Ekaluokkalaista poikaani pahoinpidellään koulussa!
Poikani luokkalainen poika terrorisoi muita poikia, eniten omaa poikaani. Kuulemma kuristaa, potkii jalkoväliin, tönii jonoissa, hakkaa ja homottelee jne. Olen ollut yhteydessä monta kertaa opettajaan ja eilen vihdoin rehtoriin. Kummatkin luvanneet, että asiaan puututaan. Jäi kaivelemaan rehtorin suusta kommentti: " pitää myös muistaa, että lapset ovat lapsia" Uhkasin, että jos asialle ei oikeasti jotain tehdä, niin poikani ei tule kouluun. Onneksi poika ei pelkää tätä kiusaajaa, eikä ota tätä henkilökohtaisesti, vaikkakaan se ei oo mielestäni mitenkään lieventävä seikka.
Kommentit (7)
opet ja rehtorit ei tee asialle mitään ,sitä on turha odottaa . tai vaihtakaa koulua
poka:
opet ja rehtorit ei tee asialle mitään ,sitä on turha odottaa . tai vaihtakaa koulua
täysin. Tätä kun on jatkunut ekasta koulupäivästä asti. Ensi viikolla on vanhempainilta, jossa aion täysin avoimesti asian ottaa esille.
Vierailija:
täysin. Tätä kun on jatkunut ekasta koulupäivästä asti. Ensi viikolla on vanhempainilta, jossa aion täysin avoimesti asian ottaa esille.
motivaatiota saada poikaa käyttäytymään kunnolla. Poika kun kuulemma yöt katsoo wrestlingiä ja päivät pelaa Tekkeniä tms k-16 tai k-18 taistelupelejä.
Samat ongelmat kuulemma olleet jo tarhassa.
-ap
Nuhtelee poikaa? Antaa jälki-istuntoa? Kuulostaa, että on sellainen poika, joka ei välitä tuollaisesta. Onko se sen jälkeen sitten tarkkailuluokka vai kotiin kasvamaan? Meneekö lastensuojeluasiaksi? Missä vaiheessa poliisiasia? Kyse kuitenkin vasta ekaluokkalaisesta.
aikuiset teette siitä lopun. mä ainakin oisin ku leijona jos mun poikaa potkittaisiin