Kuukautiset töissä
Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten ihmeessä te muut naiset hoidatte kuukautissuojien vaihtamisen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa enkä ikinä ole huomannut, että kukaan työkaveri olisi hiipinyt laukun kanssa vessaan tai muuta epäilyttävää. Taskussako te kuljetatte vaihtosuojia? Vai ettekö vain vaihda ollenkaan työaikana vai mitä hittoa? Eivät kai kaikki voi mitään kuukuppiakaan käyttää.
Taidan sitten olla ainut, jolle tämä on ongelma. Luonnollinen asia toki, mutta ei sitä omaa menstruoimistaan haluaisi koko maailmalle kuuluttaa. Olisi kiva hoitaa asiat suht huomaamattomasti. Miten te muut oikein teette sen?
Kommentit (25)
Meillä on wc pukuhuoneen yhteydessä, jolloin voi kätevästi napata pukukaapista vaihtosuojan vessaan mennessä.
Vaihtoside kulkee ihan taskussa vaan. Käytetty menee laukkuun, josta otan puhtaan tilalle taskuun. Käytän kestositeitä.
Mä koen tämän ongelmaksi avokonttorissa, kun wc tiloissakaan ei ole mitään kaappia tai hyllyä. Yleensä en laukkua mukana raahaa, mutta menkkojen aikaan pakko.
Mulla on aina laukku mukana vessassa, oli menkat tai ei. Meidän työpaikalla ei ole mitään lukollisia kaappeja eikä edes lukittavia työhuoneita, joten olalla kulkee.
Kuukuppiakin kyllä löytyy tyhjentämään kesken päivän, jos on runsaat kuukautiset.