Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanon nyt suoraan. Seksi on yliarvostettua!

Vierailija
14.10.2021 |

Ettäs tiedätte.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn aloittajaan.

Vierailija
2/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. T. Nim Puutteenalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyn aloittajaan.

Mä yhdyn kohta ensimmäiseen myötämieliseen vastaantulijaan, jos oma puoliso jatkaa pihtaamista.

Vierailija
4/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mielipide riippuu täysin välittäjäaineiden ja hormonien toiminnasta

Vierailija
5/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei oikein tajua, että se on parasta kun se kuuluu yksityisyyteen. Tämä tirkistely- ja töllistelykulttuuri pilaa ilon. Se on varmaan ihan tarkoituskin.

Seksi on nyt vallan väline, ei rakkauden. Ja seuraukset ovat pelottavia, kuten kaikkialla näkyy. Seksiin ei liitetä enää mitään herkkää tai autenttista, se on showta ja esitystä. Suoritus muiden suoritusten joukossa.

Eipä oikein maistu.

Vierailija
6/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Parhaimmat orkut olen saanut itsekseni leluilla. Ei siihen toista ihmistä tarvita.

Vierailija
7/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt suoraan, että seksiä mystifioidaan liikaa. Kaikki eivät tarvitse kymmeniä kumppaneita ja satoja eri asentoja. Minulla on ollut tasan yksi seksikumppani, jonka kanssa peuhaan omassa mukavassa sängyssä pari kertaa viikossa. En tiedä mikä voisi olla parempaa. 

Vierailija
8/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on. Syöminen on paljon mukavampaa.

Vierailija
9/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nautin vaikka jalkapallon pelaamisesta enemmän kuin seksistä.

mies32

Vierailija
10/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä oo. Nykyisessä parisuhteessani seksi on miehelleni erittäin tärkeää ja koska itsekin pidän seksistä, ollaan tehty siitä meidän "yhteinen harrastus". Ei maksa mitään, ei vaadi kotoa poistumista, mutta pitää erityisesti miehen onnellisena ja on meidän yhteistä laatuaikaa.

Miksi pitäisi lähteä merta edemmäs kalaan, kun miettii, mitä mukavaa voisi tehdä yhdessä lisätäkseen läheisyyttä, hyvinvointia ja rakkautta parisuhteessa? Vastaus on seksi. 

Vierailija
11/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä oo. Nykyisessä parisuhteessani seksi on miehelleni erittäin tärkeää ja koska itsekin pidän seksistä, ollaan tehty siitä meidän "yhteinen harrastus". Ei maksa mitään, ei vaadi kotoa poistumista, mutta pitää erityisesti miehen onnellisena ja on meidän yhteistä laatuaikaa.

Miksi pitäisi lähteä merta edemmäs kalaan, kun miettii, mitä mukavaa voisi tehdä yhdessä lisätäkseen läheisyyttä, hyvinvointia ja rakkautta parisuhteessa? Vastaus on seksi. 

Todellista laatuaikaa, juu...

Vierailija
12/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän parisuhteen yksi kulmakivi on se että molemmat haluavat pitää toisensa onnellisina. Mutta nykyään liian moni elää niin että parisuhteen tarkoitus on että itse on onnellinen eikä toisen eteen tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
13/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa se on oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
14/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn leluun tai käteen. Tykkäisin oikeasta naisesta. Joskus olen saanutkin kaikenlaista kivaa. En vaan jaksa niitä ongelmia mitä naisen kanssa kuitenkin tulee. Naisilla tuntuu olevan jokin outo tarve saada aina lopulta riita jostakin. Viimisin suuttui siitäkin kun en suostunut riitelemään hänen kanssaan. Lähdin omaan asuntoon kun alkoi riidellä.

Muutaman kerran teki kyllä aika tehokkaan lepyttelyn. Siitäkin hän onnistui suuttumaan. Luuleks sää että mä aina tulen imemään sun xxxxx? Huuto koveni kun huomautin etten ole kertaakaan pakottanut tekemään mitään. Katkaisin puhelun ja laitoin hetkeksi virran pois. 

Kun laitoin virran takaisin niin puh piippasi kymmeniä viestejä. Uhkailua, solvausta ja takaisin ruinaamista. Vastasin että tämä oli nyt lopullisesti tässä. 

Vierailija
15/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, mutta sitä ei saa sanoa ääneen, koska iltapäivälehdet menettäisivät lukijoita.

Vierailija
16/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota se mulla ja yhdellä naisella oli. Harmi että joudun sanomaan oli. Sentään oli hyviä vuosia. Toivon että teillä on paremmin. Ainakin teillä on oikea harrastus. Niin oli kyllä meilläkin. Kumpikin helkkarin hyviä harrastuksessa.

Vierailija
17/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta sitä ei saa sanoa ääneen, koska iltapäivälehdet menettäisivät lukijoita.

Osa lukijoista on menetetty nimenomaan näillä seksijutuilla. En halua maksaa turhasta seksihölympölystä kun ei kiinnosta. Iäkäs ihminen nyt tietää mitä se seksi on eikä ne tarinat kiinnosta. On vain joku repivä otsikko eikä mitään uutta sen alla. 

Vierailija
18/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Huomioin mieheni seksihalut ja hän puolestaan huomioi minua hyvin monissa muissa asioissa, kuten tekemällä kotitöitä, joista en itse pidä. Mielestäni onnellinen parisuhde vaatii vastavuoroisuutta.  Tässä ei edes olla kovin "vastavuoroisia", koska kyllä minunkin mielestäni seksi on ihan mukavaa, eli se ei ole minulle mikään velvoite. 

Vierailija
19/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tiedetään jo, turha aloitus, ainoastaan eläimellinen kansanosa pitää sitä elinehtonaan.

Vierailija
20/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä parasta mitä toisen ihmisen kanssa voi tehdä. Onneksi eilen mieskin suostui. Viimeksi kaksi viikkoa sitten ja sitä edelsi 4 kk tauko. Alkoi jo tosissaan eroajatukset pyörimään mielessä. Tämä on edelleen aivan liian vähäinen määrä, mutta uskon, että saan miehen taas innostumaan seksistä yhtä paljon kuin minä kun saan vain hänet suhtautumaan siihen helppona, rentouttavana yhteisenä asiana.