En usko silmiäni! Kauheeta!
Tässä tää Oulumamma tekee oikeudessa voitonmerkkiä ton rättinsä alla! Uskomatonta!
Kommentit (36)
Mitenkään vauvojen surmaamista fanittamatta voitonmerkki on kämmen ulospäin. Kämmen sisäänpäin ja v = haista vittu jne.
Voi v... kuninka leuhkana on! Argh!
Eikö toi ookaan rauhan merkki? Peace by John Lennon
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:36"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:09"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:04"] Mikä geeni multa puuttuu kun ei jaksa vähääkään kiinnostaa toi "oulun juttu"? Mulle vieras ihminen teki jossain jotakin. Miksi minun siitä pitäisi raivota ja mesota? [/quote] Ei se puuttuva osa ole geeni vaan empatia. Yksi inhimillisyyden tunnusmerkki. Ei sinua kukaan ole mesomaan pyytänytkään joten tuolta osin kommenttisi on turha. [/quote] Empatiakyky kenelle tai mihin mun se pitäisi kohdistaa?
[/quote]
No se kuuluu normaalin ihmisen varustukseen. Kun sinulla ei sitä ole olet tod. näk. psykopaattia tai narsisti.
Onnea vaan elämäellesi.
[/quote]
Kyllä multa empatiaa löytyy mut miksi mun pitäis kauhistella joka helvetin asiaa mitä maailmalla tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 05:10"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:36"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:20"] [quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:09"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:04"] Mikä geeni multa puuttuu kun ei jaksa vähääkään kiinnostaa toi "oulun juttu"? Mulle vieras ihminen teki jossain jotakin. Miksi minun siitä pitäisi raivota ja mesota? [/quote] Ei se puuttuva osa ole geeni vaan empatia. Yksi inhimillisyyden tunnusmerkki. Ei sinua kukaan ole mesomaan pyytänytkään joten tuolta osin kommenttisi on turha. [/quote] Empatiakyky kenelle tai mihin mun se pitäisi kohdistaa? [/quote] No se kuuluu normaalin ihmisen varustukseen. Kun sinulla ei sitä ole olet tod. näk. psykopaattia tai narsisti. Onnea vaan elämäellesi. [/quote] Kyllä multa empatiaa löytyy mut miksi mun pitäis kauhistella joka helvetin asiaa mitä maailmalla tapahtuu?
[/quote]
Edelleen, ei sinua kukaan ole pyytänyt tai käskenyt kauhistelemaan yhtään mitään, joten kysymyksesi on täysin epäolennainen ja irrationaalinen.
Eikä tee. Huomaatko, että hän pitää vaatetta etäällä kasvoistaan myös toisella kädellä? On kyllä haaskanaoloa tässä ap:n meiningissä nyt. Katsokaa!!!! Järkkyyy!!!iiks voi että! Ihan turhaa lietsontaa. Tapaus on kauhea, mutta ihan ällöttävää mässäilyä on myös ap:llä. Hanki elämä.
Kyllä sen naama on ton paksun neuloksen kohalla kun nenä ja poskipäät piirtyy koholle ja kaksin käsin leuhottaa samaan tyyliin kuin rap -videoilla tai jengeissä on tapana. Ja jos naama on tuolla alhaalla ni jo on omituisen muotoinen pää.
Ja juu-u hankin kyllä elämää, enkä suunnitele sen elämän lopettamista, kuten tuo nainen.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 06:16"]
Kyllä sen naama on ton paksun neuloksen kohalla kun nenä ja poskipäät piirtyy koholle ja kaksin käsin leuhottaa samaan tyyliin kuin rap -videoilla tai jengeissä on tapana. Ja jos naama on tuolla alhaalla ni jo on omituisen muotoinen pää.
Ja juu-u hankin kyllä elämää, enkä suunnitele sen elämän lopettamista, kuten tuo nainen.
[/quote]
Juupajuu, vai ihan rap-videoiden tyyliin :D
näyttää siltä, että tuo naaman peittäminen on vain hankalaa, käveleminen, näkeminen, hengitys. On varmaan aika tukalaa peittää naamaa tuollaisella paksulla vaatteella.
Miksi pitää etsimällä etsiä jotain sensaatiota?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:38"]Mitenkään vauvojen surmaamista fanittamatta voitonmerkki on kämmen ulospäin. Kämmen sisäänpäin ja v = haista vittu jne.
[/quote]
Tämä. Enkä usko että vahingossa, vaan terveisinä median edustajille. Mutta näyttää silti "vahingolta", jos joku älähtää. Saatan itsekin välillä rapsutella päätä keskisormella, jos menee hermo keskustelukumppaniin, mutta en tohdi suoraan vttuilla. Joku patoutuneen raivon reaktio vissiin.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 03:43"]
Minkähän takia se peittelee itseään kun sen kuvat on kuitenkin netissä levitettävänä.
[/quote]
Peittelihän Matti Nykänenkin :-D
Se luulee, että kuuluu asiaan - niin luuli Nykänenkin?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:20"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:09"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 04:04"] Mikä geeni multa puuttuu kun ei jaksa vähääkään kiinnostaa toi "oulun juttu"? Mulle vieras ihminen teki jossain jotakin. Miksi minun siitä pitäisi raivota ja mesota? [/quote] Ei se puuttuva osa ole geeni vaan empatia. Yksi inhimillisyyden tunnusmerkki. Ei sinua kukaan ole mesomaan pyytänytkään joten tuolta osin kommenttisi on turha. [/quote] Empatiakyky kenelle tai mihin mun se pitäisi kohdistaa?
[/quote]
No se kuuluu normaalin ihmisen varustukseen. Kun sinulla ei sitä ole olet tod. näk. psykopaattia tai narsisti.
Onnea vaan elämäellesi.