Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hajustettu vai hajustamaton pesuaine?

Vierailija
11.12.2014 |

Kumpaa käytät hajustamatonta vai hajustettua pyykinpesuainetta?

Ja miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:33"]

Mä olen allerginen hajusteille, joten käytän myös Omo sentitiveä, mutta jos vain voisin, niin käyttäisin hajustettuja. Vaatteet haisevat välillä tunkkaiselle, vaikka ne on kuivatettu hyvin, treenivaatteet haisevat heti, kun alan hikoilemaan, vaikka ne ovat laadukkaita. Eikä ole pesukoneesta kiinni, vaan siitä, että meidän vaatteissa ei ole oikeasti hippuakaan tuoksuja, kun kukaan ei käytä edes hajustettuja deodorantteja

[/quote]

Liikuntavaatteet kestävät usein 60 asteen pesua, vaikka pesuohjeessa toisin sanotaan. Niitä voi myös liottaa etikkavedessä tai käyttää huuhteluaineena etikkaa.

Tunkkainen haju johtuu bakteerikasvusta, ei hajusteen puutteesta. Bakteereja voi vaatteista tappaa kuumemmalla pesulla tai etikalla. 

Vierailija
22/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajustamaton, ehdottomasti. 

Treenivaatteiden hajuun auttaa a) pakastaminen b) etikkavedessä liotus c) soodan ripotteleminen vaatteille (antaa olla vaikka päivän, ravistelee soodan pois ja pesee normaalisti)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:33"]Puoliksi tosissaan kysytty.

Te, jotka haluatte, että vaatteet haisevat keinotekoisille tuoksuille; oletteko niitä, jotka lotraavat myös "överiksi" hajuvesien ym kanssa. Eli läsnäolonne tuntuu jo metrien päähän ja tuoksuvana jää jälkeenne minuuteiksi ennen kuin hajuveden "tuoksut" hauhtuvat.

[/quote]

Käytän hajustettuja pesuaineita mutten omista kuin yhden hajuvesiputelin josta suihkautan vain juhliin lähtiessä. Pyykit saa tuoksua muttei liian vahvasti.

Vierailija
24/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen sihti kannattaa pestä usein. Hajuste peittää vaan sen lemun. Miettii mitä kaikkea siihen huuhteluveteen jää jos ei pääse huuhtelee kunnolla. Mukava kuulla, että moni ostaa hajustamatonta. Mulle ei ainakaan käy noi tuoksut. Ei ne vaan haise hyvältä.

Vierailija
25/25 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:33"]Puoliksi tosissaan kysytty.

Te, jotka haluatte, että vaatteet haisevat keinotekoisille tuoksuille; oletteko niitä, jotka lotraavat myös "överiksi" hajuvesien ym kanssa. Eli läsnäolonne tuntuu jo metrien päähän ja tuoksuvana jää jälkeenne minuuteiksi ennen kuin hajuveden "tuoksut" hauhtuvat.

[/quote]

Mä en halua lemuta. Ihmiset ei tahdo haista hielle ja käyttävät hajusteita. Onko ikinä kukaan ajatellut kuinka kamalaa se on että lemuaa hajusteille. Vastenmielisempää kuin hien haju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän