Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin

Kommentit (2251)

Vierailija
161/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset ymmärtävät seksuaalisuudesta ja seksistä että, on olemassa hiukan muutakin kuin anaali ja se pimeässä peiton alla lähetyssaarnaaja.

Joillekin on tietysti vain ja ainoastaan se rusina. Mitään muuta ei ole. Kaikki muu kuin rusina, on pimeässä peiton alla huonoa ja vastenmielistä tylsää.

Olen tässä miettinyt kun seksiähän on x, z, y, g, j, k, l, m, e, a................ mutta vain yhdestä puhutaan niin aggressiivisesti ja naisia vihaavasti.

Jos et halua ottaa peräaukkoosi toisen munaa, olet huono seksissä, arvoton, nainen jolla ei tee mitään. Olet myös ahdasmielinen, inhottava, nipottaja ja ihan täysi pska.

Miksi?

Muuta aggressiivisuutta en ole tässä ketjussa havainnut kuin miehiä kohtaan jotka pitävät anaaliseksistä ja erehtyvät jopa kertomaan sen naiselle.

Sinä malliesimerkkinä triggeröityjästä.

Vierailija
162/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei halua harrastaa anaalia ottavana osapuolena on ahdasmielinen eikä lainkaan kokeilunhaluinen, kun hän ei halua harrastaa YHTÄ seksin muotoa.

Mies joka haluaa harrastaa vain YHTÄ seksimuotoa, ja kaikki muu on hänelle huonoa, ei ole ahdasmielinen tai kokeilunhaluton, kun hänelle KAIKKI loput seksinmuodot ovat huonoa, vaikkei hän ei edes halua niihin tutustua tai kokeilla.

Itse olen kokeillut sitä rusinajuttua pari kertaa, ja en pidä siitä yhtään. En nauti siitä ja se tuntuu inhottavalta.

Jos miehelle on vain se rusina mikä kiinnostaa ja nainen on pilalla mikäli ei sitä hänen YHTÄ feiförittiä anna, niin mies saa painua hakemaan rusinansa muualta, ja poistua elämästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et halua ottaa peräaukkoosi toisen munaa, olet huono seksissä, arvoton, nainen jolla ei tee mitään. Olet myös ahdasmielinen, inhottava, nipottaja ja ihan täysi pska.

Miksi?

Paitsi että kukaan ei ole sanonut mitään tuollaista. Jos et tykkää kakkosesta niin et tykkää, mutta silloin et ole etsimäni nainen.

Toisin päin on kyllä anaalista pitävät miehet saaneet paskaa niskaan ihan urakalla.

Vierailija
164/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju. Setämies kiihottuu, kun kuvittelee mitä tekisi näille ketjun miehille. Kaikki miehey, jotka himoitsee naisen kakkosta on joko h omoja tai b- seksuaaleja. Niillä on vain niin kovat defenssit päällä. Mä tiedän. 25 vuoden kokemus ja olenpnnut satojrn miesten kanssa. 90% muka h e t ero i ta,useimmat parisuhteissa, mutta eivät voi myöntää asiaa edes itselleen.

Men ny vıttuun täältä kun aikuiset keskustelevat.

Kaaopihomot aikuiset, tarkemmin sanottuna. Normaali mies on kiivas pillumies :)

Vierailija
165/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei halua harrastaa anaalia ottavana osapuolena on ahdasmielinen eikä lainkaan kokeilunhaluinen, kun hän ei halua harrastaa YHTÄ seksin muotoa.

No näinhän se on, jos miehelle se kerran on tärkeää.

Vierailija kirjoitti:

Mies joka haluaa harrastaa vain YHTÄ seksimuotoa, ja kaikki muu on hänelle huonoa, ei ole ahdasmielinen tai kokeilunhaluton, kun hänelle KAIKKI loput seksinmuodot ovat huonoa, vaikkei hän ei edes halua niihin tutustua tai kokeilla.

Tämä on puolestaan ihan itse keksimäsi olkinukke.

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokeillut sitä rusinajuttua pari kertaa, ja en pidä siitä yhtään. En nauti siitä ja se tuntuu inhottavalta.

Jos miehelle on vain se rusina mikä kiinnostaa ja nainen on pilalla mikäli ei sitä hänen YHTÄ feiförittiä anna, niin mies saa painua hakemaan rusinansa muualta, ja poistua elämästäni.

Se on ihan OK, ja silloinhan on parempi että emme tuhlaa toistemme aikaa. Vai mitä?

Vierailija
166/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan yksikään Tinderissä ollut nainen välttynyt peppuseksiehdotuksilta? Veikkaanpa että hyvin harva. Olin sovelluksessa muutaman kuukauden ja jo sinä aikana tällainen ehdotus tuli, tosi röyhkeä sellainen vieläpä, vaikka keskustelu oli siihen asti sujunut asiallisesti. Sanomattakin lienee selvää että kyseinen match meni poistoon välittömästi.

Vierailija
167/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy yrittää olla muistamatta tätä ketjua kun seuraavan kerran laukean naisystävän ihanaan peppuliin, muuten voi partneri alkaa ihmetellä hulvatonta hihittelyä.

Minkä maalainen mielikuvitustyttis on tänään? :)

Vierailija
168/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse lukemaan juttua, mutta ilmeisesti joku oli jankannut toimittajalle peppuseksistä? Ja tämän henkilön estäminen oli kai täysin mahdotonta jostain syystä.

Käyttäytyi normaalisti, kunnes päivää ennen treffejä alkoi kysellä, tykkääkö toimittaja peppuseksistä. Nainen sanoi, ettei halua keskustella tällaisista ennen tapaamista. Mies ei kuulemma halunnut edes tavata, jos nainen ei sitoutuisi peppuseksistä tykkäämiseen.

Eivät tavanneet.

Helmiä liikenteessä.

Varmaan mun ex-mies. Se aina pakotti ties mihin. Ja jos erehdyin kieltäytymään tai edes varovasti epäilemään niin olin kuulemma rajoittunut enkä rakasta häntä. 

Vierailija
169/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy yrittää olla muistamatta tätä ketjua kun seuraavan kerran laukean naisystävän ihanaan peppuliin, muuten voi partneri alkaa ihmetellä hulvatonta hihittelyä.

Hihittävä mies on turn off ihan minkä reiän äärellä tahansa.

Vierailija
170/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Paitsi että kukaan ei ole sanonut mitään tuollaista. Jos et tykkää kakkosesta niin et tykkää, mutta silloin et ole etsimäni nainen.

Toisin päin on kyllä anaalista pitävät miehet saaneet paskaa niskaan ihan urakalla.

Varmasti.

Vierailija
171/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos jutussa väitetty että annelijankkaaja ajatteli seksimuodoista juuri näin?

Jos ei niin sytytän olkiukkosi tuleen.

Vierailija
172/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kohkaatte asiasta: muistuttaisin teitä, että me naiset emme lähtökohtaisesti nauti jätteenpoistojärjestelmän rassaamisesta, toisin kuin miehet saattavat nauttia (vastaanottavana osapuolena). Syy on puhtaasti fyysinen. Naisen g-piste (ylivoimaisesti suurin nautinnon tuottaja) sijaitsee emättimen etuseinämässä. Toisin sanoen, ei pääsyä nautinnon lähteelle peräröörin kautta. Miehen g-piste löytyy peräaukon etupuolelta, pääsy nautinnon lähteelle siis tapahtuu röörin kautta. Ei ihme jos tykkäätte ottaa munaa peppuun. Me emme. Korkeintaan teeskentelemme.

Parisuhteissa joutuu tekemään kompromisseja ja juttuja jotka ei oo aina ihan kivoja.

Vierailija
173/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, jotka kohkaatte asiasta: muistuttaisin teitä, että me naiset emme lähtökohtaisesti nauti jätteenpoistojärjestelmän rassaamisesta, toisin kuin miehet saattavat nauttia (vastaanottavana osapuolena). Syy on puhtaasti fyysinen. Naisen g-piste (ylivoimaisesti suurin nautinnon tuottaja) sijaitsee emättimen etuseinämässä. Toisin sanoen, ei pääsyä nautinnon lähteelle peräröörin kautta. Miehen g-piste löytyy peräaukon etupuolelta, pääsy nautinnon lähteelle siis tapahtuu röörin kautta. Ei ihme jos tykkäätte ottaa munaa peppuun. Me emme. Korkeintaan teeskentelemme.

Sen verran monta jätteenpoistojärjestelmänsä rassaamisesta nauttinut naista on tullut tässä elämän aikana tavattua että jätän yleistyksesi omaan arvoonsa.

Jos teeskentelivät niin sitten teeskentelivät, kukaan ei pakottanut teeskentelemään.

Vierailija
174/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan tyystin mahdotonta että jollain palstamiehellä olisi nainen, saatikka peppuseksistä pitävät nainen!!1

Vierailija
175/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kommenteista ketjussa näkyy hyvin miksi ollaan vuosia ja vuosikymmeniä ilman. Käytännössä mies on mieluimmin "oikeassa" kuin käyttäytyy sillä tavalla että joku sopiva nainen voisi kiinnostua.

Tässä ei oo nyt kyse mistään kiinnostuksen herättämisestä vaan perseen saamisesta.

Toinen etsii parisuhdetta ja toinen reikää ronkittavaksi. Ehkä joku nainen voi tyytyäkin olemaan vain reikä. 🤣

Käytännössä te naiset ette koskaan ole muuta kuin reikiä. Joskus vain pitää miehen teeskennellä kiinnostusta, jotta reikä avautuisi. 

Vierailija
176/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikos jutussa väitetty että annelijankkaaja ajatteli seksimuodoista juuri näin?

Ei toimi tuo.

Nyt puhun yleisesti, enkä tuosta jutusta ainoastaan. Mutta jos sinä et kykene yleisesti puhumaan tästä, ja sinun pitää lähteä tuolle vänkytys ja lillukanvarsi linjalle, niin sytyttele vaan SINÄ niitä olkiukkojasi ihan keskenäsi.

Vierailija
177/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kommenteista ketjussa näkyy hyvin miksi ollaan vuosia ja vuosikymmeniä ilman. Käytännössä mies on mieluimmin "oikeassa" kuin käyttäytyy sillä tavalla että joku sopiva nainen voisi kiinnostua.

Tässä ei oo nyt kyse mistään kiinnostuksen herättämisestä vaan perseen saamisesta.

Toinen etsii parisuhdetta ja toinen reikää ronkittavaksi. Ehkä joku nainen voi tyytyäkin olemaan vain reikä. 🤣

Käytännössä te naiset ette koskaan ole muuta kuin reikiä. Joskus vain pitää miehen teeskennellä kiinnostusta, jotta reikä avautuisi. 

Tässä se tuli.

Näin te "minulle kelpaa VAIN anus" miehet ajattelette.

Jos ette ajattelisi, niin teille olisi muutakin naisessa kuin se tuhkaluukku.

Ei tästä pääse yli eikä ympäri.

Vierailija
178/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se tuli.

Näin te "minulle kelpaa VAIN anus" miehet ajattelette.

Jos ette ajattelisi, niin teille olisi muutakin naisessa kuin se tuhkaluukku.

Ei tästä pääse yli eikä ympäri.

Ei siitä tuhkaluukusta olekaan tarkoitus päästä yli eikä ympäri vaan sisälle!

Vierailija
179/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi tuo.

Nyt puhun yleisesti, enkä tuosta jutusta ainoastaan. Mutta jos sinä et kykene yleisesti puhumaan tästä, ja sinun pitää lähteä tuolle vänkytys ja lillukanvarsi linjalle, niin sytyttele vaan SINÄ niitä olkiukkojasi ihan keskenäsi.

Näytäpä mulle sitten ketjut jossa yhtä ainoaa seksimuotoa harrastavaa miestä ei todeta kokeilunhaluttomaksi.

Kysymys on retorinen, tiedän ettet löydä sellaisia ketjuja ja selkäytimessäsi tiedät itsekin. Mutta se tuskin estää sinua jatkamaan paasaamistasi koska se ei perustu mihinkään rationaaliseen vain pelkkään miesvihasi synnyttämiin harhoihin.

Vierailija
180/2251 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaumpi-immet ketjussa pätemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi