huonot puolet minunkin tietooni. :D Hyvät naurut saatiin toki Kellokosken prinsessan kustannuksella, mutta onhan tuo aika säälittävää.

Vierailija
27/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan oli niin täyttä paskaa tämä avaus ettei ole tosikaan. En todellakaan rakasta exääni, terveisin mies.

Vierailija
28/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystävänsä sanoi rakastavansa exiään omalla tavallaan, ei haikaile niiden perään kuulemma. En ymmärtänyt oikein tuota rakastamisasiaa, ehkä pitää heitä ystävinä edelleen tai jotain sellaista.

Vierailija
29/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exäni (mies) selittää just tollasta "erityinen paikka sydämessä" -tuubaa. Oikeasti se on vain itserakas narsistipaska, joka ei millään voi hyväksyä, että en huolisi mokomaa päihdeongelmaista kusipäätä takaisin vaikka maksettaisiin.

Vierailija
30/30 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 13:05"]

Miesystävänsä sanoi rakastavansa exiään omalla tavallaan, ei haikaile niiden perään kuulemma. En ymmärtänyt oikein tuota rakastamisasiaa, ehkä pitää heitä ystävinä edelleen tai jotain sellaista.

[/quote]

Teeskentelee jaloa tai haikailee perään. Siinä mun nähdäkseni vaihtoehdot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi