Nyt please apua, apteekin raskaustestistä tietävät!
Eli tein testin ja tietysti purin sen. Repäisin sen sinisen liuskan irti, ja sen alta paljastui viiva. Onko testi viallinen vai mitä tää on, viiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva.
Jos joku on tehnyt tänään negan apteekin testin niin voisiko kiltti purkaa testin ja repästä sen sinisen irti ja kattoo mitä siellä on, suurkiitos! <3
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:47"]Siis jos siinä näkyvällä osalla on pienikin häiähdys toisesta viivasta, niin on raskaana. Jos vain yksi viiva, niin ei raskaana.
Ja mitään ei kuulu repiä rikki.
[/quote]
Ei kuulu ei mutta paniikissa sitä tekee kaikkea tyhmää... Ja saa siitä kamalsn stressin :(
Kyllä niiden viivojen kuuliu tulla sille alueelle, joka on repimättä näkyvillä. Siis yksi viiva on, jos ri ole raskaana. Osta huomenna uusi testi ja älä revi mitään. Olen huomannut tuon testin olevan paras ja pienikin häivähdys valoa vasten on raskaus.
Se kuuluu tehdä ohjeen mukaan. Älä siis revi mitään jos siinä ohjeessa ei lue että revi testi kappaleiksi.
Se toinen viiva "pilkotti" sieltä alta
Ja vielä sellanen asia, että testi ehti olla taskussa sen aikaa kun kävelin kotiin, eli on voinut saada kylmää.
Mä olen repinyt testin joskus auki ja siellä muistaakseni tosiaan oli tuollainen ylimääräinen viiva mutta ei siinä kohtaa mihin se varsinainen testiviiva olisi tullut. En ollut raskaana.
Jos tuo toinen viiva oli sellaisella alueella, joka ei näy kuin rikkomalla, niin se ei ole mitään. Pieni epäilys toki, jos testi olikin viallinen ja se raskauspaikka oli vahingossa muovin alla.
Ainoa mahdollisuus, että testi on ollut jotenkin viallinen.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:56"]Mä olen repinyt testin joskus auki ja siellä muistaakseni tosiaan oli tuollainen ylimääräinen viiva mutta ei siinä kohtaa mihin se varsinainen testiviiva olisi tullut. En ollut raskaana.
[/quote]
Kiitos paljon! Nyt voin hyvillä mielin mennä nukkumaan :) ei sopis lapsi tähän elämäntilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:56"]Jos tuo toinen viiva oli sellaisella alueella, joka ei näy kuin rikkomalla, niin se ei ole mitään. Pieni epäilys toki, jos testi olikin viallinen ja se raskauspaikka oli vahingossa muovin alla.
[/quote]
Se "pilkotti" sieltä. Ääääääh :(
Ei oo raskaana ellei siihen testialueelle tuu kahta viivaa.
Tee huomenna uusi. Tiedän että on hankala odottaa mutta silti. Huominen on jo ihan kohta :)
Kontrolliviiva normaaliin paikkaan. Raskausviiva liian kauas siitä.