Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT SEN KEKSIN! Jouluavustuksista!!!

Vierailija
22.12.2014 |

Kun aina ihmiset jotka eivät saa apuja (sossu, jouluavut) valittavat että "kivahan se on että he saavat, minä niskalimassa töitä teen että saan ostettua itse kinkkuni, kun he taas saivat ilmaiseksi." Siis täähän on ihan totta että se tuntuu vähän epäreilulta. Mäkään saa mistään mitään ja meinasin vähän kanssa alkaa mököttämään kun en ilmaisia jouluruokia ja paketteja saa. Mutta sitten tajusin että se omilla rahoilla ostettu kinkku kyllä maistuu 50kertaa paremmalta! Siinä voi nauttia että tämän olen tosissaan ansainnut! Eli ei syytä katkeruuteen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee?

Vierailija
2/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua oo kyllä koskaan avustus ärsyttänyt. Mulle tulee hyvä mieli kun toisia autetaan. Mikä mä oon arvosteleen toisten rahattomuuden syitä. Varmasti nää avustusta tarvitsevatkin on jotain tehnyt paremmin elämässään kun minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no tapa se on iloita ja tuntea ylemmyyttä tuokin :D Minä menen vanhempieni luokse jouluaterialle, ja kyllä se kinkku maistuu oikein hyvältä, vaikken sitä ole itse ansainnutkaan. Tuli ihan nälkä miettiessä.

Vierailija
4/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan käsittämätöntä, että jotkut ovat kateellisia ja katkeria siitä, mitä vähävaraisemmat perheet yksityishenkilöiltä saavat. Varsinkin silloin, jos itse ei olla edes apua mistään haettu, vaikka apua tarvitsisikin. Kaikkien on hyvä muistaa, että nuo yksityishenkilöiden antamat avustukset eivät ole millään tavalla lakisääteisiä eikä kenellläkään ole mitään erityistä oikeutta niitä saada eikä kenelläkään mitään erityistä velvollisuutta niitä antaa. Koko homma perustuu vapaaehtoisuuteen ja lahjoittajan haluun ilahduttaa lahjan saajaa. Ovatko nämä samat ihmiset kateellisia ja katkeria silloinkin, jos köyhän perheen lapsella on varakkaat kummit tai isovanhemmat, joilta lapsi saa hienompia lahjoja kuin mitä kateellisella on varaa antaa omilleen?

Vierailija
5/5 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 09:57"]

Kun aina ihmiset jotka eivät saa apuja (sossu, jouluavut) valittavat että "kivahan se on että he saavat, minä niskalimassa töitä teen että saan ostettua itse kinkkuni, kun he taas saivat ilmaiseksi." Siis täähän on ihan totta että se tuntuu vähän epäreilulta. Mäkään saa mistään mitään ja meinasin vähän kanssa alkaa mököttämään kun en ilmaisia jouluruokia ja paketteja saa. Mutta sitten tajusin että se omilla rahoilla ostettu kinkku kyllä maistuu 50kertaa paremmalta! Siinä voi nauttia että tämän olen tosissaan ansainnut! Eli ei syytä katkeruuteen!

[/quote] HIENOA AP! Itse hankitusta saakin olla ylpeä ja iloinen, se on ihan oikein! Hyvää joulua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi