IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2259)
Nainen joka ei halua harrastaa anaalia ottavana osapuolena on ahdasmielinen eikÀ lainkaan kokeilunhaluinen, kun hÀn ei halua harrastaa YHTà seksin muotoa.
Mies joka haluaa harrastaa vain YHTà seksimuotoa, ja kaikki muu on hÀnelle huonoa, ei ole ahdasmielinen tai kokeilunhaluton, kun hÀnelle KAIKKI loput seksinmuodot ovat huonoa, vaikkei hÀn ei edes halua niihin tutustua tai kokeilla.
Itse olen kokeillut sitÀ rusinajuttua pari kertaa, ja en pidÀ siitÀ yhtÀÀn. En nauti siitÀ ja se tuntuu inhottavalta.
Jos miehelle on vain se rusina mikÀ kiinnostaa ja nainen on pilalla mikÀli ei sitÀ hÀnen YHTà feiförittiÀ anna, niin mies saa painua hakemaan rusinansa muualta, ja poistua elÀmÀstÀni.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua ottaa perÀaukkoosi toisen munaa, olet huono seksissÀ, arvoton, nainen jolla ei tee mitÀÀn. Olet myös ahdasmielinen, inhottava, nipottaja ja ihan tÀysi pska.
Miksi?
Paitsi ettÀ kukaan ei ole sanonut mitÀÀn tuollaista. Jos et tykkÀÀ kakkosesta niin et tykkÀÀ, mutta silloin et ole etsimÀni nainen.
Toisin pÀin on kyllÀ anaalista pitÀvÀt miehet saaneet paskaa niskaan ihan urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana ketju. SetÀmies kiihottuu, kun kuvittelee mitÀ tekisi nÀille ketjun miehille. Kaikki miehey, jotka himoitsee naisen kakkosta on joko h omoja tai b- seksuaaleja. NiillÀ on vain niin kovat defenssit pÀÀllÀ. MÀ tiedÀn. 25 vuoden kokemus ja olenpnnut satojrn miesten kanssa. 90% muka h e t ero i ta,useimmat parisuhteissa, mutta eivÀt voi myöntÀÀ asiaa edes itselleen.
Men ny vıttuun tÀÀltÀ kun aikuiset keskustelevat.
Kaaopihomot aikuiset, tarkemmin sanottuna. Normaali mies on kiivas pillumies :)
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei halua harrastaa anaalia ottavana osapuolena on ahdasmielinen eikÀ lainkaan kokeilunhaluinen, kun hÀn ei halua harrastaa YHTà seksin muotoa.
No nÀinhÀn se on, jos miehelle se kerran on tÀrkeÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka haluaa harrastaa vain YHTà seksimuotoa, ja kaikki muu on hÀnelle huonoa, ei ole ahdasmielinen tai kokeilunhaluton, kun hÀnelle KAIKKI loput seksinmuodot ovat huonoa, vaikkei hÀn ei edes halua niihin tutustua tai kokeilla.
TÀmÀ on puolestaan ihan itse keksimÀsi olkinukke.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kokeillut sitÀ rusinajuttua pari kertaa, ja en pidÀ siitÀ yhtÀÀn. En nauti siitÀ ja se tuntuu inhottavalta.
Jos miehelle on vain se rusina mikÀ kiinnostaa ja nainen on pilalla mikÀli ei sitÀ hÀnen YHTà feiförittiÀ anna, niin mies saa painua hakemaan rusinansa muualta, ja poistua elÀmÀstÀni.
Se on ihan OK, ja silloinhan on parempi ettÀ emme tuhlaa toistemme aikaa. Vai mitÀ?
Onkohan yksikÀÀn TinderissÀ ollut nainen vÀlttynyt peppuseksiehdotuksilta? Veikkaanpa ettÀ hyvin harva. Olin sovelluksessa muutaman kuukauden ja jo sinÀ aikana tÀllainen ehdotus tuli, tosi röyhkeÀ sellainen vielÀpÀ, vaikka keskustelu oli siihen asti sujunut asiallisesti. Sanomattakin lienee selvÀÀ ettÀ kyseinen match meni poistoon vÀlittömÀsti.
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy yrittÀÀ olla muistamatta tÀtÀ ketjua kun seuraavan kerran laukean naisystÀvÀn ihanaan peppuliin, muuten voi partneri alkaa ihmetellÀ hulvatonta hihittelyÀ.
MinkÀ maalainen mielikuvitustyttis on tÀnÀÀn? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pÀÀse lukemaan juttua, mutta ilmeisesti joku oli jankannut toimittajalle peppuseksistÀ? Ja tÀmÀn henkilön estÀminen oli kai tÀysin mahdotonta jostain syystÀ.
KÀyttÀytyi normaalisti, kunnes pÀivÀÀ ennen treffejÀ alkoi kysellÀ, tykkÀÀkö toimittaja peppuseksistÀ. Nainen sanoi, ettei halua keskustella tÀllaisista ennen tapaamista. Mies ei kuulemma halunnut edes tavata, jos nainen ei sitoutuisi peppuseksistÀ tykkÀÀmiseen.
EivÀt tavanneet.
HelmiÀ liikenteessÀ.
Varmaan mun ex-mies. Se aina pakotti ties mihin. Ja jos erehdyin kieltÀytymÀÀn tai edes varovasti epÀilemÀÀn niin olin kuulemma rajoittunut enkÀ rakasta hÀntÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀytyy yrittÀÀ olla muistamatta tÀtÀ ketjua kun seuraavan kerran laukean naisystÀvÀn ihanaan peppuliin, muuten voi partneri alkaa ihmetellÀ hulvatonta hihittelyÀ.
HihittÀvÀ mies on turn off ihan minkÀ reiÀn ÀÀrellÀ tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua ottaa perÀaukkoosi toisen munaa, olet huono seksissÀ, arvoton, nainen jolla ei tee mitÀÀn. Olet myös ahdasmielinen, inhottava, nipottaja ja ihan tÀysi pska.
Miksi?
Paitsi ettÀ kukaan ei ole sanonut mitÀÀn tuollaista. Jos et tykkÀÀ kakkosesta niin et tykkÀÀ, mutta silloin et ole etsimÀni nainen.
Toisin pÀin on kyllÀ anaalista pitÀvÀt miehet saaneet paskaa niskaan ihan urakalla.
Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Olikos jutussa vÀitetty ettÀ annelijankkaaja ajatteli seksimuodoista juuri nÀin?
Jos ei niin sytytÀn olkiukkosi tuleen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka kohkaatte asiasta: muistuttaisin teitÀ, ettÀ me naiset emme lÀhtökohtaisesti nauti jÀtteenpoistojÀrjestelmÀn rassaamisesta, toisin kuin miehet saattavat nauttia (vastaanottavana osapuolena). Syy on puhtaasti fyysinen. Naisen g-piste (ylivoimaisesti suurin nautinnon tuottaja) sijaitsee emÀttimen etuseinÀmÀssÀ. Toisin sanoen, ei pÀÀsyÀ nautinnon lÀhteelle perÀröörin kautta. Miehen g-piste löytyy perÀaukon etupuolelta, pÀÀsy nautinnon lÀhteelle siis tapahtuu röörin kautta. Ei ihme jos tykkÀÀtte ottaa munaa peppuun. Me emme. Korkeintaan teeskentelemme.
Parisuhteissa joutuu tekemÀÀn kompromisseja ja juttuja jotka ei oo aina ihan kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka kohkaatte asiasta: muistuttaisin teitÀ, ettÀ me naiset emme lÀhtökohtaisesti nauti jÀtteenpoistojÀrjestelmÀn rassaamisesta, toisin kuin miehet saattavat nauttia (vastaanottavana osapuolena). Syy on puhtaasti fyysinen. Naisen g-piste (ylivoimaisesti suurin nautinnon tuottaja) sijaitsee emÀttimen etuseinÀmÀssÀ. Toisin sanoen, ei pÀÀsyÀ nautinnon lÀhteelle perÀröörin kautta. Miehen g-piste löytyy perÀaukon etupuolelta, pÀÀsy nautinnon lÀhteelle siis tapahtuu röörin kautta. Ei ihme jos tykkÀÀtte ottaa munaa peppuun. Me emme. Korkeintaan teeskentelemme.
Sen verran monta jÀtteenpoistojÀrjestelmÀnsÀ rassaamisesta nauttinut naista on tullut tÀssÀ elÀmÀn aikana tavattua ettÀ jÀtÀn yleistyksesi omaan arvoonsa.
Jos teeskentelivÀt niin sitten teeskentelivÀt, kukaan ei pakottanut teeskentelemÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onhan tyystin mahdotonta ettÀ jollain palstamiehellÀ olisi nainen, saatikka peppuseksistÀ pitÀvÀt nainen!!1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kommenteista ketjussa nÀkyy hyvin miksi ollaan vuosia ja vuosikymmeniÀ ilman. KÀytÀnnössÀ mies on mieluimmin "oikeassa" kuin kÀyttÀytyy sillÀ tavalla ettÀ joku sopiva nainen voisi kiinnostua.
TÀssÀ ei oo nyt kyse mistÀÀn kiinnostuksen herÀttÀmisestÀ vaan perseen saamisesta.
Toinen etsii parisuhdetta ja toinen reikÀÀ ronkittavaksi. EhkĂ€ joku nainen voi tyytyĂ€kin olemaan vain reikĂ€. đ€Ł
KÀytÀnnössÀ te naiset ette koskaan ole muuta kuin reikiÀ. Joskus vain pitÀÀ miehen teeskennellÀ kiinnostusta, jotta reikÀ avautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikos jutussa vÀitetty ettÀ annelijankkaaja ajatteli seksimuodoista juuri nÀin?
Ei toimi tuo.
Nyt puhun yleisesti, enkÀ tuosta jutusta ainoastaan. Mutta jos sinÀ et kykene yleisesti puhumaan tÀstÀ, ja sinun pitÀÀ lÀhteÀ tuolle vÀnkytys ja lillukanvarsi linjalle, niin sytyttele vaan SINà niitÀ olkiukkojasi ihan keskenÀsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kommenteista ketjussa nÀkyy hyvin miksi ollaan vuosia ja vuosikymmeniÀ ilman. KÀytÀnnössÀ mies on mieluimmin "oikeassa" kuin kÀyttÀytyy sillÀ tavalla ettÀ joku sopiva nainen voisi kiinnostua.
TÀssÀ ei oo nyt kyse mistÀÀn kiinnostuksen herÀttÀmisestÀ vaan perseen saamisesta.
Toinen etsii parisuhdetta ja toinen reikÀÀ ronkittavaksi. EhkĂ€ joku nainen voi tyytyĂ€kin olemaan vain reikĂ€. đ€Ł
KÀytÀnnössÀ te naiset ette koskaan ole muuta kuin reikiÀ. Joskus vain pitÀÀ miehen teeskennellÀ kiinnostusta, jotta reikÀ avautuisi.
TÀssÀ se tuli.
NĂ€in te "minulle kelpaa VAIN anus" miehet ajattelette.
Jos ette ajattelisi, niin teille olisi muutakin naisessa kuin se tuhkaluukku.
Ei tÀstÀ pÀÀse yli eikÀ ympÀri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ se tuli.
NĂ€in te "minulle kelpaa VAIN anus" miehet ajattelette.
Jos ette ajattelisi, niin teille olisi muutakin naisessa kuin se tuhkaluukku.
Ei tÀstÀ pÀÀse yli eikÀ ympÀri.
Ei siitÀ tuhkaluukusta olekaan tarkoitus pÀÀstÀ yli eikÀ ympÀri vaan sisÀlle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi tuo.
Nyt puhun yleisesti, enkÀ tuosta jutusta ainoastaan. Mutta jos sinÀ et kykene yleisesti puhumaan tÀstÀ, ja sinun pitÀÀ lÀhteÀ tuolle vÀnkytys ja lillukanvarsi linjalle, niin sytyttele vaan SINà niitÀ olkiukkojasi ihan keskenÀsi.
NÀytÀpÀ mulle sitten ketjut jossa yhtÀ ainoaa seksimuotoa harrastavaa miestÀ ei todeta kokeilunhaluttomaksi.
Kysymys on retorinen, tiedÀn ettet löydÀ sellaisia ketjuja ja selkÀytimessÀsi tiedÀt itsekin. Mutta se tuskin estÀÀ sinua jatkamaan paasaamistasi koska se ei perustu mihinkÀÀn rationaaliseen vain pelkkÀÀn miesvihasi synnyttÀmiin harhoihin.
Takaumpi-immet ketjussa pÀtemÀssÀ.
Muuta aggressiivisuutta en ole tÀssÀ ketjussa havainnut kuin miehiÀ kohtaan jotka pitÀvÀt anaaliseksistÀ ja erehtyvÀt jopa kertomaan sen naiselle.
SinÀ malliesimerkkinÀ triggeröityjÀstÀ.