Lue keskustelun säännöt.
Miksi tällä sivulla on monta Miksi köyhät -aloitusta?
03.12.2014 |
Miksi köyhät niin kummastuttavat?
Olen ollut köyhä, ja ihmettelen, mitä kaikkea köyhien piikkiin laitetaankaan. Kai heitä on pakko ihmetellä, ettei tarvitsisi myöntää, että köyhyys voi kohdata myös normaaliälyistä ihmistä.
Köyhän pitää olla nöyrä, jättää lisääntymättä, syödä juureksia ja jättää ostamatta veronpalautuksella mitään
Kommentit (3)
Ei yhtään wt-ketjua, tilalle on tullut köyhät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jep, täällä on nyt jo pidempään ollut joku, joka oikein hampaat irvessä suorastaan sylkee työttömien ja köyhien päälle minkä kerkeää. Eilen oli oikein kunnolla vauhdissa. Sen verran paljon niitä viestejä pukkaa, että eipä taida kyseinen trolli itsekään mikään työssäkäyvä olla :D
Siksi, kun joku (sinä?) niitä aloituksia tehtailee.