Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko sodan oikeasti syttyvän?

Vierailija
11.12.2014 |

Jos uskot, niin milloin ja jos et niin miksi? Jotenkin pari viime päivää ollut tosi pahaenteistä. Sellainen tyyntä ennen myrskyä -fiilis. Ahdistaa ja huolettaa tämä tilanne aika paljon. Muita?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:13"]Miksi jaksat tätä sodalla pelottelua päivästä toiseen? Kohta lukijasi kuitenkin huomaavat mitä olet tekemässä ja sinulel käy kuten ebolalla trollaajalle. Vai oletkohan sama henkilö? http://www.vauva.fi/keskustelu/4294608/ketju/maailmanlopun_kultit_av_palstalla/sivu/1 [/quote] Ensimmäinen sota-aiheinen ketju jonka olen tänne laittanut. Jos pelottaa niin sulje tietokone, kyllä mä haluan tästä jutella ihan asiallisesti. Ei hysteriaa muttei liiallista optimismiakaan

[/quote]

Juttelisit asiallisesti niissä jo perustamissasi ketjuissa... Sinut kun on jo nähty.

Vierailija
42/43 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 19:21"]

Perjantaina on viimeinen mahdollisuus välttyä sodalta, kun KD ja Perussuomalaiset tekevät vastaehdotuksen sukupuolineutraalinn avioliittolain hylkäämiseksi. Eduskunta äänestää vastaehdotuksesta. Mikäli vastaehdotus voittaa, lakiesitys kaatuu siihen.

Jos homolaki menee läpi, Jumalan viha kohtaa suomalaisia ja itärajalla seisova enkelivartija kääntää selkänsä Suomelle. Jumala lähettää Venäjän karhun kurittamaan meitä ja Venäjä tulee miehittämään suuren osan Suomea.

[/quote]

http://makeameme.org/media/created/seems-legit-2osh0x.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en usko, että tässä leimahtaisi sota päälle, mutta kyllä mua huolettaa viime aikaiset tapahtumat. Ehkä jopa niin paljon, että alan kerätä jotain hätävaraa?

t. kylmänsodan ajan nuori, eli ei naurata, vaikka en IHAN varmasti usko mitään :)

Onneksi omassa elämässä on niin paljon murheita, ettei jouda ajattelemaan venäjää liikaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän