Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa minulta itsetehdyn lahjan..

Vierailija
11.12.2014 |

Sitten vinkkejä? 

En osaa kutoa, enkä ehdi opettelemaan, mutta ukkokulta toivoo jotain itsetehtyä, mitäs ideoita teille tulee mieleen? :) 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaakonvehteja

Vierailija
2/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ensin kertoisit, mitä osaat. Minä osaan mm. sitoa kirjoja ja huovuttaa, joten voisin tehdä vaikkapa käsinsidotun kirjan tai huovutetut tossut. Ja mistä mies on kiinnostunut? Esimerkiksi Doctor Who -fanille voisin tehdä Tohtorin kaulaliinan tai Tardis-kirjan. Mutta tämä arvailu on aika turhaa jos et suostu kertomaan mitä taitoja sinulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääri itsesi lahjapakettiin. =)

Vierailija
4/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lahjaideaksi tehdä perheelleni kotitekoista sinappia. Laita purkkiin, tee oma etiketti ja koristele. Tosin, voi olla jo liian myöhäistä, koska paras sinappi vaatii tekeytymisaikaa. Jospa tämä kuitenkin inspiroi johonkin suuntaan.

Vierailija
5/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin sivuilla ohje itse tehtäviin piparminttu karkkeihin

Vierailija
6/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität sille nyt kivan strippaustanssin uusien alusvaatteiden kera, ilahtuu varmasti ;D

Ps. T. Nainen

Vierailija
7/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on provo. Miehet EIVÄT toivo itsetehtyjä lahjoja.

Pelkästään siivousmaniassa ja "pitää tehdä rauhaisa joulu"- helvetissä on riittävästi kestämistä. Tuohon jos lisätään itsetehnyt lahjat, niin ....

Olisit vaan ap rehellisesti laittanut totuuden, eli että sinä haluat antaa miehelle itsetehdyn lahjan. Jos siis olet oikeasti nainen.

Vierailija
8/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joitakin hilloja, lisäksi pipareita ja esim. itsetehtyä näkkäriä. Osta lisäksi juustoja ja vaikka portviiniä.

Vierailija
9/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusnapsi! Just ja just vielä ehdit. Ohje vaikka täältä: http://www.makuja.fi/reseptit/joulumaustettu-snapsi/ Mutta googleta, sieltä niitä löytyy. 

Vierailija
11/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärillinen vettä pakastimeen ja annat sen jäälyhtynä lahjaksi.

Ostat paketin Legoja ja rakennat niistä jotain kivaa.

Täällä on miljoona ideaa:

www.instructables.com

Vierailija
12/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pringles-pillu!

Vierailija
13/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia runsaista vinkeistä! Tämä aloitus ei todellakaan ollut provo, vaan kyllä se ukkokulta toivoo jotain itsetehtyä. Se on itse taitava tekeen kaikenlaista, minä en. En ole kyllä käsityöihmisiä, kutonut ala-asteella joskus -80 luvulla viimeksi.

Tuo sinappi oli hyvä idea, en ole ajatellut vaan että vaatii niin kauan tekeytymisaikaa..

Äitini kutoo miehelleni sukkia, eli saa se jotain itsetehtyä. Mutta joo, mä olen oikeasti kyllä kehno mitään väsäileen. Ehkä sitten ostan jotkut hepeneet itselleni ja siinä on sitten joululahjaa ;)

-ap

Vierailija
14/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivo joku hänen herkkujuttu.

Teetä vuoden aikana kertyneistä valokuvista kalenteri esim. Ifolorilla (minusta tämän voi laskea itsetehdyksi)

Vierailija
15/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kalenteri vois muuten olla ihan loistava idea! :) se on itse vuollut mulle katajasta sydämen, sitonut päiväkirjan jne. Mulla ei vaan ole mitään intohimoa tekstiili- eikä puukäsitöihin. Tuo kalenteri voisi onnistua :)

kiitokset sinullekin nro 15 :)

-ap

Vierailija
16/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä valokuvia tältä vuodelta. Valitse kauneimmat 12 ja tee valokuvakalenteri netissä. Tai tee tekstiiliväreillä jotain tyynyliinaan, t-paitaan... Koosta miehen lempikappaleista hyvä kokoelma. Istuta kukkaruukkuihin (koristele ne vaikka) kukkasipuleita. Ota itsestäsi leikkisän eroottisia kuvia ja tee niistä minikirjanen miehelle lompakkoon. Painata kahvimukiin jotain peroonallista. 

Vierailija
17/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylitanssi

Vierailija
18/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa ja koristele vaikka lahjakortteja, joihin kirjoittelet vaikka "15 minuutin hartiahieronta", "jalkahoito" jne. Tai sitten vähän tuhmempia versioita noista, jos sopii teidän tyyliin :)

Vierailija
19/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi antaa itsensä lahjana?? Just nää strippariesitykset sun muut. En mäkään haluis lahjaks mieheltäni seksiä vaan haluan sen olevan osa jokapäiväistä parisuhdettamme. Esineellistätte itsenne kun annatte itsenne lahjana! Ihan ku miehen pitäis innostua siitä..huhhuh mitä akkoja.

Vierailija
20/27 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on sun ukkos <3 onnea tuleeko turpaan tietyin välein?