Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko huono äiti, kun en raaskinut ostaa

Vierailija
11.12.2014 |

tytölleni schleich-tallia, vaan ostin halvemman version? Oli aivan sikahintainen tuo "oikea" talli.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET.

Onko oikeasti rahasta pulaa?

Noloa ostaa jotain halpista.

Jos sä pyydät miestäsi tuoman kaupasta valion aurajuustoa, ja se tuo jotain halpista, onko se sama asia?

Vierailija
2/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu. Itsekin lapsena halusin oikean Schleich-tallin, hevosia ja aitaus mulla olikin. Sain sen sijaan jonkun Tarjoustalosta ostetun halpisversion, jonne ei meinannu edes ne hepat mahtua :( Olin surullinen pitkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen lisää, että merkkikamalla on hyvä jälleenmyyntiarvo. halpiksella ei.

Mene palauttamaan se, ja osta oikea tilalle.

Vierailija
4/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti vitutti, kun vuodesta toiseen sain aina jäljitelmiä. Suurin osa kavereistani sai oikean vauvanuken, mulla oli joku jäykkä vaahtomuovinukke. Nukkekoti oli itse halvalla tehty ja se näkyi. Muilla oli nukkekodit, joissa oli jopa valot. Toivoessani stigaa sain sellaisen muovisen "stigan". Aina mä sain huonoimmat lahjat enkä koskaan ihan sitä mitä toivoin.

Omat lapseni ovat saaneet aika pitkälle mitä ovat halunneet. Joskus kun oli 50 lahjatoivetta, niin ei tietenkään, mutta olen heidät opettanut pienestä pitäen laittamaan lahjat tärkeysjärjestykseen, niin on ollut helppo toteuttaa toiveita. Eikä ne koskaan ole olleet järjettömiä. Kertaakaan en ole ostanut mitään halpaversiota enkä aio ostaakaan. Meillä on myös se Schleisin talli (Googlailin kauan kunnes löysin sen kaikista halvimmalla).

Vierailija
5/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan edelleen aikuisenakin, kun pienenä toivoin kovasti sellasta lelu kassakonetta. Sain jonkun halpisversion ja kyllä se jäi harmittamaan..

Vierailija
6/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 14:14"]

OLET.

Onko oikeasti rahasta pulaa?

Noloa ostaa jotain halpista.

Jos sä pyydät miestäsi tuoman kaupasta valion aurajuustoa, ja se tuo jotain halpista, onko se sama asia?

[/quote]

Oikeasti joku haluaa syödä Valion Aurajuustoa? Samalla hinnalla saa ihan kelvollistakin homejuustoa ja ihan normaalista marketista.

Vierailija
7/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se täytyy sitten palauttaa. Minusta se minkä ostin oli myös nätti. :( ja kyllä meillä on siihen varaa, mutta ei kai kaikkea silti tarvi ostaa mitä pystyy??

ap

Vierailija
8/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi on ainoa iso lahja?

Vierailija
9/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kuitenkin ostat (ostit) tallin niin miksi ihmeessä sitten halpiksen!?!

Vierailija
10/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, teillä on varaa ostaa lapsen toivoma lelu ja sä ostat halppiksen! Miksi ihmeessä? Kyllä ne lapset saavat kokea ihan tarpeeksi pettymyksiä, ei niitä tarvitse vanhempien aiheuttaa jouluna.

Jos sä olet ihaillut pitkän aikaa jotain tiettyä hajuvettä ja pyydät sitä mieheltäsi synttärilahjaksi ja saatkin sitten tarjoustalosta ostetun, hyttysmyrkyltä haisevan, mutta hienossa pullossa olevan tuoksun, niin oletko iloinen?

Tai haluaisit aivan ihanan Audin ja saisitkin vain skodan? Meinaat ostaa Riekerin saapikkaat ja saatkin vaaleanpunaiset kuomat?

Vierailija
11/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vältellään halpis juttuja. Ostetaan kestävimmän tuntusia. Lapset on viel pieniä, mut esikoinen halus leikkikeittiön ja sai Ikeasta. Tänä jouluna saavat yhteisen 200€:n puisen barbitalon, mutta koska nää on kalliimpia "parempia" muuta ei ole tullut sillon. Parempi vähän kunnollista kun paljon pilipalia

Vierailija
12/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi tulee pettymään. Olisit jättänyt halpisversion ostaamatta ja jatkanut säästämistä aitoa ja toivottua tavaraa varten. Lapsellesi se olisi ollut hyvin opettavaista, että säästämällä voi päästä tavoitteeseen, vaikka kaikki asiat ei aina tapahdukkaan juuri toivomalla aikataululla. Olisit jouluksi voinut kirjoittaa ja kuvittaa lapsellesi kirjeen ja selittää, että lahjaa joudutaan odottamaan jonkin aikaa, mutta kärsivällisyys palkitaan. Hänen ei olisi tarvinnut luopua toiveestaan sen hinnan vuoksi, vain odottaa.

Vierailija
13/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko säästiti ostaessasi halpiksen kunnollisen sijaan? Itse en ikimaailmassa ostaisi noita kopiopeikkoja.

Vierailija
14/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun tytär toivoi myös samaa tallia mutta saa playmobilin heppatallin. Ei niinkään ollut hinnasta kiinni vaan sen koosta. Tytöllä on jo ISO nukkekoti, ISO barbie-linna, Barbien talo, LPS talo jne...meille ei yksinkertaisesti enää mahdu isoa tallia.

Vierailija
15/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallihan maksaa vain 49! piti ihan googlettaa tämä asia, mä ajattelin että talli maksaa varmaan 200, mut eihän tuo ole kallis.

Poika haluaa bruderin rekkalavetin raktori kyydissä, hinta 62, ja toinen toive oli polkuauto, mies kustantaa sen; hinta 300, se on jo kallis. Pieniä juttuja lisäksi.

Vierailija
16/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se aito maksaa ja mitä maksoit halpis versiosta?

Vierailija
18/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina, aina, aina pitää päästä mahdollisimman halvalla?!

Vierailija
19/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo kallis, jos mietitään mitä sen valmistaminen, kuljetuskustannukset jne. ovat, silloin tuo on aivan sairas hinta. Mutta onko kallis ostettavaksi, se riippuu ihan siitä miltä tilanne tilillä tai lompakossa näyttää.

Minä en olisi ostanut halpisversiota, en osta halpisversioita legoistakaan, koska ne ovat laadultaan huonompia.

Vierailija
20/71 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 18 tuo ei ole kyseinen talli. Ja nyt olen sitten hyvä äiti, kävin vaihtamassa epäkelvon pois. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme