Mikä saisi teidät lopettamaan treffailun miehen kanssa seinään?
Mitä miehestä pitäisi paljastua tai mitä hänen pitäisi sanoa tai tehdä? Tarkoitan nyt ihan alkuvaiheen treffailua, että ei olla päästy vielä muuta kuin illallisille.
Kommentit (57)
Jos hän olisi/olisi ollut koulu- tai työpaikkakiusaaja.
Rasismi, ulkomaalaisviha, se että ei lue kirjoja, rokotevastaisuus, suttaisuus.
Ykshailee minulle ainakin alussa olisivat vaatteet, hiusten pituus, musiikkimaku, asunnon koko, auto/julkiset liikennevälineet, ruokatottumukset, työ.
Miehen nimi olikin Pasi ja Itse Suvi
Nainen jätti minut kun sanoin hänen kissaansa paksuksi :D
Negatiivinen suhtautuminen lapsiin. (toki tuskin olisi tällaisen perheellisen kanssa tullut treffeille alunperinkään)
Mustasukkaisuus on ehdoton ei mulle myös.
- Selviäisi että tapailee muitakin yhtä aikaa.
- Huumeiden käyttö
- Väkivaltaisuus.
- Hänellä olisi lapsia.
Ei siihen tarvita kuin vähän "naisen vaistoa". Vaikka mies vaikuttaisi hyvältä niin takaraivossa voi silti olla epäilys.
Aggressiivisuus. Onneksi en ole itse joutunut tällaisten miesten kanssa tekemisiin mutta jos tapailuvaiheessa mies paljastuisi kilahdusherkäksi niin lähtisin lätkimään.
Jos tapailisi muita samaa aikaa, olisi ihastunut toiseen, yrittäisi iskeä minun kaveria
Se, että puhuu vaan itsestään eikä kysele minusta mitään, eli luulee tietävänsä minusta jo kaiken. Vaikuttaisi todella itsekeskeiseltä mieheltä.
Oikeastaan myös se, jos miehen elämä on jo liian "valmis". Parisuhde vaatii kuitenkin kompromisseja ja tilaa yhteisen olemisen muotoutumiselle, joten liian täydelliseksi hiottu paketti jättäisi minulle vain vakipanon paikan, joka heivattaisiin heti kun jostain omasta ajasta ja tilasta pitäisi alkaa joustamaan minun hyväkseni.
Lopetin alkuunsa, kun mies puhui muista ihmisistä niin negatiivisesti. Omasta isästään, siskoistaan, julkkiksista ja ohikulkijoista. Äitinsä oli vasta kuollut niin ei sentään häntä haukkunut.Oli epämiellyttävä piirre.
Käytkö ap useinkin illallistreffeillä? Kuulostaa aika vieraalta suomalaisessa treffimaailmassa.
Totaalinen empatianpuute saa minut lopettamaan treffailun kuin seinään.
Sellaisia asioita on niin paljon, että älytöntä yrittääkään niitä miettiä.
Minustakin kuulostaa kovin epäsuomalaiselta treffailla käymällä illallisilla.
Niin monta juttua. Mutta esim.
Ei tykkäisi eläimistä
Vittuilisi kasvissyönnistä
Persuilee tai symppaa kokoomusta
Dissaa naisia
Viihtyy vaan sohvalla
Ei ole mitään intohimoja tai kiinnostuksenkohteita
Vinkuu anaalia
On mielipiteet ja fakta on samanarvoisia - ihminen
Uskis
Huonosti äidistä vieroittunut
Tupakoi, narkkaa tai juo kännejä
...
Väkivaltaisuus, huumeet ja liiallinen alkoholin käyttö. Nämä nyt ainakin on asioita joita en hyväksy.
Ei sytytä. Ei haluta. Ei innosta. Eikä ulkonäkö miellytä tippaakaan. Lisäksi oma säälipussi on käytetty jo teininä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sytytä. Ei haluta. Ei innosta. Eikä ulkonäkö miellytä tippaakaan. Lisäksi oma säälipussi on käytetty jo teininä.
Mikä ihme on säälipussi?
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuus.
Kyllä nyt silti vähän pitää mustis olla, sitähän naiset usein toivoo ja yrittää saada esille kun hehkuttaa miten kutsuivat Jorman naapurista kylään kun oli niin tylsää. Eli kun päämies ei itse kiireiltään ehtinyt neitoa viihdyttämään niin näpäytyksenä sitten vietetään aikaa kaverimiesten kanssa ilmiselvät mustistusaikeet mielessä.
Seinään juoksu.