Seurustelin varatun miehen kanssa vuoden ja tänään hän päätti että...
Jos voisimmekin olla vain "friends with benefits". Hän kertoi viikko sitten vaimolleen meidän suhteesta ja siitä kuinka hän rakastaa minua enemmän kun on koskaan rakastanut vaimoaan... Ja mitä kävikään, vaimo oli anteeksiantavainen ja nyt he sitten kai alkavat rakentamaan suhdettaan uudelleen... Kuinka mies voi heittää minut ja kaikki tunteet nurkkaan noin vain? Vielä viime viikolla meillä oli vielä yhteisiä suunnitelmia tulevaisuudelle, ja tänään hän kertoikin että ei voi rakastaa kahta samaan aikaan. Olen ihan rikki :///
Kommentit (78)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:08"]
..."Hän kertoi viikko sitten vaimolleen meidän suhteesta ja siitä kuinka hän rakastaa minua enemmän kun on koskaan rakastanut vaimoaan... Ja mitä kävikään, vaimo oli anteeksiantavainen ja nyt he sitten kai alkavat rakentamaan suhdettaan uudelleen"...
[/quote]
Sorry, honey. Sua on juuri kusetettu. Tuo on siis heidän keskustelustaan se "totuus", minkä mies kertoi sinulle. Usko se, jos tahdot. Oikeasti hän taisi sanoa vaimolleen ihan jotain muuta. Nyt kannattaa olla täysin rehellinen itselleen ja myöntää, että tuo oli odotettavissakin. Eteenpäin elämässä ja jos tästä nyt mitään opit, niin tulevaisuudessa pitäydyt vain vapaissa miehissä.
Mikset kirjoita kaunista kirjettä, viestä herralle, että kiitos ihanasta ajasta, hän on pitänyt sinua kuin kukkaa kämmänellä, vaalinut nauseuttasi ja saanut sinut ymmärtämään kuinka naisellinen olet, saanut itsetuntosi vahvemmaksi. Ja kuinka ympäristösi ja muut ihmiset ovat huomanneet sinun kukoistuksen, olet kuulemma puhjennut kukkaan, ihana nainen. Nuoresta tytöstä on tullut viehättävä nainen ja olet ikuisesti kiitollinen hänen osuudestaan omassa kasvussasi. Että olit tietämättäsi kaivannut i s ä l l i s t ä hellää ohjausta, ja huomaat eron sikana olevasi vahva, itsenäinen nainen. Ja että vain sinua tuntuvasti v a n h e m p i mies tähän pystyi, tämän ihanan hetken (vuoden) ajan. Ja tulet aina lämmöllä muistamaan hänet.
Nyt olet valmis kokeilemaan siipiäsi ja rakastamaan, ottamaan itsesi ikäisen nuoren viriilin rakastajan, ehkä toisenkin koska janoat rakkautta ja uusia kokemuksia. Haluat kokea tuoreen suhteen jännityksen, huuman ja eniten kaikkea intohimon koska olet yhtä suhdetta kokeneempi ja valmis testaamaan uutta, huumaavaa naiseuttasi.
Siis mon cherie, kiitos kaikesta ihanasta, sinäkään et ole valmis vakiintumaan ihan vielä koska haluat olla villi ja vapaa. Hellä seksinne oli kovin mukavaa, yksi vaihe eroottisessa kehityksessäsi ja nyt olet valmis leikkisään ja leiskuvaan intohimoon. Muistellaan toisiamme ja hellää, lämmintä suhdettamme kaiholla, se oli oikein kotoisaa.
Jauhot suuhun papalle, kato mitä vastaa ;)
Aivan ihana toi viimeisin. Tästä koko tarinasta tuli sen myötä osa av-palstan historiaa. Toivottavasti joku taltioisi tän kolmiodraaman.
Onko mies katolilainen tai vanhoillisesta maasta? Hän ei tule eroamaan i k i n ä, ei i k i n ä! Ja hyvä niin. Etsi vapaa sinkkimies.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:18"]
Jotenkin inhottaa vaimon (tai tuollaisten vaimojen puolesta ylipäätään) puolesta, nöyrtyy ja nielee kaiken paskan ja suostuu elämään sen kanssa vain ettei joutuisi eroamaan ja menettäisi statustaan. En voi ymmärtää. Ja mies on kusihousu, unohda.
[/quote]
Äläpä sääli naista ennenkuin ajattelet muutakin vaihtoehtoa. Eli tuohan on myös keino saada mies jättämään vosunsa ja saada tuntemaan suurta katumusta. Mies hyvittää ja lepyttää vaimoa kaikin keinoin, vaimo ottaa siitäkaiken hyödyn (taloudellisen). Vaimo käyttäytyy niin rakastettavasti että mies rakastuu vaumoonsa uudelleen. Näin vaimo saa miehestä pihtiotteen, kunhan on kärsivällinen ja pelaa korttinsa oikein. Kun tulee hyvä hetki niin vaimo kävelee suhteesta ulos selkä suorana ja ylväänä. Mies jää aivan yksin, heikkona ja satutettuna kerjämään ex-vaimon rakautta ja läheisyyttää. Ex-vaimon ei tarvitse tästä välittää, hän saneleelasten huollot, ositukset ja käpertyy tyytyväisenä uuden, entistä ehomman ja rehellisemmän miehen kainaloon ja jatkaa elämää udessa suhteessa uhraamatta enää koskaan ajatustakaan petolliseen ex-mieheensä.
Oh come on, ei se ole ikinä ollut jättämässä vaimoaan. Olisi tehnyt sen jo kauan sitten jos haluaisi.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:19"]Kyllä me olimme ihan julkisesti pari täällä Suomessa, ja kaikki tiesivät meidän tyttö- ja poikaystävinä. Vaimo asuu ulkomailla.
ap
[/quote]
Kyllä olet ihme tapaus ap, jos olet ollut varatun kanssa ei se ole mikään seurustelusuhde. Ja miten voit loukkaantua? kun koko ajan olet tiennyt että miehellä on toinenkin nainen, vaimo jonka kans hän on avioliitossa.
Joo tota mäkin katoin että muka rakastaa sua enemmän ja jää vaimonsa luo? Voiko joku olla noin tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:25"]Nyt mies taas lähettelee hyvää yötä- viestejään niinkuin mitään ei olisi sattunutkaan ja oli kuulemma äärettömän onnellinen kun vastasin takaisin. En yhtään tiedä mitä ajatella? Juokseekohan hän takaisin luokseni?
ap
[/quote]
Mies on vaan tyytyväinen että et loukkaantunut, niin hän tän näkee. Olet tarpeiden tyydyttämistä varten kun vaimo on poissa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:58"]
Hän on suunnitellut yrittävänsä viettää enemmän aikaa vaimonsa kanssa nyt kun ei tarvitse töiden takia olla Suomessa (joululoma). Mies on ollut vaimon kanssa etäsuhteessa useita vuosia ja joka kerta kun on jättänyt avioeropaperit on nainen ilmoittanut olevansa raskaana ja mies onkin päättänyt yrittää perheen takia. Senpä takia osa minusta kai uskoo että kunhan on taas viettänyt vähän enemmän aikaa vaimonsa kanssa, tajuaa hän mitä menettää jos päättääkin heivata minut vaimonsa sijaan. Jos heidän suhteensa olisi hyvä, en usko että mies olisi sillon sitoutunut minuun niin paljoa. ap
[/quote]
Miesystäväsi asuu etä-aviosuhteessa vaimonsa kanssa ja heillä on useampi lapsikin....ihan mielenkiinnosta kysyn missäs nämä lapset ovat ? Miksi tämä vaimo asuu ulkomailla ? Tuleeko jatkossa Suomeen vai siirtyykö miesystäväsi myös ulkomaille ?
Vai olisiko niin että olet nyt vain keksinyt "mielenkiintoisen" (jos kohta epäuskottavan) tarinan ja heittänyt sen täkynä tänne...
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 22:46"]Minäkään en pidä vaimoa minään lapatossuna, vaan uskon että hyväksymällä meidän suhteen hänen ei tarvitse katsella selän takana vehtaavaa miestä, eikä tarvitse pelätä että mies jättäisi hänet. Tottakai olen aina salaa toivonut että mies älyäisi jättää naisen jos kerran kaikki minun kanssa on ollut niin hyvää ja jos kerran rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta aikaisemmin. Nyt en vain tiedä enään mitä ajatella ja haluta miehestä koska itse en pysty vain satunnaiseen seksiin kaiken tämän jälkeen mitä meillä on ollut. Itkettää ja ahdistaa koska pelkään menettäväni yhden elämäni tärkeimmistä ihmisistä :((
Ap
[/quote]
Jos mies haluaa nyt vain satunnaista seksiä ei mies ole missään kohtaa rakastanut sinua enemmän kuin vaimoaan, olet ollut panopuu. Satunnaista seksiä mies on halunnut koko ajan, saadakseen sitä on saanut sinut kuvittelemaan, että hän rakastaa sinua. Alussa miehellä on saattanut olla uutuuden viehätys, mutta kyllä loppu peleissä olet ollut vain pelkkä panopuu.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 23:30"]Itseasiassa vaimo on alkanut pelkäämään nyt että minä hankkiudun raskaaksi. Voi olla että haluaisi taas käyttää tuttua ja turvallista keinoaan pitää mies itsellään, mutta on jos sen ikäinen että lastentekohommat eivät oikein onnistu. Itse olen vasta 24 ja ymmärrän hyvin että hän pelkää minun ja miehen hankkivan lapsia, muta itse en halua mitään vauvoja tähän enään sotkea.
ap
[/quote]
Hyvä, sillä jos nyt hankkiudut raskaaksi pitääksesi miehen olet täysi idiootti. Jäät vain yksin vauvan kanssa, jota et edes oikeasti halunnut.
Mitä ihmettä!?! Pettäjä olikin epäluotettava!? Miten näin voi olla!?!
Kun petturin ottaa, niin petturin saa. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 00:25"]Nyt mies taas lähettelee hyvää yötä- viestejään niinkuin mitään ei olisi sattunutkaan ja oli kuulemma äärettömän onnellinen kun vastasin takaisin. En yhtään tiedä mitä ajatella? Juokseekohan hän takaisin luokseni?
ap
[/quote]
Et vastaa enään, et ainakaan niin että antaisit ymmärtää että mies voi pompotella sinua miten sattuu. Itse olin se nainen joka oli virallisessa suhteessa mieheen ja hänellä oli selän takana muita naisia kaikki paljastui vasta vuoden jälkeen. Mies oli aluksi ihana huomaavainen ja lähetteli öitä viestejä. Sitten kun oli saanut minut se loppui, ei välttämättä vastannut puhelimeen pariin viikkoon ja sitten kun lopetin minäkin yhteydenpidon tuli yhtä äkkiä Öitä<3 tai jokin vastaava viesti tai soitto, aivan kun mitään ei olisi tapahtunut. Sisällöltään viestit ja puhelut olivat sellaisia, että mies sanoi olevansa pöhlä ja kerjäsi sääliä kun ei ollut uskaltanut minulle vastata, kaiken näköistä rakastathan sä mua vielä lässytystä kuuntelin. Ikäväkseni tulin myös raskaaksi ja päätin pitää lapsen. Älkää ymmärtäkö väärin lapsi on mitä ihanin ja parasta mitä minulle on tapahtunut, mutta siinä tilanteessa se kyllä pisti vähän ahdistamaan. Kuukausi ennen laskettua-aikaa enlopetin yhteyden pidon mieheen, eikä mitään edes kuulunut takaisin päin ja hyvä niin, se oli todella rankkaa vaikka enemmän siitä oli hyötyä kuin haittaa. Kun lapsi syntyi unohdin koko miehen täysin näin vain vauvan ja sen kuinka paljon sitä rakastin. Ilmoitin vain viestillä, että vauva syntyi ja arvaten seuraavana päivänä mies soitti, mutta enää ei ollut niin kuin ennen. Mies lässytti ja ihmetteli miksen soittanut hänelle kun synnytys käynnistyi. Totesin vain oletko ihan tosissasi, esität taas kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sitten alkoi taas se rakastathan mua lätinä ja sanoin etten rakasta ja löin luurit. Siitä on nyt 3 vuotta ja siitä lähtien mies on puolen vuoden välein laittanut viestiä siitä kuinka tahtoisi nähdä. Aina vain totean, että sitten mennään lastenvalvojalle sopimaan tapaamisista. Ensimmäisen vuoden kävin lasten valvojalla kuukauden välein, sillä mies ei koskaan saapunut paikalle. Lopulta ne totesivat, että turha minun on sinne enää tulla jätetään asia tähän. En siis ole miehestä kuullut mitään noin neljään kuukauteen, enkä ole nähnyt kolmeen vuoteen. Että semmoinen tapaus.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 06:09"]Onko mies katolilainen tai vanhoillisesta maasta? Hän ei tule eroamaan i k i n ä, ei i k i n ä! Ja hyvä niin. Etsi vapaa sinkkimies.
[/quote]
Anteeksi oli pakko, en vain voi lopettaa nauramista sinkkimiehelle! :D Muuten oli oikein hyvä neuvo.
Ap, miksi jahtaat varattuja? Jolla on lapsia ja vaimo!? Vai onko tapahtumapaikkana Porvoo?
Taitaa olla tapahtumapaikkana Porvoo. Ap on 24v ja miehen vaimo ei enää saa lapsia, eli mitä, yli 45v? Just joo. Hyvä tarina. Tai jos sattuisi olemaan provo niin voi hyvää päivää miten idiootti 24 vuotias! Miten voi muka "seurustella" varatun miehen kanssa? Mun tietääkseni sitä kutsutaan PETTÄMISEKSI eikä seurusteluksi.
Outo kuvio kaikenkaikkiaan. Vaimo toisessa maassa vai? Unohda tämä tyyppi!
Mutta eihän se mies sitoutunut sinuun!! Oli valmis heti vaimon kanssa puhuttuaan lemppaamaan. Ja mistä sinä tiedät, onko noi raskausjutut edes totta. Mieshän oli itse kykenevä kusettamaan VAIMOAAN kokonaisen vuoden ennen kuin kertoi susta. Heillä varmasti takanaan pidempi historia kuin teillä. Silti kuvittelet, ettei sua "vain tyttöystävää" oltaisi kertaakaan huijattu tän vuoden aikana.