Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"I wanna be your friend! Give me your phone number please."

Vierailija
12.12.2014 |

Ai että kun ottaa päähän. Naapurustoon on muuttanut erittäin hyökkäävällä tyylillä juttelemaan tuleva, ei-suomea puhuva mieshenkilö (itse siis olen nainen). Aluksi juttelin hänelle kivasti/kohteliaasti, joka oli selvästi virhe.

Nyt mies on alkanut kinuta puhelinnumeroani ja jouduin viimeksi juurta jaksain perustelemaan miksen anna puhelinnumeroani tuntemattomille. Yritti (valehdella ja) sanoa, ettei ala soitella perääni, vaan voitaisiin ehkä mennä kahville ja sopia asiasta tekstiviesteillä. Herralle ei vain tunnu menevän jakeluun, että MINÄ EN HALUA kahville hänen kanssaan. Valittelee yksinäisyyttään ja selvästi käyttää hyväkseen sitä, että minun on todella vaikea sanoa ihmisille suorat sanat.

Ärgh. Miksi joidenkin on pakko olettaa, että haluan lähempää tuttavuutta jokaisen vastaantulevan miehen kanssa. Varsinkin kun tiedän, että mies aivan varmasti haluaa vain seksiä tai vaimon, jonka kautta saisi oleskeluluvan (kauheaa, että sanon näin, mutta näin se varmaan on).

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin, oon törmännyt ite samaan. Helvetin ärsyttävää,mä en oo ikinä ollu/enkä tuu olemaan kiinnostunu näistä ulkomaalasista. En pidä niitä yksinkertaisesti mitenkää komeina. Usein on tullu vinkkailemaan ja oon törkeesti vaa jatkanu matkaa. >=) en kerran meinannu päästä eroon yhestä afrikkalaisesta miehestä,se tuli juttelee,kehu kauniiks yms p*askaa ja olin sillee et ei kiinnosta. Se roikku peräs ku lähin kävelee ja yritti sitkeesti saada numeroo,kerroin olevani varattu,olin siis oikeesti varttu ni tyyppi iha pokkana sano et ei haittaa se voi olla meijän molempien "kavereita". Sit meni jo hermo,ja vähää ärähdin suomeks jotai törkeetä vaikka se puhu englantii ja sanoin et ei ni se sano et okei ei sitte ja jotain,pääsin siitä eroon ja olin helpottunu,mua alko jo ahdistaa tollanen. :(

T.19v ärsyyntynyt tytteli

Vierailija
2/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne perässäroikkujat on ihan pahimpia. Oikeesti tosi ahdistavaa, kun olet matkalla kotiin ja joku tyyppi lähtee seuraamaan, vaikka sanot, ettei kiinnosta. Siinäpä sitten yrität karistaa sen, ennen kuin se näkee, mihin taloon olet menossa. Pelottavia tuollaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee tasaisin väliajoin vastaan. Pelottavin kokemus oli kun kerran lähdin koirien kanssa iltalenkille ja tällainen lyöttäytyi seuroihin vaikka yritin olla kuinka kylmä. Koirien takia ei onneksi iholle uskaltanut, mutta kulki parin metrin päässä ja höpötti kuinka kaunis ja upea olen jne ja hän haluaa vain olla kaveri.. Lopulta luovutti ja jatkoin lenkin loppuun yksin. Parin päivän päästä soi ovikello ja oven takana seisoi tämä sama tyyppi. Onneksi mies sattui silloin olemaan kotona, niin pääsin kertaheitolla eroon ahdistelijasta...

Vierailija
4/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen mies ja missäpäin suomea? 

Vierailija
5/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältteleminen on hyvä, napit korviin ja jos tulee vastaan ni katot vaikka puhelinta ja esität kiireistä. Tai väärän numeron antaminen toimii jossain tapauksissa.

Vierailija
6/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:21"]

Minkämaalainen mies ja missäpäin suomea? 

[/quote]

Maata en tiedä, ei oma-aloitteisesti kertonut eikä kiinnostanut kysyä. x) Helsingissäpä tämä, kuten lukemattomat muutkin vastaavat varmaan.

(En voi väittää etteikö minua ottaisi hieman päähän, että tämä kyseinen tyyppi hyvin todennäköisesti asustelee kaupungin asunnossa ja itse makselen yksityistä vuokraa, vaikka tarve kaupungin asuntoon olisi. Olen kyllä ihan tyytyväinen omaan tämän hetkiseen tilanteeseeni, mutta minä sentään osaisin jättää kanssaihmiseni rauhaan, jos saisin kaupungilta asunnon. Mutta samaan taloon tämän kanssa en haluaisi asumaan. :D)

Ap

Vierailija
7/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hey, beautiful lady. So silky looking hair, give me your number. Where do you live? I want to be your friend. You look so nice and beautiful friendly smile."

Sitten kun sanoo ei, tai että en anna numeroa tuntemattomille, niin:

"You fucking whore! I'll kill you, you slut! We'll come and rape you, whore!"

Juu, tosi kivoja ja ystävällisiä...

Vierailija
8/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
9/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:50"]

"Hey, beautiful lady. So silky looking hair, give me your number. Where do you live? I want to be your friend. You look so nice and beautiful friendly smile."

Sitten kun sanoo ei, tai että en anna numeroa tuntemattomille, niin:

"You fucking whore! I'll kill you, you slut! We'll come and rape you, whore!"

Juu, tosi kivoja ja ystävällisiä...

[/quote]

Juu, tämä on tapahtunut useamman kerran. On tosi ihanaa kuunnella huutona tappo- ja raiskausuhkauksia. Varsinkin, kun kotiin kaupasta tullessa tämä huudellut mies on haalinut mukaansa kavereita ja kyräilevät, kun menen heidän ohitseen, ei ole kovin kiva olo itsellä.

Vierailija
10/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:21"]

Kannattaa vaan sanoa, että on poikaystävä. Yleensä se tehoaa heti, itse olen sanonut niin pari kertaa ja tyyppi lopettanut kuin seinään, ei edes moikkaa sen jälkeen. Jostain syystä monet ovat tosi tarkkoja siitä, että varattua naista ei vikitellä - en tiedä onko se joku kunniaseikka vai pelkäävätkö saavansa turpiin vihaiselta poikaystävältä.

[/quote]

Minäkin olen käyttänyt tuota. En halua edes kokeilla, mitä tapahtuisi, jos kertoisin olevani lesbo ja että minulla on tyttöystävä. 

Vierailija
11/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:21"]

Kannattaa vaan sanoa, että on poikaystävä. Yleensä se tehoaa heti, itse olen sanonut niin pari kertaa ja tyyppi lopettanut kuin seinään, ei edes moikkaa sen jälkeen. Jostain syystä monet ovat tosi tarkkoja siitä, että varattua naista ei vikitellä - en tiedä onko se joku kunniaseikka vai pelkäävätkö saavansa turpiin vihaiselta poikaystävältä.

[/quote]

ei tehoa aina :) minulla on jopa sormus sormessa ja kerron aina yrittäjille olevani naimisissa. ei ilmekään värähdä joillakuilla sen kuullessaan, vaan jatkavat vain :D (en hauku ulkomaalaisia, minunkin mieheni on ulkkari.)

Vierailija
12/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:37"] Relaa. Ei oo väärin että joku halua tutustua suhun. Varsinkin kun on ulkomaalainen jolla ei oo varmaankaan paljon tuttuja täällä. Mietipä jos itse asuisit ulkomailla ja ihmiset välttäisivät sua. Jos et vitus halua tutustua johki nii älä edes puhu. Tai kerro suoraan että oot vajaa ihminen ja tahdot olla mielummi yksin. Loppu elämäs. [/quote] Taidat olla mies tai sitten et vain ikinä ole törmännyt "Hello, I'm *nimi* from *Afrikan maa* and I wanna be your friend!"-ihmistyyppiin kertaakaan elämäsi aikana. Ap [/quote] Olen mies ja olen törmänny. Ja olen ystävöitynyt. Hassua eikö :)

[/quote]

No annoitko seksiä?

Vierailija
13/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vissiin hyvännäköisiä. Itselle ei ole kuin kerran käynyt tällasta. Jotain hyvääkin siis mitäänsanomattomasta ulkonäöstäni koska toi on tosi ahdistavaa.

Vierailija
14/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:37"]

Relaa. Ei oo väärin että joku halua tutustua suhun. Varsinkin kun on ulkomaalainen jolla ei oo varmaankaan paljon tuttuja täällä. Mietipä jos itse asuisit ulkomailla ja ihmiset välttäisivät sua. Jos et vitus halua tutustua johki nii älä edes puhu. Tai kerro suoraan että oot vajaa ihminen ja tahdot olla mielummi yksin. Loppu elämäs.

[/quote]

Toiset hankkii kavereita harrastuksista ja toiset yrittää ketä vaan tuntematonta kadulla (mieluiten tietysti hyvännäköisiä naisia).

Vierailija
15/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:09"]

Olette vissiin hyvännäköisiä. Itselle ei ole kuin kerran käynyt tällasta. Jotain hyvääkin siis mitäänsanomattomasta ulkonäöstäni koska toi on tosi ahdistavaa.

[/quote]

Ensimmäinen kohtaaminen tämän aloituksen miehen kanssa tapahtui lähikaupassa rönttäisissä vaatteissa (mm. likaiset ulkoiluhousut) meikittä ja tukka sekaisin... En edes halua tietää miten innostuisi, jos törmäisin häneen lähtiessäni laitettuna johonkin illanviettoon.

Ap

Vierailija
16/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tuo on vielä pahempaa! Asuin joskus muutaman kuukauden Brysselissä. Tuolta ajalta saldona minulla oli parikymmentä puhelinnumeroa ja pari mailiosoitetta. Miehistä pääsi sillä tavalla eroon, kun suostui ottamaan heidän numeronsa... Yksikin kerran alkoi seurata minua keskellä päivää, kun olin shoppailemassa. Yritin livistää koko ajan karkuun enkä todellakaan edes puhunut koko tyypille. Se vain seurasi ja seurasi. Sitten näin sen viikkoja myöhemmin kadulla ja se kysyi kovalla äänellä, että MISSÄ SÄ OLET OLLUT? MIKSI ET SILLOIN KERRAN JUTELLUT MULLE? TÄSSÄ ON MUN NUMERO, SOITA MULLE! o_O Siis minä olin painellut henkeni kaupalla pakoon, eikä tyyppi tajua, ettei kiinnosta???

Vierailija
17/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No kun minä en edes ole mitenkään hyvännäköinen! Ylipainoa hiukkasen, tumma polkkatukka, silmälasit pienten silmien peittona, pyöreä naama ja aivan tavalliset vaatteet. En tiedä, että onko siinä joku siinä habituksessa, joka saa hyökkäykset aikaiseksi. Toisaalta, jos kävelen viehättävämmän kaverini kanssa, niin kaverini on se, joka saa kommentit. Eli vissiin minä olen sattunut ties minkä puutteen kohdalla paikalle ja olen kelvannut paremman puutteessa :D

Vierailija
18/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua settiä ajalta, jolloin olin vielä kovin sinisilmäinen. (blush) Yksi ahdistelija kulki samaan aikaan lähijunassa työmatkaansa, enkä päässyt siitä muuten eroon, kuin alkamalla itse lähteä puoli tuntia aikaisemmin. Toisen kanssa erehdyin alkamaan juttuun ihan kadulla, ja se oli heti repimässä kädestä ja muuta "kivaa". Onneksi olen jo niin vanha, ettei enää seura kelpaa. :) Varoittakaa tyttäriänne!

Vierailija
19/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin ei kannata katsoa. Joissakin kulttuureissa se ymmärretään väärin... Siis jos NAINEN katsoo miestä silmiin.

Vierailija
20/87 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 19:16"]

[/quote]

No kun minä en edes ole mitenkään hyvännäköinen! Ylipainoa hiukkasen, tumma polkkatukka, silmälasit pienten silmien peittona, pyöreä naama ja aivan tavalliset vaatteet. En tiedä, että onko siinä joku siinä habituksessa, joka saa hyökkäykset aikaiseksi. Toisaalta, jos kävelen viehättävämmän kaverini kanssa, niin kaverini on se, joka saa kommentit. Eli vissiin minä olen sattunut ties minkä puutteen kohdalla paikalle ja olen kelvannut paremman puutteessa :D

[/quote]

Ehkä se on sit joku muu juttu, se miten ystävälliseltä vaikuttaa tai jotain. Minulle toi tapahtui yhtenä aurinkoisena päivänä kesällä kun olin avoimesti hyvällä tuulella. Yleensä olen aika ilmeetön tai myrtsi. No nyt tiedän olla jatkossakin ulkona liikkuessa ettei kukaan tule kerjäämään numeroa. :D

t. 47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan