IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
No niin, laittakaa miehet niitä yhtestietoja tänbe, niin setä tulee- takaan, että tulette tekin!
Missähän ikäluokassa tämä anaalin vonkaus on pahinta? Varmaan nuorten tai kolme-nelikymppisten keskuudessa? Täytynee deittimarkkinoilta katsella itselleen joku vanhempi herrasmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naistahan on iän kaiken alistettu, niin seksissä kuin muutenkin. Nyt kun jotkut naiset uskaltavat sanoa mielipiteensä,se harmittaakin miehiä jotka ovat ennen aina ilman mukonoita tottuneet saamaan haluamansa.
Aika hassusti kirjoitettu kun lehtijuttu ja 1641 viestiä jäkätystä siitä miten nainen harmistui kun mies ei lähtenyt deiteille koska nainen ei uskaltanut sanoa mielipidettään...
"jäkätystä, länkytystä, lässytystä"
Joo hirveästi näytät naisia arvostavan ihmisinä.
Kunnolliset fiksut aikuiset miehet eivät ikinä käytä tuollaisia vähätteleviä ja mitätöiviä termejä. Tuollaisia kuulee yleensä joltain teinipojilta tai sitten niiltä täysi-ikäisiltä mutta kehittymättömiltä itsekeskeisiltä sioilta, kenelle naiset ovat vain jotain esineitä ja palvelijoita.
Arvostan toki naisia ihmisinä.
En arvosta tässä ketjussa lässyttäviä lässyttäjiä.
Mikset painuisi muualle sitten?
Mene toki niiden kanssa keskustelemaan ketkä eivät lässytä?
Mikä pakko sinun on tässä ketjussa olla?
Etenkään kun sinulla ei ole ollut vielä mitään järkevää sanottavaa tai yhtään asiallista rakentavaa ja vakavasti otettavaa viestin yritelmääkään.
Mitä fiksua muka olet sanonut?
Niinpä. Et mitään. Syytellyt vain toisia ja haukkunut vähätellen.
Menee kyllä täysin päinvastoin. Sinä lässytät tyhjästä, keskustelukumppanisi puolestaan tarjoilee jatkuvasti perusteltua argumenttia. Olet noin 1700-0 häviöllä tässä kohtaa.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta, että jotkut arvottavat mahdollisen parisuhdekumppanin sen perusteella saavatko tunkea itsensä tämän perä suoleen :'D "Joo oon muuten kiva mutta kun et halua harrastaa peppu seksiä niin joo ei kiitos."
Ja joo, ei edes naurata, mun mies on kanssa keksinyt alkaa vongata kakkosta. Kerran kokeilin jo sen mieliksi mutta tuntui aivan hel vetin epämukavalta. Mutta oli kuulemma parasta ikinä ja nyt haluaa lisää (ei saa). Mikä hel vetti ihmisiä vaivaa?
Takuulla sun mieskin nyt pohtii että "hemmetti kun en tarkistanut tätä asiaa treffailun alussa" ;-)
No ehdittiin olemaan 6 vuotta yhdessä ennenku vonkaus alkoi. Että melko hitaalla kävi sitten :D
se edellinen
Sellaista se joskus on. Ihan uteliaisuudesta minkä ikäisiä olette?
n.30v
Nuoria siis vielä. Ei se sinun mies välttämättä hitaalla käynyt, kolmekymppisenäkin voi löytää ihan uusia asioita mistä huomaakin pitävänsä. Niitä nyt oikeastaan voi löytää vaikka miten vanhana. Sinä voit 35na huomata vaikka dominoinnin olevan tosi kivaa ja sitten vonkailet josko siippaa saisi strapilla peppuun laittaa. Tai sitten et. Ennalta ei voi tietää.
Mä haluan että joku nöistä " homottelijoista", nuolee mun pllit,mun reiän ja imee mun melaa, ottaa sen sybälle kutärkkuun, imee niin, että mä tuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peppuseksijankutusta uskaltaa sanoa vain 6 ja 7 naisille. Jos 9 tai 10 naisille alkaa tuollaista jankuttaa, niin nainen näyttää ovea. Sellaista riskiä moni mies ei uskalla ottaa.
6-7 nainen nousee ainakin 9ksi heti kun näyttää vihreää valoa peppuiloitteluille.
9-10 taantuu 7 tai alle jos ei näytä.
On erittäin vastenmielistä kun numeroidaan ihmisiä tuolla tavoin.
Onko sinulle ok, jos sinun tyttärestä puhuttaisiin tuolla tavoin?
Sinua ei yhtään iljettäisi jos sinun oma lapsi saisi joltain kuvotukselta numeron sen mukaan antaako toisen tunkea kynämunaansa ahteriinsa?
Että jos lapsesi on ruma, niin hän voi nostaa arvoaan kynämunan silmissä, tai jos on kaunis, niin hänen arvonsa laskee?
Nämä kynämunien kommentit ovat niin vastenmielisiä, että en voi uskoa, että on täysjärkisten ihmisten aivoista.
Silti niihin pitää vastata vaikka ovat ilmiselviä provoja? Miksi? Ja sitten vielä pahoittaa mielensä siitä. Ei käy järkeen…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 viestiä enää!
Ryönnätkö sitten dildon hanuriisi
En lupaa mitään.
Sitten mä haluun työntää mun 20 cm sykkivän melan sun , mies, perräaukkoon niin lujasti, että kuluuu ruts! Sä nautit,kun mun meka saa sun suolen hrilumaan rytmikkäästi, mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 viestiä enää!
En lupaa mitään.
Meetkö edes röihin sitten
Vierailija kirjoitti:
Länkyttäjä penalle ei oikein voi sanoa mitään. Hän on klassinen pulu joka paskoo shakkilaudalle ja uskoo olevansa peli voittaja.
Itse lähden tästä ketjusta, koska minulla on elämäkin.
Voin kertoa, että halveksin tuota länkyttäjä paskantajaa ehkä eniten.
Normaalit anaalista pitävät miehet normaaleilla sosiaalisilla kyvyillä ja käyttäytymisellä on ok.
Tuollaiset sairaat vänkyttäjät todellakin vievät uskoa ihmisiin, jos heidän kanssaan juuttuu kirjoittelemaan.
Suosittelen muillekin naisille länkyttäjä penan omaan arvoonsa jättämistä.
Tämä ei ole lentokenttä. Täällä ei tarvitse ilmoittaa lähdöistä. Suosittelen että väännät sitä uhriutumisastetta hiukan alas sieltä kympistä, se saa sinut näyttämään vähän naurettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomatonta, että jotkut arvottavat mahdollisen parisuhdekumppanin sen perusteella saavatko tunkea itsensä tämän perä suoleen :'D "Joo oon muuten kiva mutta kun et halua harrastaa peppu seksiä niin joo ei kiitos."
Ja joo, ei edes naurata, mun mies on kanssa keksinyt alkaa vongata kakkosta. Kerran kokeilin jo sen mieliksi mutta tuntui aivan hel vetin epämukavalta. Mutta oli kuulemma parasta ikinä ja nyt haluaa lisää (ei saa). Mikä hel vetti ihmisiä vaivaa?
Takuulla sun mieskin nyt pohtii että "hemmetti kun en tarkistanut tätä asiaa treffailun alussa" ;-)
No ehdittiin olemaan 6 vuotta yhdessä ennenku vonkaus alkoi. Että melko hitaalla kävi sitten :D
se edellinen
Sellaista se joskus on. Ihan uteliaisuudesta minkä ikäisiä olette?
n.30v
Nuoria siis vielä. Ei se sinun mies välttämättä hitaalla käynyt, kolmekymppisenäkin voi löytää ihan uusia asioita mistä huomaakin pitävänsä. Niitä nyt oikeastaan voi löytää vaikka miten vanhana. Sinä voit 35na huomata vaikka dominoinnin olevan tosi kivaa ja sitten vonkailet josko siippaa saisi strapilla peppuun laittaa. Tai sitten et. Ennalta ei voi tietää.
Jaa-a. Tuskin. Tykkään kyllä itse bdsm-henkisestä seksistä. Myös semmosista jutuista siinä, mistä ei täällä saa puhua :D Sidonta yms. ihan perus meille. Mutta toi peppujuttu.... hyi ei.
Vierailija kirjoitti:
Missähän ikäluokassa tämä anaalin vonkaus on pahinta? Varmaan nuorten tai kolme-nelikymppisten keskuudessa? Täytynee deittimarkkinoilta katsella itselleen joku vanhempi herrasmies.
Jos peppuseksistä nuorempana syttyy niin luuletko että se mieltymys lakkaa kun täyttää 50?
Etsi sen ikäistä seuraa kuin haluat ja skippaat sitten anaalista pitävät ilman draamaa. Ei se sen kummempaa ole.
Ja yhtä hyvin nainenkin voi laittaa profiiliinsa "EIKÄ SITTEN ANAALIPETTEREITÄ!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 viestiä enää!
En lupaa mitään.
Meetkö edes röihin sitten
Juu, pakko :-D
No niin, miehey, laittakaa yhteystietoja tänne. Kuka on valmis kokeilemaa! Mä haluannäyttää teille, mitrn kaunista ja ihanaa se on. Mä hieeron sun präaukkoa hellästi, sitten työnmän ensin sormet sinne. Sitten varovasti mun eelimrn. Sitten aloita työntämise.
Oh. ihana, miten tiukka
Vierailija kirjoitti:
No niin, miehey, laittakaa yhteystietoja tänne. Kuka on valmis kokeilemaa! Mä haluannäyttää teille, mitrn kaunista ja ihanaa se on. Mä hieeron sun präaukkoa hellästi, sitten työnmän ensin sormet sinne. Sitten varovasti mun eelimrn. Sitten aloita työntämise.
Oh. ihana, miten tiukka
Tekstistä päätellen sitä on taidettu ottaa jo sen verran vettä väkevämpää että sitoisit straponisikin väärinpäin ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos peppuseksistä nuorempana syttyy niin luuletko että se mieltymys lakkaa kun täyttää 50?
Etsi sen ikäistä seuraa kuin haluat ja skippaat sitten anaalista pitävät ilman draamaa. Ei se sen kummempaa ole.
Ja yhtä hyvin nainenkin voi laittaa profiiliinsa "EIKÄ SITTEN ANAALIPETTEREITÄ!!!"
Se on nuorison hömpötyksiä tuo persereiän ihannointi. Harvempi varttunut mies on sen suhteen noin fanaattinen.
No niin miehet. Te jotka pidätte sitä h o m o s t e l u na. Olkaa nyt miehiä ja ilmoittautulaa. Mä voin hoidella useamman. Takaan, että unohdatte. Se on ihanaa, nautinnollista.se, että oristata saa hierontaa ,saa teidöt saamasn elämänne n a u t nn ol l i s i m ma t orgut. Kukaan muu kuin toinen mies, ei osaa tuottaa niin suurya naitintoa.
Se ri ole h o m o s t e öu a, vaan luonnollista, kaunista. Suurin osa miehistä tekee sitä, ja nauttii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat perzzereikäpenat. Pääseekö setä teille näyttämään miten ihanaa se petzzereikäsexxi on? Mä voin työntää teidät huipulle, sen jälkeen ette muuta halua.
Ei pääse. Suosittelen Grindriä, se on homoille suunnattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nuorison hömpötyksiä tuo persereiän ihannointi. Harvempi varttunut mies on sen suhteen noin fanaattinen.
Jaa-a. Vanhempana sitä jo paremmin tietää mistä kaikesta pitää, mistä ei, ja päättää hakeaa seuraa sen mukaan. Miksi tyytyä muuhun kuin sellaiseen kokonaisuuteen mistä tykkää siinä vaiheessa kun voi vapaasti valita?
Ihanat perzzereikäpenat. Pääseekö setä teille näyttämään miten ihanaa se petzzereikäsexxi on? Mä voin työntää teidät huipulle, sen jälkeen ette muuta halua.