Maajussii morsian -kuulumiset
Kuuleppaa! Katsooko kukaan kyseistä ohjelmaa juuri nyt? Mitä ajatuksia? Nyt nähtiin se Viljan salaperäinen mieskin, jonka tapasi jo ohjelman kuvausten aina. Raunon kuulumisia olisin halunnut kuulla, mutta ei valitettavasti mahtunut mukaan.
Kommentit (12)
Mä katon! Ihmettelinki kun täälä ei ollut jo etukäteen ketjua :D ihme vässykän on tuo vilja itelleen ottanut? Onnea heille kumminkin, vaikuttivat niin rakastuneilta :)
Uusinta tääkin. Tuli tosiaan jo varmaan kesällä.
Mä katson! Ihanan onnellisen näköisiä ihmisiä <3
*maajussille
Kattos, sori! Hätähousuna kirjottasin ohjelman nimenkin iha päi honkkii! -ap
En tiennyt, että oli uusinta. Jos ohjelma on tullut jo kesällä, niin puolessa vuodessahan joidenkin parisuhdetilanne on voinut jo muuttua.. Mutta tosiaan, kiva nähdä onnellisia pareja! -ap
Viljahan on raskaana, lapsi syntyy kevään lopulla.
Missä toi Christian asuu ku siel ei suomea puhuta?
Miten oon voinu missata tällaisen himostalkkerin unelma jakson jos se on tullut jo aikaa sitten :o
Nih onko toi christian siis edelleen tuon akan kanssa, kenen kanssa täs jaksos? Kesällähän toi näyttäs olevan kuvattu.... Eiks siitä puhuttu jo viime kevät talvella että noi ei ole enää yhdessä?!! En tiiä, mulla menee joku ajanlasku varmaan sekasin,... Koska toi kausi nyt tuli...?
Christianilla ja sillä punatukallahan saattaa olla ns. kulissiliitto. Chrisun sydän sykkii oikeasti kaimalleen, joka nähtiin kauden bilejaksossa? ;)
Viljalle valitut maajussiehdokkaat oli kaikki mukavia. Vilja oli kuitenkin jo valinnut toisen miehen ja teetätti pokkana remonttitöitä näillä ohjelman miehillä, jotka Viljaan ihastuneina tekivät mukisematta kaiken mitä Vilja pyysi.
Vanha jakso, nähnyt jo monta kuukautta sitten tuon.