Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihminen, miksi paskot työpaikan vessassa yltympäriinsä?

Vierailija
11.12.2014 |

Väkisinkin jälkesi nähtyään alkaa miettiä, että miten sitä paskaa on ylipäänsä edes mahdollista olla niin luovasti pitkin istuinta ja reunoja. Sinuna menisin lääkäriin, ihminen, sillä ryppynauhasi on pahasti viallinen, tai sitten tuossa on kyse jostain käytöshäiriöstä, vertaa lemmikin mielenosoitukselliset paskakepposet tmv. (Ihan on sivistyneestä isosta työyhteisöstä kyse.)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vatta kuralla, ei sille mitään voi - eikä ole tapana jäädä vessan vetämisen jälkeen katsomaan mitä jäi jäljelle, vaan jatkan töihin siitä suoraan.

Pitäs vähentää kahvin juontia.

Vierailija
2/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun sitä eo tarvitse itte puhdistaa. Kotona joutuisi sen tekemään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivojalle hommia

Vierailija
4/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset eivät kuulemma halua istua ja ottaa ihokontaktia rinkulalle yleisissä vessoissa, vaan vähän pyllistävät pöntön suuntaan ja koittavat osua... =D

Tosiaankin, vessojahan ei tartte itse siivota, siivoojat ovat siellä palkattu sinne sitä tehtävää tekemään.

Vierailija
5/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:50"]

Siivojalle hommia

[/quote]

Tuolla tavalla ajatteleva sekä toimiva on simpanssin tasolla henkisesti, jos edes senkään.

Vierailija
6/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivojalle hommia

[/quote]

Oletko tosissasi?

No, onneksi siivooja voi pyyhkiä vessarätillä teidän kaikkien työpöydät ja keittiön pinnat, jos moinen apinamainen käytös alkaa kyllästyttää.

Vierailija
7/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset eivät kuulemma halua istua ja ottaa ihokontaktia rinkulalle yleisissä vessoissa, vaan vähän pyllistävät pöntön suuntaan ja koittavat osua... =D

Tosiaankin, vessojahan ei tartte itse siivota, siivoojat ovat siellä palkattu sinne sitä tehtävää tekemään.

[/quote]

Mieti seuraavan kerran julkisessa vessassa, että mihin siellä ylipäänsä voi koskea. Kusitippojen luuttuaminen paikoista joihin ne eivät kuulu saattaa johtaa siihen, että sillä pöntölle varatulla punaisella mikrokuituliinalla pyyhitään myös kahvat ja lavuaarien ympäristö, ja väärässä järjestyksessä.

Vierailija
8/8 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikoina siivoojana ja yksi kohde oli pankki jonka kaikki työntekijät olivat naisia. En voi vieläkään käsittää kuinka nainen voi työpaikan vessassa mennä veri lattialle valuen hakemaan peilikaapista Tampaxia, laittaa sen toosaansa ja heittää käärepaperit ja hylsyn lattialle vaikka pöntön vieressä oli roskis. Tuo "mielenosoitus" tapahtui monta kertaa eli taisi olla työyhteisössä olla avoin tapa hoitaa hilloviikkoasiat? 

Itse olen sen verran häveliäs että jos valittelin jotain lattialle niin myös pyyhin sen. Käytetyt siteet, tamponit ja hylsyt laitan vessapaperiin kiedottuna roskikseen.