Jos isken teologian opiskelijan, saanko vasta aviossa
Uskonnonopettajamme ainakin opetti, että esiaviollisena SE on syntiä.
Kommentit (34)
Teologeina voi olla myös ateisteja
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:22"]
Kyllä kumppaniin varustukseen voi puolin ja toisin tutustua ennen naimisiin menoa. Ei se ole seksiä käydä vaikkapa saunassa yhdessä.
[/quote]
Eihän peniksen lepokoosta voi tehdä mitään päätelmiä kuinka suuri mela on erektiossa.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:31"]
Joosef ei tainnu saada koskaan, vaikka tuli "isäksikin".
[/quote]
Ja väärin meni. Saivat Marian kaa lapsia Jeesuksen jälkeen.
Teologian opiskelijamiehistä on kova kilpailu. Uskistyttöjä on paljon enemmän.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:17"]
No jos kuuluu viidesläisiin niin tod.näk. Tod.näk. et myös näitä iske tai saa isketyksi.
[/quote]
En kuulu tai ole kuulunut viidesläisiin, mutta olin kaveriporukassa, jossa suuri osa oli viidesläisiä. Tähän voin todeta, että ihan samat hormonit heillä siinä iässä hyrrää kuin muillakin nuorilla.
[/quote]
Miten ne oikein selittävät selvää raamatun käskyä vastaan toimimisensa? Saako muissakin kuten vaikka homosuhteiden hyväksymisessä joustaa, vai koskeeko se vain omia haluja?
Iske joku näistä nuorista ja viriileistä teologian opiskelijoista. Varmaan joku niistä antaa..
http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/Laaninen_teologia_synti-23294
Riippuu henkilöstä ja uskonnollisesta taustayhteisöstä. Minä rakastelin seurusteluaikana miehen kanssa, josta tuli myöhemmin aviopuolisoni. Terveisin ex-teologian opiskelija
Naisteologit ovat usein vapaamielisiä.
Luultavasti, itse en ottaisi riskiä.
No jos kuuluu viidesläisiin niin tod.näk. Tod.näk. et myös näitä iske tai saa isketyksi.
Omalta opiskeluajalta kyllä sellainen käsitys jäänyt, että teologit olivat kaikissa opiskelijariennoissa niitä kaikkein riettaimpia. -Wierailija-
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 20:25"]Teologinainen antaa teille miehille parhaan häälahjan; immenkalvon puhkottavaksi ja veriset lakanat ensimmäisenä yhteisenä yönänne.
[/quote]
Totuus: illuusio edellisestä ja 5 äpärää ruokittavaksi.