Kylläpä ärsytti äskeinen pizzan tilaaminen
Tilasin netin kautta, koska se on niin helppoa. Näkee vielä varmasti mitä on tullut tilattua.
Meni noin tunti, sitten pizzauski soitti että hän on nyt meidän oven ulkopuolella, menin avaamaan eikä siellä ollut ketään.
Soitin sitten takaisin ja kysyin missä hän oikein on, johon hän edelleen väittää olevansa asuntoni ulkopuolella, eikä millään meninannut uskoa että on nyt väärässä paikassa.
Suutuin ja ärähdin aika vihaisestikin hänelle että kyllähän minä itse nyt jestas sentän tiedän missä asun ja hän ei todellakaan nyt ole asuntoni ulkopuolella!
Kyllähän hän itsekin myönsi hetken päästä olevansa väärässä, ja tuli sitten hetken päästä ihan oikeasti tuomaan minulle pizzat.
Avasin sit ekan laatikon, miehen pizza, kaikki ookoo.
Toinen, lasten pizza, kaikki ok.
Om pizza... PLaah, olin tilannut pizzan mihin tulee kebablihaa, tomaatia, sipulia ja maustekurkkua, ja siihen lisänä turkinpippuria ja aurajuusto.
Pizzassani ei ollut sitten kuitenkaan maustekurkkua, vaan jalapenoa.... Vähän turhan tulista vaikka e jalapenot saikin siitä noukittua pois.
En ole edes jaksanut soittaa sinne ja valittaa, tuskin ymmärtäisivät edes mistä olen kiukkuinen.
Joo, saattaa olla että raskaushormonit vähän korottaa tätä kiukkua..... Mutta ärsyttäisi varmaan vaikken olisikaan raskaana.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:54"]Mä jo ihmettelin tuota sinun pitsaa, että mikä hirviölätty, mutta tuo raskautesi taitaa selittää :D
[/quote]
Minä söin lähes samanlaisen (ilman tuota maustekurkkua) sinä päivänä kun synnytys oli käynnistynyt ja odoteltiin laitokselle lähtöä :D <3
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:54"]
Mä jo ihmettelin tuota sinun pitsaa, että mikä hirviölätty, mutta tuo raskautesi taitaa selittää :D
[/quote] Tuo pizza on muuten iihan pizzerian omalta listalta, eikä mun keksimä =) Eli kai joku muukin tykkää... niin no, pari lisäystä tein, mutta aika peruskamaa =)
[/quote]
Ei 6 täytteen pizza tai edes maustekurkku täytteenä ole mitään peruskamaa :D
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:58"]
Turkinpippuria :"D jengi nyt valoja, tämä on provo!
[/quote] No haloo, niitä jalapenoa vaaleampia pepperoneja, joita ei voi pepperonina tilata koska silloin saa makkaraa. Et oo iiiiiiiiikinä ennen törmännyt siihen ttä niitä sanotaan turkinpippureiksi?
[/quote]
Minä en ainakaan koskaan ennen ole kuullut! Ja ihmettelin kanssa, että onpas erikoinen pitsa :D
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:28"]
Mikä siis on turkinpippuri???
[/quote]
Vanhanaikainen nimitys säilykechilille.
Siis te ootte teiniäitejä? Kukaan ei tiedä mikä on turkinpippuri??
Turkinpippuri on salmiakkipastilli, sellainen tosi väkevä.
Tunnen aloittajan tuskan.
Mulle kävi vasta hieman samanlainen juttu kun tilasin täytteet ananas, artisokka, paprika, baanani niin viimeisen täytteen tilalla olikin pekonia ja se masensi koska en valinnut sitä ja kaikenlisäksi nautin mielummin pekonin raakana
Mä jo ihmettelin tuota sinun pitsaa, että mikä hirviölätty, mutta tuo raskautesi taitaa selittää :D
Kyllä maksava asiakas voi jotain vaatia ja hänellä on oikeus ärsyyntyä perseilystä. On sitä minulle tapahtunut vaikka mitä näiden pizzapepejen kanssa, kerran meni 5 tuntia ennenkuin tuli pizzat. Soittelin niiden perään monta kertaa ja loppujen lopuksi tilasin pizzat muualta, kun pepe pölähti ovelle sanoin, että kerkesin tilata jo muualta ja voit tehdä pizzoille mitä haluat minä en maksa niistä penniäkään ja lämäsin oven kiinni. Ei soitellut ovikelloa tai palanut asiaan vaan ymmärsi yskän ja häipyi.
Eikös turkinpippuri ja jalapeno oo vähän niinku sama?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:58"]
[/quote] No haloo, niitä jalapenoa vaaleampia pepperoneja, joita ei voi pepperonina tilata koska silloin saa makkaraa. Et oo iiiiiiiiikinä ennen törmännyt siihen ttä niitä sanotaan turkinpippureiksi?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:00"]
[/quote] Suurinpiirten yhtä samaa kuin appelsiini ja sitruuna.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:00"]
[/quote]
Chililajikkeita kumpikin, mutta jalapeno on tulisempi.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:54"]Mä jo ihmettelin tuota sinun pitsaa, että mikä hirviölätty, mutta tuo raskautesi taitaa selittää :D
[/quote]
Maistuis kyllä mullekin!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:54"]
[/quote] Tuo pizza on muuten iihan pizzerian omalta listalta, eikä mun keksimä =) Eli kai joku muukin tykkää... niin no, pari lisäystä tein, mutta aika peruskamaa =)
Miksei miehesi tilannut pitsoja?