Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Femeda kokemuksia?

Vierailija
14.10.2021 |

Onko kellään tuoreita kokemuksia? Kaikki nettikeskustelut joissa mainittu on aika vanhoja.? Aika edulliset hinnat, onko luotettava?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kiinnostunut kuulemaan kokemuksia femedasta.

Vierailija
2/11 |
07.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain suositella. Lääkäri oli mukava, helläkätinen ja asiallinen. Todella kodikas ja jopa mukava vastaanotto. Jäi siis itselleni hyvä kuva ja aion käydä jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Halusin istukkabiopsian ja käsitin että tämä on harvoja paikkoja Suomessa missä kyseistä toimenpidettä vielä tehdään. Heti kättelyssä vastaanottovirkailija puhelimessa ilmoitti ettei tällaisia oikein tehdä ja käännytti pois. Uudelleen kun soitin, sain ajan lääkärille, joka oli asiallinen. Hän sanoi että voidaan tehdä mutta heillä ei ole tarvittavia välineitä(?!) ja neuvoi soittamaan toiseen paikkaan..

Soitin tähän uuteen paikkaan, missä ei kukaan kuulemma kyseistä toimenpidettä suorita. Tyhjä jäi käteen, lasku tuli luonnollisesti perässä.

Lisäksi potilastietoihini oli kirjoitettu ihmettelevään sävyyn(!) että halusin kyseistä toimenpidettä nopealla aikataululla.

Toiminta vaikutti itsestäni kovin jähmeältä ja takapajuiselta. En yleensä kirjoittele kokemuksistani nettipalstoille, raskaushormonit vai mikä syynä, mutta huono maku jäi. En kyseiseen paikkaan kovin helposti lähtisi enää asioimaan, en tuntenut tulleeni kuulluksi millään tasolla. Ikää minulla on yli 40 vuotta ja suvussa ollut kromosomipoikkeavuuksia, joten mielestäni en ihan turhaan ollut asialla. Onneksi löysin muualta aivan todella miellyttävän lääkärin joka otti huoleni tosissaan. Heidän firmassa olenkin asioinut ja jatkan edelleen asioimista, vaikka toimenpiteet ja tutkimukset ovat hintavia. Kaikkea ei voi mitata rahassa. Se, onko paikka kallis/edullinen ei ole minulle mikään mittari. Ihan todella mielelläni maksan asiantuntijuudesta, hyvästä palvelusta ja ripeästä toiminnasta sekä mielenrauhasta.

Vierailija
4/11 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että mikään paikka tai firma ei itsessään takaa mitään. Olen käynyt Femedassa aivan loistavilla lääkäreille ja myös huonoimmalla gynekologilla, mihin olen koskaan törmännyt. Riippuu ihan lääkäristä. 

Vierailija
6/11 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vinkkiä huvästä gynekologista Hki?

Vierailija
7/11 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Femedassa yhden kerran yli 10v sitten, silloin jäi hyvä psikasta!

Vierailija
8/11 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiiii mullekki kelpais vinkki hyvästä gynekologista helsingissä 👍

Vierailija
9/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä hyvästä paikasta on Femeda. Yli 20v siellä käyneenä voin suositella. Saat pidettyä käyntisi niin, että sinulla on aina sama henkilö kenen kanssa asioit..ja halutessasi myös vaihdettua jos jos ei synkkaa...

Vierailija
10/11 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v käynyt ja baihtunut lääkäri välissä eläköityneen tilalle. Kallis,mutta aina hoidettu kaikki hienosti!

Vierailija
11/11 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut usealle lääkäriasemalle, kun tarvitsen kolposkopian. Kaikki isot lääkäriasemat ovat ihan mahdottomia. Soita, jonota, jätä takaisinsoittopyyntö. Kun joskus soittavat, yhdistävät hoitotiimiin, jossa taas jonotat ja jätät lopulta takaisinsoittopyynnön. Odotat näitä puheluita tunti-/päivätolkulla, etkä sittenkään saa vastausta, vaan selvittävät lisää kuka näitä toimenpiteitä tekee, milloin, missä ja hinta.

Femedaan soitin ja sain pienen odotuksen jälkeen kaikki tiedot ja ajan toimenpiteeseen, yhdellä soitolla siis.

Muuta kokemusta ei Femedasta vielä ole, toivottavasti kaikki toimii kuten ajanvarauksesssakin.

PS Jos joku tarvitsee, niin kolposkopian hinnat v.2023 koepaloineen vaihtelevat eri lääkäriasemilla 400e - 950e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi