All I Ever Wanted... lopettaa
Mitäs mammat tähän. Onko av-palstalaisilla tähän osuus? Joku tuolla kommentoi, että bloggailu ollut jo pidemmän aikaa hiipumaan päin...
Kommentit (122)
Schade, kävin joskus kurkkimassa kun on harvoja hyviä täältä pohjoisesta :(
Niinhän se on, että kun saa kaiken, mitä haluaa, ei se takaa onnea.
En tiedä, ehkä on menneet sairastellessa asiat uuteen tärkeysjärjestykseen. Toivotaan kuitenkin ettei olisi mitään vakavampaa tautia taustalla.
Eikös se ole keuhkokuumeessa sairaalassa? Ei kai silloin kuululaan blogata..
Instassa oli kyllä yhtenä hästäginä syönkahdenedestä tms. Mutta aika yllättäen tuli päätön. Seurasin blogia aktiivisesti aiemmin ja nytkin oon käynyt aina välillä kurkkimassa mitä siellä on.
Missäs on nyt ämmit ja muut apukäde, ihana mies valmiine ruokineen kun bloggaaja väsyy. .
No, veikkaan että vuodem vaihteen jälkeen aloittaa itsenäisenä. .
Kommentoin toiseenkin ketjuun, onkohan lopetuksen taustalla potkut indieltä? Eikös tuollaista huhua ollut täällä joskus kun pari muutakin siirtyi indieltä pois yhtä äkillisesti..
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 18:30"]
Missäs on nyt ämmit ja muut apukäde, ihana mies valmiine ruokineen kun bloggaaja väsyy. .
No, veikkaan että vuodem vaihteen jälkeen aloittaa itsenäisenä. .
[/quote]
Varmaan yksi syy lopettamiseen ovat juuri tällaiset kommentit. En minä ainakaan haluaisi jakaa elämäni arvokkaita asioita muille, jotka katkeruuksissaan tekevät niistä vain pilkkaa.
Nuo vuodenvaihteeseen ei ole niin kauaa aikaa etteikö sitä tarvittaessa täyttäisi täytepostauksilla. Muutama lahjatoivekollaasi ja fiiliskuva niin se olis siinä.
Mä uskon että joko hän on a) oikeasti uupunut tai b) vakavasti sairas, ja uupuneella tarkoitan sitä, että kulissien takana on muutakin kuin keuhkokuume. Mut asia ei kuulu mulle.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:27"]Avioero?
[/quote]
Vois olla. Onkohan miehellä instaa tai muuta sometiliä?
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 18:16"][quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 17:56"] Taitaa olla taustalla muutakin kuin keuhkokuume, eipä ehkä keuhkokuumetta ensinkään. Perheessä varmaankin muita ongelmia, joita ei jaksa enää blogissaan peitellä ja esittää täydellistä. Päätti lopettaa ennen kuin koko idylli revitään rikki keskustelupalstan juoruissa... [/quote] Tällaista kuulunut.. [/quote] Onko teillä tästä jotain tarkempaa tietoa? Onko ero niinkuin Adalminalla aikanaan, mielenterveysongelmia vai jotain muuta? Riskiraskaus?
[/quote]
No ei ole, älkää nyt kaikkea uskoko, mitä yritetään totuutena syöttää. Bloggari on varmaan miettinyt lopettamista jo pitkään ja nyt tuli se viimeinen niitti, joka vahvisti päätöksen. Ei siinä mitään sen dramaattisempaa tarvitse olla.
Nyt kaduttaa aiemmin aloittamani ketju, jossa pohdiskelin, miksi kyseinen blogi mahtaa ärsyttää itseäni. Kaikkea hyvää karlalle, olipa syy lopettamiseen mikä tahansa.
olen TODELLA MONTA KERTAA hänen blogiaan lukiessani miettinyt, että asuvat varmasti hometalossa. Vai onko tuo lapsiperheen elämä normaalistikin tuollaista 20 kertaa vuodessa flunssan sairastamista? Lapset kun eivät ole edes päiväkodissa vaan kotihoidossa, joten ihan varmasti säästyvät altistumasta kaikille mahdollisille "kulkutaudeille". Ikävä juttu jos noin on, itselläkin kokemusta talosta jossa oli sisäilmaongelmia.
Voi kun muutkin blogit vähentäisivät mainosbannereita. Karlan blogi näyttää ilman niitä rauhalliselta.
Äitini aina sanoi, että vaikeita päätöksiä tehdessä pitää nukkua yön yli. Tai kahden.
Samaa olisi voinut suositella Karlalle.
Mikä tyyppi tuo Karlan mies oikein on, tunteeko kukaan heitä irl? En kysele henkilötietoja tms vaan vähän kuvailua. Onko joku hiljainen hissukka vai päsmäri kun karla kirjoittaa hänestä niin erikoisesti?