Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskeytetty yhdyntä jo 5 vuotta.

Vierailija
11.12.2014 |

Olen harrastanut keskeytettyä yhdyntää jo 5 vuotta, ilman mitään muuta ehkäisyä. Tarkoittaako se että en tule helposti raskaaksi? 

Tyhmä kysymys.. Mutta jos olisin hedelmmällinen ja tulisin helposti raskaaksi, niin eikö tossa ajassa olis jo tullut vaikka onkin keskeytetty yhdyntä. Enkä vielä haluakkaan lapsia, mutta joskus. Alan jo pelkäämään enkö voi saada koskaan lapsia. Miehessä ei ole vikaa. 

Kaverini harrasti samaa ja tuli heti raskaaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurista kiinni, meillä kaksi vuotta toimi ja sitten yllätysraskaus. Ei ole varma ehkäisykeino, mutta tuurilla voi toimia. Jos et vielä halua lapsia, suosittelen hankkimaan muun ehkäisyn.

Vierailija
2/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään olette jaksaneet keskeyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla kaksi suunniteltua lasta (raskauduin molemmilla kerroilla ekasta kierrosta) ja sitten mentiin kymmenen vuotta 'varmoilla päivillä', keskeytetyllä ja silloin tällöin kortsuilla. Vihdoin mies päätti mennä vasektomiaan, mutta ehdin sitten kuitenkin tulla 'vahingossa' raskaaksi ennen sitä. Siis 'vahingossa', koska olihan se nyt tiedossa että raskaus oli näillä systeemeillä ihan mahdollista.

Joten ap, en menisis vielä vetämään mitään johtopäätöksiä siitä kuinka nopeasti tulisit raskaaksi 'tosi tilantessa'. 

Vierailija
4/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja se on vaarallistakin: voi tulla miehelle kivesjännetulehdus kaikesta pidättämisestä!

Vierailija
5/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät onko miehessä vikaa? Vaikka hänellä olisi lapsi, niin sperman laatukin voi heikentyä äkisti ja muuttua vuosien saatossa. TAI mistä tiedät, ettei miehesi ole tehnyt vasektomiaa? Olen niitäkin tarinoita kuullut, että ei kerrota tyttöystävälle, mutta lapsia ei voida enää ikinä saada. Se selittäisi miksi mies suostuu noin huolettomaan ehkäisyyn kanssasi. 

Yhtä kaikki. Oman mieheni kanssa olemme ehkäisseet keskeytetyllä yhdynnällä onnistuneesti yhteensä noin 6-7vuotta. Meillä on neljä lasta ja heidän välissään emme käyttäneet hormonaalista ehkäisyä. Ehkäisynä oli ainoastaan keskeytetty yhdyntä. Ja heti kun annoimme vauvan tulla, niin ekasta kierrosta aina tärppäsi. Eli meidän kohdalla tuo "ehkäisykeino" toimi 100% varmuudella. Veikkaan, että riippuu miehestä. Toisilla tulee touhutippoja toisilla ei. Ja toiset osaa vetää ajoissa ulos, toiset ei. 

Mutta noin muuten, minusta on vastuutonta käyttää keskeytystä ehkäisymenetelmänä jos ei halua lapsia. Meillä kyse oli ennemminkin siitä, että koitimme saada lapsille sopivat ikävälit, mutta jos vauva olisi tullut aikaisemmin, niin sekin olisi ollut hyvä. Ikinä en uskaltaisi ehkäistä enää tuolla menetelmällä kun emme enää lapsia halua. 

Vierailija
6/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis nykyään minä käytän e-pillereitä. Ennen en tiennyt tarpeeksi asiasta ja on vasta nyt tullut mieleen, kun kuulee muiden juttuja miten helposti tulevat raskaaksi.

Miehelläni on tutkittu sperman ja on todella "hedelmällinen". 

Vierailija
7/16 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen tietää vasta sitten kun yrittää raskaaksi? Vai onko olemassa jotain tutkimuksia tai testejä kuinka hedelmällinen on?

Vierailija
8/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keskeytimme 7 vuotta ja nyt olemme yrittäneet lasta 3 vuotta. Lapsettomuusklinikalla lääkäri oli tyrmistynyt pitkästä ajasta ilman oikeaa ehkäisyä ja meidät pistettiin heti koeputkihedelmöityshoitoon ilman että mitään kevyempiä tapoja kokeiltiin ensin.
Että meidän tapauksessa olisi pitänyt jo hälytyskellojen soida ajat sitten :(

Vierailija
9/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tylsää sekstailua

Vierailija
10/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sellainen 15 vuotta tullut käytettyä samaa tapaa parisuhteissa yhteensä kolmen pitkäaikaisen tyttöystävän ja yhden vaimon kanssa. Varmoilla päivillä lastit sisään ja muuten naamalle/rinnoille/vatsalle. Vaimo tuli raskaaksi sitten kun alettiin yrittää. :)

Vierailija
11/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeytetty yhdyntä - siinähän jää paras osuus kokematta molemmilta. TYLSÄÄ!

Vierailija
12/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te toteutatte keskeytettyä? En ole koskaan oikein tajunnut sitä.

Vierailija
13/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon väsynyt, nauratti että se yhdyntä on kestänyt jo viisi vuotta kekseytettynä

Vierailija
14/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps:D

Vierailija
15/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua ihmiset??? Ei keskeytetty tarkoita, ettei mies laukea ollenkaan :D repskops....

Me vedettiin keskeytetyllä kun käytin pillereitä, eikä siis toivottu vielä lasta, koska oli siistimpää pyyhkiä mällit vatsalta pois. Mies sanoi ettei ole väliä mihin tulee.

Vierailija
16/16 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis keskeytetyssä me ainakin hommaillaan jonkin aikaa ilman kunnes alkaa laukeaminen huolestuttaa ja otetaan kumi käyttöön. Ovulaation aikaan kumi kokoajan. On toiminut näin vuoden verran. Tässä kierrossa mulle on tullut outoja oireita, ovulaatiovuoto kesti viikon verran ja rinnat ja nännit on kosketusherkät ja pinkeän tuntuiset.. Mulle on ollut päivänselvää että tällä järjestelyllä voi tulla raskaaksi, mutta miehelle ilmeisesti ei.

Sai raivarit nyt kun kerroin oudoista tuntemuksistani rinnoissa. Meille lapsi ei olisi minun mielestä mikään maailmanloppu koska ollaan oltu yhdessä kolme vuotta ja molemmat saadaan paperit ulos yliopistosta tänä vuonna. Miehen olen luullut olevan samoilla linjoilla mutta ei kai sitten ole. Huoh.