Sanon nyt suoraan. Seksi on yliarvostettua!
Kommentit (29)
Seksi rakkaan kumppanin kanssa ei todellakaan ole yliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon nyt suoraan: naisilla on lasten tasolle jäänyt libido.
Mikäs p***fiili se siellä huutelee?
Naisilla on myös näemmä lasten tasolle jäänyt luetun ymmärtäminen. Ei ihme, etteivät pärjää työelämässä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mutta sitä ei saa sanoa ääneen, koska iltapäivälehdet menettäisivät lukijoita.
Mutta auta armias, jos puhut jotain vähemmistöjen seksistä, alkaa kommenttiosiossa kuoroulvonta.
Monelle aseksuaalille tuttu ajatus, ja panohulluille nounou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, mutta sitä ei saa sanoa ääneen, koska iltapäivälehdet menettäisivät lukijoita.
Mutta auta armias, jos puhut jotain vähemmistöjen seksistä, alkaa kommenttiosiossa kuoroulvonta.
"Ei mulla mitään homoja vastaan ole, mutta tämä tuputus on liikaa!"
"Jokaisen seksielämä on sen yksityisasia, ei sitä pitäisi levitellä lehden palstalla!" (paitsi jos on hetero)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä oo. Nykyisessä parisuhteessani seksi on miehelleni erittäin tärkeää ja koska itsekin pidän seksistä, ollaan tehty siitä meidän "yhteinen harrastus". Ei maksa mitään, ei vaadi kotoa poistumista, mutta pitää erityisesti miehen onnellisena ja on meidän yhteistä laatuaikaa.
Miksi pitäisi lähteä merta edemmäs kalaan, kun miettii, mitä mukavaa voisi tehdä yhdessä lisätäkseen läheisyyttä, hyvinvointia ja rakkautta parisuhteessa? Vastaus on seksi.
Todellista laatuaikaa, juu...
Niin. Huomioin mieheni seksihalut ja hän puolestaan huomioi minua hyvin monissa muissa asioissa, kuten tekemällä kotitöitä, joista en itse pidä. Mielestäni onnellinen parisuhde vaatii vastavuoroisuutta. Tässä ei edes olla kovin "vastavuoroisia", koska kyllä minunkin mielestäni seksi on ihan mukavaa, eli se ei ole minulle mikään velvoite.
Tässä oli viisas kirjoitus ja hieno näkemys. Näinhän se menee, pitää välittää.
Ja jos ei halut vaan mene yksiin, niin sitten kantsii miettiä mikä on oikeasti itselle tärkeää, minkä verran pystyy sietämään epäsuhtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei oikein tajua, että se on parasta kun se kuuluu yksityisyyteen. Tämä tirkistely- ja töllistelykulttuuri pilaa ilon. Se on varmaan ihan tarkoituskin.
Seksi on nyt vallan väline, ei rakkauden. Ja seuraukset ovat pelottavia, kuten kaikkialla näkyy. Seksiin ei liitetä enää mitään herkkää tai autenttista, se on showta ja esitystä. Suoritus muiden suoritusten joukossa.
Eipä oikein maistu.
Nimenomaan se on vallan väline ja tiedustelu väline. Mitään muuta merkitystä seksillä ei olekaan.
Seksi on monille lajeille lajityypillinen käyttäytymismuoto. Sen arvostaminen on yksilöllistä.