Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset töissä

Vierailija
11.12.2014 |

Varmaan tyhmä kysymys, mutta miten ihmeessä te muut naiset hoidatte kuukautissuojien vaihtamisen töissä? Olen ollut monessa työpaikassa enkä ikinä ole huomannut, että kukaan työkaveri olisi hiipinyt laukun kanssa vessaan tai muuta epäilyttävää. Taskussako te kuljetatte vaihtosuojia? Vai ettekö vain vaihda ollenkaan työaikana vai mitä hittoa? Eivät kai kaikki voi mitään kuukuppiakaan käyttää.

Taidan sitten olla ainut, jolle tämä on ongelma. Luonnollinen asia toki, mutta ei sitä omaa menstruoimistaan haluaisi koko maailmalle kuuluttaa. Olisi kiva hoitaa asiat suht huomaamattomasti. Miten te muut oikein teette sen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmana lähinnä se, ettei mistään vaatteista löydy kunnon taskuja. Paidoissa harvemmin on minkäänlaisia taskuja, ja farkkujen taskut ovat aina niin tiukat, ettei niihin mahdu oikein mitään. Vaihtoside nyt ehkä menisi, mutta siteitä en käytä. Tamponi tekee jo aika tiukkaa, ei oikein tahdo mahtua.

Vierailija
2/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää vyölaukkua päivittäin. Ei tarvita taskuja eikä kukaan arvaa milloin teillä on kuukautiset.

Vierailija
4/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan aamulla tissiliivin kuppiin vaihtovermeet. Toisessa kupissa pidän kännykkää. Helppoa ja huomaamatonta.

Vierailija
5/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 15:56"]

Käyttäkää vyölaukkua päivittäin. Ei tarvita taskuja eikä kukaan arvaa milloin teillä on kuukautiset.

[/quote]

En kyllä kehtaa, kun se näyttää niin typerältä ja tanttamaiselta. En koskaan ole nähnyt vyölaukkua yhdelläkään alle nelikymppisellä.

Vierailija
6/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen yksin kaupassa, joten ei tarvitse miettiä koko asiaa :)

Vierailija
7/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan ongelman. Yhdistetään vielä valkoiset työhousut ja erittäin runsaat kuukautiset niin homma hanskassa! :D

Vierailija
8/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:27"]

[/quote]

Siis WTF?? Eikö sulla ole asiakkaita?

Vierailija
9/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:27"]

[/quote]

[/quote]Miten ne asiakkaat liittyy kuukautisiin ja vessassa käyntiin?

Vierailija
10/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huudan aina kovalla äänellä vessaan lähtiessä, että 'meen nyt vaihtaan tamppoonin'!

En ymmärrä, että miten joku saa tästäkin tehtyä ongelman...

Vierailija
11/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:27"]

[/quote]

[/quote]Miten ne asiakkaat liittyy kuukautisiin ja vessassa käyntiin?
[/quote]

Miten voit mennä työpäivän aikana vessaan, jos olet yksin ja paikalla asiakkaita? Eli ei asiakkaita.

Meillä työpaikan huussissa on tamponi paketti. Liekö jonkun omat vai tarjoaako työnantaja.

Vierailija
12/25 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku on lattialla. Kumarrun laukkuun päin, otan tamponin laukusta ja työnnän hihaan piiloon. Sitten vessaan ;-)

Vierailija
13/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattuu olemasn ihan oma wc työhuoneen yhteydessä. Mutta taskussa on silti usein vaihtovara, kun kuljen päivän aikana pitkin poikintehdasta.

Vierailija
14/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen pieni Longchampin pussukka missä kuljetan siteitä ja tamponeja. En ole sitä mitenkään piilotellut, mutta varmaan moni luulee meikkipussiksi.

Vierailija
15/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan työvaatteiden taskuun yhden tamponin jonka vaihdan työpäivän puolessa välissä.

Vierailija
16/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukuppi. Ei tarvetta tyhjentää työpäivän aikana.

Vierailija
17/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taskussa tai kun on lounaalle lähdössä niin silloin on laukku mukana kun kipaisen vielä vessassa

Vierailija
18/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ole osannut tästä, jokaisen naisen elämään kuuluvasta, kuukausittain toistuvasta asiasta mitään ongelmaa itselleni. Kuukautissuojat kulkevat wc-tiloihin erittäin näppärästi ihan kädessä kuljettamalla. Joskus saatan sujauttaa taskuunkin, mutta en erityisemmin yritä kätkeä mitään, saati hiippailla mihinkään :)

Olen jopa niin hurja, että ihan avoimesti sanon kollegoille, naisille kuin miehillekin, "kärsiväni" ko. hetkellä tästä vaivasta. Kun tuskailee kramppaavan mahan kanssa, niin työ ei aina suju silloin täysin mutkattomasti - olen tällöin kokenut helpoimmaksi sanoa, että nyt on niin kipeä maha, ettei pysty täysillä keskittymään. Kukaan ei ole jäänyt järkyttyneenä katsomaan :D

Vierailija
19/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vessan eteisessä lokerikko, jokaiselle työläiselle oma luukku. Omassani on minulla sellainen matkapesupussi, jossa on sisällä dödö, harja, laastareita, särkylääkkeitä ja siteitä. Siitä sitten nappaan siteet mennessäni pöntölle.

Vierailija
20/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukusta otan ja laitan taskuun ennen kun menen vessaan. Ihan sama huomaako joku. Ekoina päivinä juoksen varmaan 1-2 tunnin välein vessassa. Se on mulle usein. Normaalisti 1-2 kertaa työpäivän aikana. Tästäkin varmaan arvaavat. Ihan sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi