IL: Peppuseksijankkaaja vei jo hetkeksi uskon ihmisiin
Kommentit (2251)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei halua peppuseksiä, hänellä on takuulla muitakin estoja sekä matala libido. En halua parisuhteeseen sellaisen naisen kanssa, sillä on liian suuri riski, että häneltä loppuvat jatkossa seksihalut kokonaan.
Hölön pölöä.
En ole ikinä harrastanut miehen kanssa peppuseksiä, eikä ole vastaisuudessakaan tarkoitus.
Mutta seksihalut ovat silti olleet ja seksi koko ajan aktiivista eikä loppumisen merkkejä ole näkyvissä.
Enkä ole mikään nuori tyttönen.
Peppuseksillä ei ole mitään tekemistä naisen (normaalin) libidon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina sanonut miehille, jos on tullut puhe pepuseksistä, että mua saa panna sinne ja mä saan laittaa sitä miestä dildolla anaaliin. Ei oo ollut kiinnostusta sen jälkeen.
Se on sama paikka miehillä ja naisilla. Jos mies osoittaa kiinnostusta laittaa sinne jotain niin oletan että hänestä itsestään myös tuntuisi hyvältä kun häntä rassattaisiin sinne.
Typerä oletus. Minua kiinnostaa myöskin laittaa penis naisen suuhun, muttei ole mitään intressiä ottaa sellaista suuhun.
Olet ihanan voimaantunut kun laitat miehille jauhot suuhun tuolla tavalla, mutta ei tuossa oletuksessa ole mitään järkeä, eikä se ettei itse halua tulla nussituksi hanuriin millään tavalla ole edellytys sille että on OK haluta nussia hanuriin.
Kai sä kuitenkin annat naiselle suuseksiä?
Ja kerros nyt vielä, kun sinusta itsestäsi olisi vastenmielistä ottaa jotain peppureikääsi, niin miksi se olisi naisesta miellyttävää? Se on kivuliasta ja saattaa aiheuttaa ikäviä terveydellisiä ongelmia molemmille sukupuolille.
Totta kai annan.
Minä en itse lähtökohtaisesti halua ottaa mitään (penistä tai tekopenistä tai vastaavaa) mihinkään kehon aukkooni. Naiset sen sijaan valtaosa ottaa sellaista mielellään pilluun, suurin osa ottaa suuhun, ja moni ottaa myös peppuun. En minä tiedä miksi se on heistä miellyttävää mutta kyllä siitä moni tykkää.
No pillu on tehty juuri siihen tarkoitukseen, että sinne työnnytään. Joten tietenkin se tuntuu hyvältä.
Ei tietenkään tunnu hyvältä. Etkö ole lukenut tätä omistaa? Haarat levitetään jotta saadaan mies koukkuun ja luovuttamaan resursseja naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina sanonut miehille, jos on tullut puhe pepuseksistä, että mua saa panna sinne ja mä saan laittaa sitä miestä dildolla anaaliin. Ei oo ollut kiinnostusta sen jälkeen.
Se on sama paikka miehillä ja naisilla. Jos mies osoittaa kiinnostusta laittaa sinne jotain niin oletan että hänestä itsestään myös tuntuisi hyvältä kun häntä rassattaisiin sinne.
Typerä oletus. Minua kiinnostaa myöskin laittaa penis naisen suuhun, muttei ole mitään intressiä ottaa sellaista suuhun.
Olet ihanan voimaantunut kun laitat miehille jauhot suuhun tuolla tavalla, mutta ei tuossa oletuksessa ole mitään järkeä, eikä se ettei itse halua tulla nussituksi hanuriin millään tavalla ole edellytys sille että on OK haluta nussia hanuriin.
Ja kerros nyt vielä, kun sinusta itsestäsi olisi vastenmielistä ottaa jotain peppureikääsi, niin miksi se olisi naisesta miellyttävää? Se on kivuliasta ja saattaa aiheuttaa ikäviä terveydellisiä ongelmia molemmille sukupuolille.
Totta kai annan.
Minä en itse lähtökohtaisesti halua ottaa mitään (penistä tai tekopenistä tai vastaavaa) mihinkään kehon aukkooni. Naiset sen sijaan valtaosa ottaa sellaista mielellään pilluun, suurin osa ottaa suuhun, ja moni ottaa myös peppuun. En minä tiedä miksi se on heistä miellyttävää mutta kyllä siitä moni tykkää.
No pillu on tehty juuri siihen tarkoitukseen, että sinne työnnytään. Joten tietenkin se tuntuu hyvältä.
Ei tietenkään tunnu hyvältä. Etkö ole lukenut tätä omistaa? Haarat levitetään jotta saadaan mies koukkuun ja luovuttamaan resursseja naiselle.
*palstaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies tahtoo penistä suuhusi niin ... sinä olet syväkurkuttamasta miestä dildolla?
Ei mutta vastavuoroisesti haluan itsekin suuseksiä. Eikä kukaan mua syväkurkuta. Ja mun suuni on tehty sitä varten että sinne voi laittaa asioita. Peräni on tehty sitä varten että sieltä tulee asioita vain ulos. Exit only, niinkuin te persut tykkäätte sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos mies tahtoo penistä suuhusi niin ... sinä olet syväkurkuttamasta miestä dildolla?
Ei mutta vastavuoroisesti haluan itsekin suuseksiä. Eikä kukaan mua syväkurkuta. Ja mun suuni on tehty sitä varten että sinne voi laittaa asioita. Peräni on tehty sitä varten että sieltä tulee asioita vain ulos. Exit only, niinkuin te persut tykkäätte sanoa.
No sitten sinun "jos tahdot anaalia panen sinuakin anaaliin" läppä ei edes päde, koska et kuitenkaan antaisi anaalia. Joten miksi länkytät lapsellisia?
Sitä et ota anaaliin, selvä. Sitten sellainen mies joka tahtoo anaalia siirtyy seuraavalle kassalle ilman että siitä revitään otsikoita.
Vittuako ne naiset sitä persettä panttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peniksen ottaminen suuhun olisi naisesta miellyttävää, kun minusta se olisi vastenmielistä? Osittain liittyy varmaan kumppanin miellyttämiseen ja siitä saatuihin kikseihin mutta muuten en osaa sanoa.
Seksi yleensäkin on kivuliasta ja voi aiheuttaa terveysongelmia jos ei tiedä mitä tekee. Jos taas on huolellinen ja kärsivällinen niin ei aiheuta sen kummemmin kipua kuin terveysongelmiakaan.
Okei, seksissä ei ole siis mitään hyvää. Miksi haet miesseuraa, vai haetko?
Jos naisella on perspanoperse niin miksi sitä persettä ei vois antaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella on perspanoperse niin miksi sitä persettä ei vois antaa?
No niin juuri. Olen itse bi-mies ja mua on painettu myös takapaksiin milloin milläkin melalla. Kaiken avain on rentoutus. Tykkään naisen kans ollessa myös naista työnnellä B-rapun puolelle, mutta monelle se no-go-zone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai annan.
Puhuin vahingossa ihan omasta kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peniksen ottaminen suuhun olisi naisesta miellyttävää, kun minusta se olisi vastenmielistä? Osittain liittyy varmaan kumppanin miellyttämiseen ja siitä saatuihin kikseihin mutta muuten en osaa sanoa.
Seksi yleensäkin on kivuliasta ja voi aiheuttaa terveysongelmia jos ei tiedä mitä tekee. Jos taas on huolellinen ja kärsivällinen niin ei aiheuta sen kummemmin kipua kuin terveysongelmiakaan.
Okei, seksissä ei ole siis mitään hyvää. Miksi haet miesseuraa, vai haetko?
Niinkö sanottiin? Voi olkiukkoa.
En pääse lukemaan artikkelia mutta jankkaaja löytyy kotoani. Joskus hellyn asialle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse panttaat? Anna sitä jollekin miehelle, niin tiedät miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
En pääse lukemaan artikkelia mutta jankkaaja löytyy kotoani. Joskus hellyn asialle.
Nautitko itse siitä yhtään vain hellyt vain joskus että jankkaaja pysyy tyytyväisenä?
Miehethän eivät voi tietää miltä tuntuu ottaa mieheltä miehen sukupuolielintä naisen sukupuolielimeen.
Miehet tosin voivat tulla tietoisiksi, miltä tuntuu ottaa sitä samaa rusinaansa.
Jos ei kiinnosta kokeilla, on turha halveksia ja vihapuhua naisista ketkä eivät halua niin ikään ottaa sitä sinne.
Mutku mutku mutku. Nainen on tehty kylkiluusta ja sen vaan kuuluu alistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi tietää miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän nää kaikki peppuseksijankkaajat näköjään onkin
Joo ensin esittävät, ei me naista syyllistävästi, halventavasti, esineellistävästi tai inhottavalla tavalla tästä pakkomielteestämme puhu.
Sitten seuraavaksi keksivät ihan uuden termin kelvottomana pitämilleen esineille. Takaumpi-immet on halventavaksi tarkoitettu termi, se on päivän selvää.
Yksi ryhtyi väittämään, ettei se viesti jossa myönnettiin naisten olevan vain reikiä, ole muka miehen kirjoittama.
Pöyristyttävää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältähän se miehestä tuntuu kun stimuloidaan eturauhasta. Naisillahan sellaista ei ole joten ei mitään syytä tunkea yhtään mitään sinne hanuriin 💁♀️
Vierailija kirjoitti:
Miehethän eivät voi tietää miltä tuntuu ottaa mieheltä miehen sukupuolielintä naisen sukupuolielimeen.
Miehet tosin voivat tulla tietoisiksi, miltä tuntuu ottaa sitä samaa rusinaansa.
Jos ei kiinnosta kokeilla, on turha halveksia ja vihapuhua naisista ketkä eivät halua niin ikään ottaa sitä sinne.
Mutku mutku mutku. Nainen on tehty kylkiluusta ja sen vaan kuuluu alistua.
Jäkäjäkä, koko ketju on täynnä vihapuhetta ja halveksintaa miestä kohtaan joka kehtasi ennen ensitapaamista tuoda ilmi että tykkää pyllyseksistä, ja että se oli hänelle sen verran tärkeä kriteeri ettei sitten lähtenyt deiteille kun toiselle siitä keskustelukin oli ylivoimaista.
Mitä olet sanonut miehille jotka ovat osoittaneet kiinnostusta vaginaseksiin?
"Mua saa panna sinne ja mä saan laittaa sua dildolla ... korvaan"