Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikkanne parhaimmannäköinen nainen?

Vierailija
12.12.2014 |

Missä asemassa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hemaiseva punapää. Parasta nuo hiukset, pitkät, vähän kiharat, punaruskeat. Naisellinen, lämmin, hymyilevä, ehkä n. 45 v. Luulen, että kaikki meidän firman miehet ihailee tuota Jumalatarta.

Vierailija
22/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon vaimo, assari työnimikeeltä. Jo 55-v mutta todella näyttävä nainen.
Aina viimeisen päälle huolettu ja niin iloinen ihminen että olen pari kertaa nähnyt harjoitelijan kompastuvan kun on nähnyt hänet ensi kerran. Mahtava hymy ja nauru hänellä mutta myös niin maanläheinen että ei taida itsekään tajuta miten ihana on.
Voin sanoa että kyseinen nainen on minulle kuin idoli, voin vain toivoa että olen hänen iässään yhtä mahtava ja pyrkiä elämään elämääni kuin hän, "Jokainen päivä jona heräät on lahja, älä hukkaa sitä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdon assari. Työpaikalla kolme naista ja vain yksi on hyvän näköinen (ja ikäinen).

Vierailija
24/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 10:10"]En ota kantaa kuka on kaunein, mutta sen sanon, että pelkän ulkonäön ja iän lisäksi on oltava se jokin - elämänilo, seksuaalisuus, karsima, kutsuttakoon miksi hyvänsä.

Työpaikallani on yksi minua nuorempi nainen, joka sinänsä voisi olla han nätti, mutta se ulkonäöllinen puolikin kärsii siitä, että hän on niin kertakaikkisen negatiivinen. Ihminen, joka hymyilee vain vahingonilosta ja silloinkin hyvin pilkallisen näköisesti. Ei edes seksikkäästi pahantahtoinen, vaan vain tympeä. Olen aina kyllä pyrkinyt edes säälimään, koska eihän hänellä voi olla hyvä olla elämässään (kun kaikki on p*skaa) mutta vaikeaa se on, kun hän tahallaan pilaa joka ikisen ihmiskontaktin. (Mutta näkökantansahan on siis, että kaikki muut ovat p*skoja, koko ajan, tahallaan, ja kumma kyllä jokaisella hänen työpaikallaan ja opiskelupaikallaan)
[/quote]

Onkohan tää minä :) ihanaa sano nimen etukirjain!!!!!

Vierailija
25/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimies (nainen)