Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys luennoilla.

Vierailija
11.12.2014 |

Opiskelen yliopistossa ja mun luokalla on suht tuore äityli. Lapsi itkee puolet luonnoista ja sitten se imetys! Mä yritän oikeasti keskittyä tajuamaan niistä luennoista jotain ja vierestä kuuluu maiskutus ja lussutus ja sitten huuto, mä en halua nähdä toisten tissejä ja kuunnella lasten mökää vielä koulussakin.

En mä ikinä olisi omiani raahannu yliopistolle mukaan. Miksi te ette hanki hoitajia niille lapsillenne ja annan muiden opiskella? Ei yliopisto ole lasten hoitopaikka.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii?

Vierailija
22/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää sanaa äityli......täytyy olla mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaikki jotka ovat vauvansa pauloissa, eivätkä tajua että muut eivät ole, ovat äityleitä.

-ap

Vierailija
24/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sattunut kohdalle, mutta jos tulisi, niin pyytäisin sitä viemään vekaran muualle ja ruokkimaan sitä myös siellä. Jos asia ei mene tuolla perille, eli kyseessä on joku oikeutensa tietävä hippi tyyppi, niin tekisin rikosilmeituksen. Tissien näyttäminen kun julkisella paikalla ei ole enää laillista. 

Vierailija
25/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, imetys ei haittaa jos lapsi ei muuten möykkää. Ihmettelen suuresti näitä äitejä joka pitää tuoda joka paikkaan lapset mukan. Olen tänään kieltänyt yhden äidin tuomaan lastansa meidän pikku jouluihin. Eli äiti oli tuomassa 6 kuukauden ikäistä vauvaa ja yhden 1,5 vuotiaan firman pikku jouluihin. Eli semmoisiin jossa tarjotaan alkohoolia. Onko se niin vaikea ymmärtää, että me muut jätetään lapset kotiin ja vietämme aikaa aikuisten kanssa. Miksi pitää tuoda lapsia joka paikkaan?

Vierailija
26/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys ei haittaisi tissien takia, koska sen voi tehdä huomaamattomasti, mutta äänettömästi ei voi. Vauvan tisdin lutkutus, ähinä, röyhtäily, piereskely ja ähinä ja töräykset kakkaa vääntäessä häiritsevät.

Vierailija
27/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä miksi niitä lapsia raahataan joka puolelle, onko äideillä niin vaikeeta olla joko äitiyslomalla tai laittaa lapsi hoitoon opiskelujen ajaksi. Eikö joillain yliopistoilla ole jopa tarjolla lastenhoitoa luentojen ajaksi?

Meillä on näitä mammoja lapsilauman kanssa myös(sosiaalialanoppilaitos) ja miköään ei ärsytä enempää kun yrität kirjastossa tehdä jtn vaikeeta tehtävää niin paikalle pölähtää mamma piiri ja lapset itkee, riehuu ja mammat puhuu kovaan ääneen keskenään/puhelimeen/lapsille.

Vierailija
28/28 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei meillä kukaan paheksunut imettävää äitiä luennolla. Mutta ehkä ollaankin vähemmän vieraantuneita elämästä kuin kymmenennen vuoden humanistit, joita aloittaja ilmeisesti edustaa. terv. lääkäri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme